Halpquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
"dus ik vindt het geen goede combo"
Kommop CL je kan het.
Weer eens wat anders dan een gezondheidsapp.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. krijg ik een notificatie op mijn horloge
wauw, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben het licht van het leven.
Ik denkt dat CL dit zo opschrijven echt niet kanquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
"dus ik vindt het geen goede combo"
Kommop CL je kan het.
Handig welquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. krijg ik een notificatie op mijn horloge
ik bent het hier mee eensquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denkt dat CL dit zo opschrijven echt niet kan
Ik denk dat ze dan een ander beroep moet zoeken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denkt dat CL dit zo opschrijven echt niet kan
Je weet best wat ik bedoel.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:18 schreef DeZwabber het volgende:
Ik voelde me niet aangesproken en toch reageerde ik.
#voodoo-girlquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat eerst op een pop zien waar precies.
Dat licht eraanquote:
Doe het maar even aan dan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben het licht van het leven.
Ik vind het wel lekker dat de zon niet zo tyfus hard schijnt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doe het maar even aan dan.
Dat vind ik een eerlijke reflectie van je. Bedanktquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke. Ik snap serieus het probleem niet.
Zal wel aan mij liggen dan.
Dat ben ik met je eens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind het wel lekker dat de zon niet zo tyfus hard schijnt.
ik zie het donker inquote:
Hoe is het met de doggo?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Oke. Ik snap serieus het probleem niet.
Zal wel aan mij liggen dan.
Straks zit je er nog opquote:Op woensdag 11 juni 2025 11:21 schreef essnhills het volgende:
Ik kijk even hier en meteen de stopnaald weer kwijt
Die identificeert zich als kat en zit nu in een boom.quote:
Goed bezig.quote:
Mag ik niets over zeggen, want dan gaat het teveel over mij.quote:
Ik kijk ook het liefst de kat uit de boom. Komt wel dichtbij zo.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die identificeert zich als kat en zit nu in een boom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |