Nee het kan erger. Maar het is jazz met een space thema, en dat leek me wel gepast.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
dit noem ik geen drukke jazz, maar kan aan mij liggen
ja, het idee is soms wel leukquote:
ze mogen de gang hier uberhaupt niet in 's nachts, leave me alonequote:
Haha, volgens werkt het beter dan rustige muziek. Met drukke muziek vergeet ik de chaos binnenin, terwijl die heel luid klinkt als ik iets rustigs luister. Succes met de afspraak!quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]nou, laat maar weten?
Ik ga nu naar locatie want heb een afspraak van 15 minuten![]()
en daarna weer naar huis en ga ik een dutje nemen want mijn hemel
![]()
Nope. Niets of niemand.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik krijg het vermoeden dat hiero iedereen met zn kat slaapt.
sssschrikbewindquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, het idee is soms wel leuk
[..]
ze mogen de gang hier uberhaupt niet in 's nachts, leave me alone
Nee hoor. Mijn kat is niet welkom op mijn bed. Ik heb daar geen zin in kattenharen en ik wil gewoon rustig kunnen slapen zonder een vervelende kat op bed.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vooral mijn kat vindt het het beste idee ooit.quote:
Same same. Ik hoor Luna nu soms 's ochtends al mauwen terwijl er twee deuren tussen zitten.quote:[..]
ze mogen de gang hier uberhaupt niet in 's nachts, leave me alone
Gelukkig kan mijn kat heel goed 's nachts alleen zijn en dan slaapt ze ook maar dan gewoon in de woonkamer.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dan is mijn vermoeden onjuist gebleken en zal ik dit niet meer suggereren.
Ik nietquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Echte of knuffel octopus?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nope. Niets of niemand.
Misschien moet ik mn octopus eens gaan knuffelen en kijken of dat verschil maakt.
Luide muziek met een hele harde bass doet de chaos verstommenquote:Op woensdag 11 juni 2025 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, volgens werkt het beter dan rustige muziek. Met drukke muziek vergeet ik de chaos binnenin, terwijl die heel luid klinkt als ik iets rustigs luister. Succes met de afspraak!
Natuur is natuur.quote:
Hele mooie vlinders bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:40 schreef rival het volgende:
[..]
Dat stukje niet maar de natuur bied gelukkig ook heel veel moois
Heb je nu een vervelende kat in de gang?quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn kat is niet welkom op mijn bed. Ik heb daar geen zin in kattenharen en ik wil gewoon rustig kunnen slapen zonder een vervelende kat op bed.
Ik had ook niet zoveel nee's verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:39 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Dan is mijn vermoeden onjuist gebleken en zal ik dit niet meer suggereren.
Nee ze kan ook niet op de gang komen als ik slaap want als ik dan naar de wc ga kan ze nog mijn slaapkamer in. Ze slaapt vooral als ik ook slaap.quote:Op woensdag 11 juni 2025 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je nu een vervelende kat in de gang?
Neequote:Op woensdag 11 juni 2025 10:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ik had ook niet zoveel nee's verwacht eigenlijk.
Life is life.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |