Moeten er weer aan gelovenquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sorry. Volgende week weer streng regime @:anneloos
Ook op vakantie in Duitsland?quote:Op donderdag 12 juni 2025 18:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik hoop op käsespätzle of een schnitzeltje en Wereldgozer hoopt vooral op Apfelstrudel. We gaan het meemaken..
Eetsmakelijk!
Hemels voer, echt waarquote:Op donderdag 12 juni 2025 19:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Bommetje, maar dan ook bommetje vol
@:Kukelecucktsju10 zou trots zijn
Schijthekel aan zulke aso'squote:Op donderdag 12 juni 2025 17:37 schreef alpeko het volgende:
[..]
De besjes hadden handdoeken neerlegd bij het zwembad. Nota bene het kinderbad. Toen we na 3 uur nog niemand hadden gezien hebben hebben we van één van hun bedjes de handdoek afgehaald om zelf nog een plekje te hebben.
Ging ze los in het Frans tegen ons. Toen wees ik er haar op dat we niet in Frankrijk zijn (vooruit in het Frans). Ze sprak de taal van haar land waar ze wilde. En ze ging dus de directie inschakelen. Toen ik haar wees op dat ze dan de regels moet lezen, droop ze af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Strike 2: al twee dagen stomme scores.-
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 02:14 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1455 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1251 X/6
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
⬛⬛⬛⬛🟩🟩
🟩⬛⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩Toch wel bijzonder dat je het woord met zes letters niet hebt geraden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Strike 2: al twee dagen stomme scores.
Vaker doen!
Woordle6 1251 3/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1455 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Viel spaß. Waar eindigen jullie? Hier de laatste dag. Morgen vliegen we terug. In sept reizen we ook door Duitsland en overnachten we daar meerdere dagen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 01:56 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nein, maar we reizen er vandaag wel doorheen. Is dat jou nog vakantie dan?
Fereydoon --> Feyenoordquote:Ook meldt het staatspersbureau IRNA de dood van natuurkundige Mohammad Tehranchi, kernwetenschapper Fereydoon Abbasi en generaal Gholam Ali Rashid.
Uhm je hebt mijn spoiler gelezen? En niet te interessant doen met je 6/6.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:02 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder dat je het woord met zes letters niet hebt geraden!
Vaker doen!
Woordle6 1251 3/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛🟩🟨🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle 1455 6/6
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟩🟨🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Danku! In nederland hoop ik, maar vandaag door Duitsland heen en ergens halverwege overnachten. Jij ook veel plezier je laatste dagje!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:10 schreef alpeko het volgende:
[..]
Viel spaß. Waar eindigen jullie? Hier de laatste dag. Morgen vliegen we terug. In sept reizen we ook door Duitsland en overnachten we daar meerdere dagen.
Die zag ik te laat!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 05:25 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Uhm je hebt mijn spoiler gelezen? En niet te interessant doen met je 6/6.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |