quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Goedemorgen vrienden,
Maak er met dit mooie weer een prachtige dag van. Jullie zijn allemaal mijn zonnetje.
Groetjes,
Dombo
Ik vind het altijd zo raar als users die normaal "mijn" muziek niet luisteren komen met the Ramones of Bad Religion. Of als Kate Bush plots in de hitlijsten staat. Is er een serie of zo, of een of ander game.quote:
Gewoon weer Preston Palacequote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
@:alpeko fijne vakantie. Volgende keer weer thuis voor de buis.
We willen detailsquote:Op donderdag 12 juni 2025 12:53 schreef alpeko het volgende:
Kleine burgeroorlog uitgevochten met Fransen gasten in het hotel hier. Zeer onsympathieke vrouwen van middelbare leeftijd met kort en pittig kapsel. Ze hebben verloren denk ik want ze zouden de directie erbij halen. Niks meer van gehoord.
Naar balkoniequote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef RamboDirk het volgende:
@:alpeko fijne vakantie. Volgende keer weer thuis voor de buis.
De besjes hadden handdoeken neerlegd bij het zwembad. Nota bene het kinderbad. Toen we na 3 uur nog niemand hadden gezien hebben hebben we van één van hun bedjes de handdoek afgehaald om zelf nog een plekje te hebben.quote:
Ik hoop op käsespätzle of een schnitzeltje en Wereldgozer hoopt vooral op Apfelstrudel. We gaan het meemaken..quote:Op donderdag 12 juni 2025 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lasagne.
Bommetje, maar dan ook bommetje volquote:Op donderdag 12 juni 2025 18:24 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Ik hoop op käsespätzle of een schnitzeltje en Wereldgozer hoopt vooral op Apfelstrudel. We gaan het meemaken..
Eetsmakelijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |