Wat een pech, Dolf.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tijdens het hardlopen heeft een vogel VOL in mijn nek gekakt.
Gelukkig ben ik dol op de natuur.
Met plakken kaas?quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta carbonara.
Met plakken kaas zeker, goorlap.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker met plakken kaas, geniet er van.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 17:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lekker met plakken kaas, geniet er van.
Ik eet biefstuk.
Gedaanquote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je mij en Dombo nog even een like geven omdat we hebben gezegd wat we eten?
De enige firma’s die dat tot nu toe 100% op orde hebben gehad zijn bij mij de IKEA en de Media Markt/Saturn als ik iets direct moest hebben, die delen hun voorraad gewoon direct live op hun site ipv een refresh om de zoveel uur waarbij je net in het tijdvak aan kan komen dat je gewenste product dan nét uitverkocht is.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 18:01 schreef RamboDirk het volgende:
Bedrijven die volgens hun website op locatie x voorraad hebben en dit volgens niet zo blijk te zijn. Die bedrijven gun ik een faillissement.
KarweiGoden ookquote:Op dinsdag 17 juni 2025 19:43 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
De enige firma’s die dat tot nu toe 100% op orde hebben gehad zij bij mij IKEA en de Media Markt/Saturn als ik iets direct moest hebben, die delen hun voorraad gewoon hun live op hun site ipv een refresh om de zoveel uur waarbij je net in het tijdvak aan kan komen dat je gewenste product dan nét uitverkocht is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |