quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Slotconclusie is dus dat je post ervoor totaal debiel was?
Ja Sneijder en Robben waren sws belangrijker voor Nederland, maar kopbal van Van Persie tegen Spanje wel een speciale. Als Depay dat nou ook doet op WK hoor je mij niet meer klagenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteindelijk was een Sneijder toch veel belangrijker met bijvoorbeeld die goals tegen Brazilie in 2010 en de gelijkmaker vlak voor tijd tegen Mexico in 2014. Dat waren wel allebei wedstrijden waarin uitschakeling zeer realistisch leek.
Die kopbal was gewoon ongelukkig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:42 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja Sneijder en Robben waren sws belangrijker voor Nederland, maar kopbal van Van Persie tegen Spanje wel een speciale. Als Depay dat nou ook doet op WK hoor je mij niet meer klagen
Dat we waarschijnlijk nog weer een eindtoernooi gaan spelen met Depay maakt mij al ongelukkig.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:42 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ja Sneijder en Robben waren sws belangrijker voor Nederland, maar kopbal van Van Persie tegen Spanje wel een speciale. Als Depay dat nou ook doet op WK hoor je mij niet meer klagen
van Persie is inderdaad wel de betere voetballer tussen die 2quote:
Heb je toevallig een gif die dit onderstreept?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:49 schreef Coco het volgende:
Een donker iemand met een Aziaat, hier trappen we niet in.
quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb je toevallig een gif die dit onderstreept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |