Van Bridgerton heb ik ook een paar boeken gelezen. Lekker je verstand op nul en je laten meeslepenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moet het boek nog lezen
In tijds volgorde. Ik ben nu met Bridgerton boeken bezig.
Seks scenes in het boek nog heftiger in de seriequote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Van Bridgerton heb ik ook een paar boeken gelezen. Lekker je verstand op nul en je laten meeslepen
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg ik ben gewoon 30 kilo afgevallen sinds oktober. Geen boekentips hierbij helaas. Maar jeuh.
Oh wow. Goed gedaan.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Omg ik ben gewoon 30 kilo afgevallen sinds oktober. Geen boekentips hierbij helaas. Maar jeuh.
quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Ook niet met veel zware boeken liften?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
Ow das wel een goed idee, misschien moet ik gelezen boeken even naar de lokale straatbieb slepen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:34 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ook niet met veel zware boeken liften?
Beetje, maar kon tussendoor ook wel in mn kledingkast 'shoppen'. Als in achterin vissen bij kleinere maten. Alleen mn spijkerbroeken wel nieuw gekocht, die waren niet meer hip.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 12:59 schreef zorro28 het volgende:
[..]Dan heb je zeker wel een geheel nieuwe kledingkast moeten aanschaffen?
Goed dat je het zegt. Dan weet ik zeker dat in dit topic niemand er iets van moet hebben!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 10:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Seks scenes in het boek nog heftiger in de serie
Inderdaad. Als er seksscenes in boeken zijn, dan blader ik meestal doorquote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Dan weet ik zeker dat in dit topic niemand er iets van moet hebben!
Staat ESF niet voor Erotiek en Seks Forum?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Dan weet ik zeker dat in dit topic niemand er iets van moet hebben!
Hier voelt het ook zo warm en ik kan er sinds vorig jaar heel goed tegenquote:Op vrijdag 13 juni 2025 15:59 schreef Fred_B het volgende:
Ik was even een half uurtje buiten, waar het volgens de app voelt als 35 klein nulletje C. Daar was weinig aan gelogen.
De warmte komt er iets langzamer in, maar gaat er ook veel langzamer uit. Houdt er alvast rekening mee, dat zodra het eenmaal wel echt is opgewarmd je daar dan wel een tijdje in zit.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:25 schreef NailQueen het volgende:
Begin van dit jaar is mijn huis opnieuw verduurzaamd en geïsoleerd. Dat werpt nu zijn vruchten af. Buiten is het 28 graden maar hier binnen is het 22 graden![]()
Nee dat is niet zo Strani.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:52 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Staat ESF niet voor Erotiek en Seks Forum?
Oh, heeft hij weer gewonnen.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:19 schreef Arizona het volgende:
O en Pogacar![]()
Wielrennen is zó niet spannend meer
En je merkt verder niet dat het sociaal moeilijker is om aansluiting te vinden bij mensen?quote:Op vrijdag 13 juni 2025 17:25 schreef NailQueen het volgende:
Begin van dit jaar is mijn huis opnieuw verduurzaamd en geïsoleerd. Dat werpt nu zijn vruchten af. Buiten is het 28 graden maar hier binnen is het 22 graden![]()
Ik zal ze voortaan kpd posten.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 16:25 schreef Strani het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |