SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Prrrrrrr.quote:
Ja, dat wel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet ik ook mijn rijbewijs gaan halen zeker.
Jij: 44.quote:
Nee. Opvoeden en zo gaat toch veel tijd, geld en geduld inzitten...quote:
En een kat is niks voor jou?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Opvoeden en zo gaat toch veel tijd, geld en geduld inzitten...
En ik ben bang dat ik daar gewoon niet geschikt voor ben. Ik vond het soms best lastig zo'n lieverd in huis...
Heb ik minder mee. Katten hebben ook minder met mij heb ik het idee. Ze komen op straat ook nooit echt naar me toe. ook als ik ze probeer te aaien.quote:
Ja maar katten zijn gewoon eigenwijs.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik minder mee. Katten hebben ook minder met mij heb ik het idee. Ze komen op straat ook nooit echt naar me toe. ook als ik ze probeer te aaien.
Iets voor jou @DeZwabber?quote:Duurste villa van Nederland zakt 7 (!) miljoen euro in prijs, wordt er nu eindelijk een koper gevonden?
Ooit was het de duurste villa van ons land, maar tegenwoordig hoef je voor deze gigantische woning ‘nog maar’ 11 miljoen euro te betalen. Een prikkie? Het is nog maar de vraag of er nu wél gegadigden zijn voor deze James bond-villa in Bosch en Duin. Al is het huis volgens deze makelaar een topdeal.
https://www.ad.nl/binnenl(...)r-gevonden~ae3063e3/
https://www.funda.nl/deta(...)iltseweg-7/89229367/
Katten zijn gewoon raar, eentje van de buren die komt als ik in de achtertuin ben mauwend op me af en wil alleen maar knuffelen en geaaid worden. Maar als ik hem in de voortuin tegenkom de sprint die als een gek wegquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb ik minder mee. Katten hebben ook minder met mij heb ik het idee. Ze komen op straat ook nooit echt naar me toe. ook als ik ze probeer te aaien.
Dat klinkt als een kat ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Katten zijn gewoon raar, eentje van de buren die komt als ik in de achtertuin ben mauwend op me af en wil alleen maar knuffelen en geaaid worden. Maar als ik hem in de voortuin tegenkom de sprint die als een gek weg
Ja duh want dat is niet de knuffelplekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Katten zijn gewoon raar, eentje van de buren die komt als ik in de achtertuin ben mauwend op me af en wil alleen maar knuffelen en geaaid worden. Maar als ik hem in de voortuin tegenkom de sprint die als een gek weg
Ze hebben FOK! ontdekt?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn broer heeft 2 katten
Toen hij ze net had. heeft er 1 heel lang bij me op schoot gelegen.![]()
![]()
Nu zijn het erg mensenschuwe zolderautisten....
Zou goed kunnen. Ze komen alleen beneden om te vreten....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op dinsdag 10 juni 2025 20:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Klinkt ook gewoon als een katquote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ze komen alleen beneden om te vreten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |