Misschien moet je eens wat minder op X rondhangen, in je eigen fuik.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:42 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Is dit al voorbij gekomen? Kijk hoe professioneel deze “spontane vreedzame protesten” worden georganiseerd.
Het is een lang draadje maar je het lezen waard, dan rest de vraag wie zit hier achter en waarom word dit toegestaan?
Maar het heeft al meermaals op nu.nl gestaan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Precies. Zolang het hier het nieuws niet haalt zal het wel meevallen.
Dat klinkt heel erg indrukwekkend, maar schat dat er op 95% van de plekken aangekondigd een klein groepje van 5 man ergens zal staan.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat niet alleen maar er zijn veel meer protesten op komst
[ x ]
Tja, dat zullen we dan wel gaan zien.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:36 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Er zijn protesten geplanned in 1500 steden, Wat denk je dat er gaat gebeuren?
Jullie doen alsof de hel is losgebroken in een heleboel steden in de VS.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar het heeft al meermaals op nu.nl gestaan.
Het was gewoon voorpagina nieuws hoor. Dat jullie Oost-Indisch blind zijn voor al het negatieve van je eigen bubbel kan ik niks aan doen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik de bijeenkomsten van GroenLinks niet op de voet volg. Het blijft toch een mooi contrast altijd dat tegenstanders van iets altijd veel geobsedeerder desbetreffend nieuws volgen dan de mensen waarvan ze claimen dat die daar voorstanders van zijn
Jullie? Wie is jullie?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:48 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Het was gewoon voorpagina nieuws hoor. Dat jullie Oost-Indisch blind zijn voor al het negatieve van je eigen bubbel kan ik niks aan doen.
Wat ik meer bizar vind is dat ook hier op fok een relatief grote subgroep geïndoctrineerden is die dit doorzichtige narratief overneemt en blijft versterken. De kracht der neo fascistische propaganda wordt tot nieuwe hoogtes getild door sociale media.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:22 schreef Janneke141 het volgende:
Toch bijzonder , hoe een paar random twitterfilmpjes de suggestie proberen te wekken dat het halve land in de fik staat
Nee hoor, we doen alsof er heel wat aan de hand is in LA.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:47 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Jullie doen alsof de hel is losgebroken in een heleboel steden in de VS.
Ah ja dat zal het zijn Antifa1quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat ik meer bizar vind is dat ook hier op fok een relatief grote subgroep geïndoctrineerden is die dit doorzichtige narratief overneemt en blijft versterken. De kracht der neo fascistische propaganda wordt tot nieuwe hoogtes getild door sociale media.
Beelden van rellende mensen zijn nu al 'neo fascistische propaganda'?quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat ik meer bizar vind is dat ook hier op fok een relatief grote subgroep geïndoctrineerden is die dit doorzichtige narratief overneemt en blijft versterken. De kracht der neo fascistische propaganda wordt tot nieuwe hoogtes getild door sociale media.
Dit is meer iets voor BNW, vind ik.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:42 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Is dit al voorbij gekomen? Kijk hoe professioneel deze “spontane vreedzame protesten” worden georganiseerd.
Het is een lang draadje maar je het lezen waard, dan rest de vraag wie zit hier achter en waarom word dit toegestaan?
Orde handhaven? Prima! Waar ik bang voor ben is dat het zo zal escaleren, dat men zich genoodzaakt voelt om AI in te zetten( in de vorm van Palentir)quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, dat zullen we dan wel gaan zien.
Ik hoop in elk geval dat veel rellend tuig met vlaggen van Mexico en de Palestijnen, echt ongenadig hard worden gearresteerd. Het merendeel van de Amerikanen wil hier ook niets mee te maken hebben, maar het is een kleine, luide groep die voor onrust zorgt, veelal geallieerd aan radicaal tot extreem linkse groeperingen zoals DSA en antifa. Hard aanpakken dus.
Protesten zijn goed georganiseerd met heel wat geld achter deze organisaties. Er zullen genoeg mensen op afkomen hoor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:46 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Dat klinkt heel erg indrukwekkend, maar schat dat er op 95% van de plekken aangekondigd een klein groepje van 5 man ergens zal staan.
Als je enigszins de moeite had genomen om het draadje te lezen dan kom je tot de conclusie dat het gaat om het feit dat er een professionele organisatie zit achter deze protesten.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat minder op X rondhangen, in je eigen fuik.
Die foto van die verbrande Amerikaanse vlag is al dagen geleden voorbij gekomen.
Je maakt jezelf helemaal gek.
Het is allemaal door Trump in scene gezet. Die wil overal een reality show van maken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:25 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Mooi zo. Hopelijk het begin van het einde van het fascistische regime van Trump. Ben alleen bang dat het regime (voorlopig nog) gaat winnen. Er is simpelweg teveel steun voor hem en zijn partij.
Ik denk dat het Soros of Schwab is.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je enigszins de moeite had genomen om het draadje te lezen dan kom je tot de conclusie dat het gaat om het feit dat er een professionele organisatie zit achter deze protesten.
Er is iemand die dit betaald om de Amerikaanse staat te ondermijnen.
Dat zijn natuurlijk nogal opruiende teksten. Deze man zit zijn bevolking doelbewust op te stoken.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:59 schreef Ali_boo het volgende:
Een gevaar voor de democratie
[ x ]
[ x ]
Oei, die man moet oppassen met wat hij zegt.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:59 schreef Ali_boo het volgende:
Een gevaar voor de democratie
[ x ]
[ x ]
Daar is het subforum BNW voor.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je enigszins de moeite had genomen om het draadje te lezen dan kom je tot de conclusie dat het gaat om het feit dat er een professionele organisatie zit achter deze protesten.
Oude beelden van ergens anders rellende mensen die hier door sommigen gepost worden zijn idd een objectief verfieerbare vorm van neofascistische propaganda waar sommigen zich schuldig aan maken. Om maar zogenaamd de eerste te zijn hier met heftige beelden.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Beelden van rellende mensen zijn nu al 'neo fascistische propaganda'?
Altijd tijdens een rep presidentsperiode.quote:Op woensdag 11 juni 2025 11:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt. Eindelijk eens.quote:Op woensdag 11 juni 2025 12:04 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Oei, die man moet oppassen met wat hij zegt.
Die verdwijnt straks anders achter de tralies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |