Extinction Rebellion A12?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:05 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt eraan hoe je het stelt.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 07:30 schreef Resistor het volgende:
Bedrijf waar ik werk heeft 'Keep you going'.
Of wij doen het verkeerd, of Boels met 'Keeps you going' (met een s) doet het verkeerd.
Ik dacht altijd bedrijf = meerdere mensen werken er = meervoud, maar ik twijfel.
Ben ook benieuwd wat een 'retrun' inquote:Op maandag 25 mei 2026 01:19 schreef -Deluzion- het volgende:
Het is toch bijzonder hoe NU.nl altijd doet alsof ze de absolute waarheid in pacht hebben, terwijl ze ondertussen zelf zulke fouten maken:
[ link | afbeelding ]
Of hij moet het echt zó letterlijk gezegd hebben, maar dat lijkt mij sterk.
Ik heb het idee dat bij Nu alleen maar afgestudeerwrwrwrwde linkse communicatiekutjes zitten die vooral heel druk zijn met genders, cappuccino met havermelk en zielige vluchtelingen.quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:09 schreef -Deluzion- het volgende:
Weer NU.nl
"voorbereidt"
[ link | afbeelding ]
Ook erg jammer is de uitfasering van de Nederlandse taal. Sowieso zijn veel reclames volledig in het Engels maar ook veel Nederlandse woorden worden vervangen door Engelse (random lijkt willekeurig zo goed als vervangen te hebben, bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat bij Nu alleen maar afgestudeerwrwrwrwde linkse communicatiekutjes zitten die vooral heel druk zijn met genders, cappuccino met havermelk en zielige vluchtelingen.
Taal? Ieuwwwwwww. Je snapt toch wat erwrwrwrw staat.
Het blijft vooral typisch Nederlands om te denken dat zoiets als verloedering van de eigen taal typisch Nederlands isquote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:23 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ook erg jammer is de uitfasering van de Nederlandse taal. Sowieso zijn veel reclames volledig in het Engels maar ook veel Nederlandse woorden worden vervangen door Engelse (random lijkt willekeurig zo goed als vervangen te hebben, bijvoorbeeld).
Weinig volken zijn zo niet-trots op hun taal als de Nederlanders.
Wat dat dan nog wel Amsterdam of Èmsterdèm?quote:Op vrijdag 29 mei 2026 07:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het blijft vooral typisch Nederlands om te denken dat zoiets als verloedering van de eigen taal typisch Nederlands is
Maar inderdaad, sommige Engelse voorbeelden...Gisteren hoorde ik twee dames praten, dat eindigde met "Ik ga weer verder, I see you in Amsterdam zaterdag"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |