Grotendeels ....quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:49 schreef BertV het volgende:
Het probleem is toen wel grotendeels opgelost, en daar hoor je niemand over.
Ik krijg toch heftige Eucalypta vibes als ik die foto zie.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Grotendeels ....
maar overduidelijk niet het strengste anti-heks-beleid ooit.
[ afbeelding ]
Heel formeel misschien wel. Maar over het algemeen is dit gemandateerd aan het college die er vervolgens een straatnamencommissie voor instelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 16:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Alleen is het niet marginaal maar onderdeel van het takenpakket van de gemeenteraad.
What's next, ik wil mijn strijdwagen terug die de Romeinen van mijn over over over over over over over .............m over groot opa gestolen hebben.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:45 schreef Twiitch het volgende:
Oh we gaan nog meer oude koeien uit de sloot trekken. Leuk. Whats next na het eerherstel voor heksen?
Knap, aangezien de hier wonende stammen geen strijdwagens hadden. Als jouw opa er wel een had, had hij hem ongetwijfeld zelf gestolen van een Romein.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:37 schreef Basp1 het volgende:
[..]
What's next, ik wil mijn strijdwagen terug die de Romeinen van mijn over over over over over over over .............m over groot opa gestolen hebben.
En waar denk je dat ze die commissie uit samenstellen?quote:Op zaterdag 14 juni 2025 19:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Heel formeel misschien wel. Maar over het algemeen is dit gemandateerd aan het college die er vervolgens een straatnamencommissie voor instelt.
Maar goed, daarvoor is het ook wel leuk dat ze eens wat anders mogen kiezen dan vage planten
Mijn over over..... over groot opa was al een immigrant uit Mesopotamië en deze stam was een stam waarover men zo stripverhalen kan maken .quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Knap, aangezien de hier wonende stammen geen strijdwagens hadden. Als jouw opa er wel een had, had hij hem ongetwijfeld zelf gestolen van een Romein.
Er waren hier geen stammen met wortels in Mesopotamie. Wel uit Siberie, maar die hadden ook alleen maar ossenwagens.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:09 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Mijn over over..... over groot opa was al een immigrant uit Mesopotamië en deze stam was een stam waarover men zo stripverhalen kan maken .
De lokale historische club en een ambtenaar e.d., zitten meestal geen raadsleden in.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 20:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En waar denk je dat ze die commissie uit samenstellen?
Dat is letterlijk (verdere) familie, dus gemiste herstelbetalingen in dit geval.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 18:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Grotendeels ....
maar overduidelijk niet het strengste anti-heks-beleid ooit.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |