Heleboel van die dingen kun je met wat bewustwording toch wel vermijden als je dat zou willen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:34 schreef roos94 het volgende:
Voor mijn gevoel was het "vroeger" vooral het roken en zon verbranden waar naar gewezen werd.
Maar er komt steeds meer bij.
Stoffen in pannen
Geuren uit stokjes/wcsprays
Verpakkingsmaterialen
Rood vlees, bewerkt vlees
Om maar wat voorbeelden te noemen.
Kanker risico verminderen is niet meer simpelweg niet roken niet verbranden niet elke dag hotdogs eten.
Zelfs van een regenjas kan je nu kanker krijgen.
In hoeverre is het nog realistisch om zoveel mogelijk carcinogeen-loos te leven in deze wereld en maatschappij? Ik dacht bijv dat ik gezond bezig was met mijn volkoren boterham met kipfilet(minder zout variant) maar dat is ook weer niet goed want al het bewerkt vlees is blijkbaar slecht. Ook al is witvlees "gezond".
De pil verhoogt je kans op borstkanker. Maar voor sommige mensen (zoals ik) is de pil echt een noodzaak en niet een "optie". Dus moet je dat risico maar nemen?
Als je in een stad woont en daar rondloopt adem je al zo gigantisch veel troep in dat je eigenlijk mondmasker zou moeten dragen.
O want mannen kunnen dat ook niet krijgenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:00 schreef SuperNeger het volgende:
Borstkanker schijnt ook veel voor te komen maar daar hoeft TS zich gelukkig geen zorgen om te maken
Jij denkt dat er mensen zonder borsten bestaan?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:00 schreef SuperNeger het volgende:
Borstkanker schijnt ook veel voor te komen maar daar hoeft TS zich gelukkig geen zorgen om te maken
Roos is een vrouwennaamquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
O want mannen kunnen dat ook niet krijgen
Waarom is dat een noodzaak?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:34 schreef roos94 het volgende:
De pil verhoogt je kans op borstkanker. Maar voor sommige mensen (zoals ik) is de pil echt een noodzaak en niet een "optie". Dus moet je dat risico maar nemen?
Het was grappiger in m'n hoofd.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik plat ben ofzo daarom zeg ik dat
Fred is een naam voor een fret en niet voor een caviaquote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Hoe heet je cavia?"
"Ze heet Fred"
"Fred is een mannennaam"
"Hoezo, jij heet toch ook Kees?"
Zat vrouwennamen die worden ingekort tot de mannelijke versie.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:16 schreef roos94 het volgende:
[..]
"Hoe heet je cavia?"
"Ze heet Fred"
"Fred is een mannennaam"
"Hoezo, jij heet toch ook Kees?"
Dit ja.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:50 schreef herverwijderd het volgende:
Dat is niet te doen. En dan kan het ook nog een genetisch bepaald zijn, daar kan je al helemaal niks aan doen.
Niet te veel aan denken is mijn advies.
Zeker wel. Het komt niet zo vaak voor maar het kan wel hoor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
O want mannen kunnen dat ook niet krijgen
Zware van nelle zekerquote:Op woensdag 11 juni 2025 20:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat ik doe is dagelijks roken en in het weekend veel drinken. Af en toe een weekend ook een supersessie en dan gaat er ook nog gerust 2-3 gram wiet doorheen.
Weet je wel wat kanker is? Dit is een kwaadaardige tumor die zich ongebreideld vermeningvuldigt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:46 schreef ToT het volgende:
Ieder mens heeft sowieso al een paar kankercellen in zijn/haar systeem zitten.
Acrylamide.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:46 schreef ToT het volgende:
...sowieso verwarmde koolhydraten vermijden (brood, chips, gebakken aardappeltjes, patat enz) en zo zijn er uiteraard nog heel veel andere dingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |