Lafheid (en onderdanigheid aan bullebakken) verpakt in een moreel sausje.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
How waar hoe waar, net zo goed als Die Linke en BSW
Weet niet of het lafheid is, of een weigering de realiteit onder ogen te zien, waarschijnlijk beide.quote:Op zaterdag 14 juni 2025 10:53 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lafheid verpakt in een moreel sausje.
Briljantquote:
quote:
Niet grappig.quote:
quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:41 schreef xpompompomx het volgende:
[ afbeelding ]
De hoeveelheid miems over TrumpEpstein ontploft op het moment wel ja.
Kut, ik moest lachenquote:
quote:
Een waarheid als een koe helaas. Al denk ik dat het de andere kant op ook redelijk zo gaat.quote:
Nah, in de oorspronkelijke versie had die rijkaard slechts een bordje vol. Dit is de update naar huidige maatstaven van ongelijkheid.quote:
Ik zie daar de humor niet van in.quote:
Wel creatieve visualisatie.quote:
Ik begrijp de symboliek niet helemaal denk ik.quote:
Guy was charged with Assault with a Deli Weapon!quote:Man accused of hurling sandwich at federal agent in D.C. gets hit with felony assault charge...with a deadly Italian sub sandwich.
Dat heeft Hitler echter nooit gezegd.quote:
Zoals Woke "Studenten" nu mensen wegtreiteren omdat ze een andere mening hebben, overschreeuwen, hun lezingen onmogelijk maken.quote:Op vrijdag 15 augustus 2025 22:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat heeft Hitler echter nooit gezegd.
Pardon the pun, maar fake quote. Het waren juist Nazi-'studenten' die relden aan universiteiten om Joden weg te krijgen.
Dat zijn pas handen!quote:
Als Satire werkelijkheid wordt...quote:Op maandag 25 augustus 2025 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
De Speld:
https://youtube.com/shorts/FnUnWOBYgno?si=3DMjd-7OEffULTMq
Dat was idd ook mijn eerste gedachte ja.quote:Op maandag 25 augustus 2025 19:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als Satire werkelijkheid wordt...
Maar ff eerlijk,Flinten Uschi is geen partij voor hem, Om je kapot te schamen hoe onze Europese leiders zich laten koeieneren door dat ongeleide projectiel. Ursula von der Leyen wordt nu genoemd als de nieuwe Bundespresident van Duitsland. Denk dat we het Peter Principal om moeten noemen naar het Flinten Uschi Prinzipquote:Op maandag 25 augustus 2025 20:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat was idd ook mijn eerste gedachte ja.
Triest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |