Je hebt het nu al gejinxed.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
en ik hoef er straks niet ineens 100
quote:
oh, die zijn gemeenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is zo'n vieze diepe onderhuidse
Oh nee, die vind ik niks.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al zit ik tegenwoordig meer op ingegroeideteennageltok
[..]
oh, die zijn gemeen
Daar vind ik die domme doorzichtige plakkers een uitkomst voor.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Hij is nog niet rijp, dus nu ga ik er de hele dag aan friemelen met m'n vieze vingers.
nee, het begint langzaam ook voor mij te ver te gaanquote:
als je naar bangkok gaat kan je dit allemaal eten in aircoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:52 schreef CherryLips het volgende:
Het is dat het daar zo teringwarm is anders was ik ook een weekje of twee gegaan.
Maar daar is geen relaxed strand.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als je naar bangkok gaat kan je dit allemaal eten in airco
Nee daaromquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar het strand is dan toch ook te warm voor je denk ik
gewoon doen. na paar dagen ben je vast gewend aan de warmtequote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee daarom
Was dan ook wel graag naar Maleisië en Borneo ofzo gegaan.
Thaaie stof zeker?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nieuwe airfryer is binnen. Binnenkort eens de handleiding lezen hoe die werkt.
ohhhhquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
in Singapore ging ik ook kapotquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gewoon doen. na paar dagen ben je vast gewend aan de warmte
Snacks in het mandje. Temperatuur instellen. Klok instellen. Klaar.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hoe lang was je daar? denk dat singapore wel vergelijkbaar is met hierquote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
in Singapore ging ik ook kapotEn heb daar nog een dag doorgebracht in die kassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |