Godenvoer dit.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:14 schreef herverwijderd het volgende:
Ik eet die wel eens want ik heb een lichte kaasverslaving.
Deze zijn ook echt... bijna problematisch lekker naar mijn mening:
[ afbeelding ]
Haten op sinaasappelschillen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:23 schreef Vvdjemoeder het volgende:
We kunnen niet allemaal sinaasappelschillen eten
Ja dit eet ik dus nietquote:
quote:
Vecht maar uitquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:07 schreef Näsenbar het volgende:
Nee even serieus, mensen die deze bladerdeeg meuk van de AH kopen moeten zo snel mogelijk een laparoscopie aanvragen.
Dan kan je beter voor het satebroodje gaan. Is ook nog eens veganquote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:33 schreef SuperNeger het volgende:
Ik ben zo iemand die dit eet omdat die kaasbroodjes teveel kruimelen.
Ik vind ze alleen zo duur, haal ze meestal alleen als ze in de bonus zijn.
Doe normaal joh gekquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:16 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Haten op sinaasappelschillen.
Overigens, bananenschillen kun je ook marineren en dan roerbakken. Dan krijg je een soort pulled pork.
[ afbeelding ]
Daar krijg je kanker van, dat zou jij toch moeten weten.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan kan je beter voor het satebroodje gaan. Is ook nog eens vegan
Sterker nog, verlaagt je kans op kanker*quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:25 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Daar krijg je kanker van, dat zou jij toch moeten weten.
Nee kaassnacks zijn echt fucking lekker ik heb er gelijk weer zin in maar ze zijn bijna nooit in de bonusquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:18 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dan kan je beter voor het satebroodje gaan. Is ook nog eens vegan
Kan de neger dat niet betalen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:59 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee kaassnacks zijn echt fucking lekker ik heb er gelijk weer zin in maar ze zijn bijna nooit in de bonus
Er is een verschil tussen iets kunnen betalen en iets willen betalen.quote:Op woensdag 11 juni 2025 17:17 schreef LekkerSimpel89 het volgende:
[..]
Kan de neger dat niet betalen?
gadverdamme man! koop dan een kaasbroodje i.p.v. zo'n gore kaassnackquote:
Tja, wat moet je dan? Kanker verzinnen? Verzinnen dat je een donatie doet aan Kika?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Sterker nog, verlaagt je kans op kanker*
Dopen in de prullenbakquote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
Die moet je lekker dopen in pittige bouillon
Ik vecht niet met @Näsenbar ik vind het echt een schatje 🥰quote:
Dan raad ik je mijn groene kliko aan. Dat is een eigen universum.quote:
Wij vechten samen tegen @Mikeyttquote:Op vrijdag 27 juni 2025 20:36 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Ik vecht niet met @:Näsenbar ik vind het echt een schatje 🥰
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |