En ook dat je er koffie en water in doetquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:54 schreef gebrokenglas het volgende:
Als je koffie wil is het wel handig als je ook het apparaat aanzet.![]()
Dat ook. Dat had ik al, ik had alleen de knop niet omgezet. Maar goed, ik heb nu weer koffiequote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook dat je er koffie en water in doet
Dat doe je dan wel snelquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat ook. Dat had ik al, ik had alleen de knop niet omgezet. Maar goed, ik heb nu weer koffie
Ik wil kaas!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver ik had er niet bij stil gestaan dat toeristen in Utrecht mogelijk ook naar de kaaswinkel gaan
Wat een drukte
Je gaat koffie drinken kaas eten met @Paul ?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Godver ik had er niet bij stil gestaan dat toeristen in Utrecht mogelijk ook naar de kaaswinkel gaan
Wat een drukte
Moppie welke kaaswinkel sta je nu, ik kom!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat een drukte
Nee dudje bijna jarig dus ben feest inkopen aan het doenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Je gaat koffie drinken kaas eten met @:paul ?
Liefie ik sta op de Neude voor verdere instructiesquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dudje bijna jarig dus ben feest inkopen aan het doen
Ik was gisteren nog in het centraal Museum in Utrecht. Komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat een drukte
Feliciteer hem dan maar bijna van mijquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dudje bijna jarig dus ben feest inkopen aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |