Ik zie het probleem niet.quote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me belangrijker dan je niet je partner onder kotst.
Oh, dat zijn de konijnenoren.quote:Op maandag 16 juni 2025 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En waarom lijkt het alsof je klok ballen heeft
quote:Op zondag 15 juni 2025 22:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Een goede relatie is juist dat je na 12 pintjes samen naar huis strompelt. Onderweg nog even stopt bij de snackbar voor een portie bittergarnituur. Dan probeert wat de liefde te bedrijven maar al snel het bier voelt klotsen in je maag en de handdoek in de ring gooit omdat je geen zin hebt met je dronken kop de kots uit je bed te moeten wassen.
Edit: verkeerde SC
Daar ging mijn diepzinnige analysequote:Op zondag 15 juni 2025 22:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me belangrijker dan je niet je partner onder kotst.
Je weet wel. Bier drinken, bittergarnituur vreten... Dat soort dingen...quote:Op maandag 16 juni 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar was jij de afgelopen tien jaar eigenlijk
Ja maar na het ontbijt?quote:Op maandag 16 juni 2025 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet wel. Bier drinken, bittergarnituur vreten... Dat soort dingen...
Nog meer bier en bitterballenquote:
Geil.quote:Op maandag 16 juni 2025 15:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ondergekotst worden door een chick.
#denkeninoplossingenquote:
Zo is dat.quote:
Jaloers. Iemand nog een laptop nodig? Mooie Dell. Altijd van een oud vrouwtje geweest.quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zo is dat.
Collega kwam vandaag aan op werk om erachter te komen dat z'n werkstation weg was. Monitor, keyboard, muis allemaal nog daar, desktop, headset, weg. En nu? Ga op een terrasje zitten zeg ik. Dus daar zit 'ie nu. #denkeninoplossingen. Zo doen we dat
quote:Op dinsdag 17 juni 2025 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Jaloers. Iemand nog een laptop nodig? Mooie Dell. Altijd van een oud vrouwtje geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |