Das traditiequote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Die dude trekt wel een goedhoofd trouwens.
quote:The party starts early in the afternoon of 23 June and usually lasts until the morning of 24 June.
A tradition with roots in pagan courtship rituals is for people to hit each other either with garlic flowers or soft plastic hammers.[3]
Traditional attractions of the night include street concerts, dancing parties, bonfire jumping, eating barbecued sardines, Caldo verde and meat, drinking wine and releasing illuminated flame-propelled balloons over Porto's summer sky.[4]
Wat een volkstoeloopquote:Op donderdag 19 juni 2025 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis wel echt absolute bedlam. Ik hou wel van een feestje, maar dit is...too much..
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2025 13:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tis wel echt absolute bedlam. Ik hou wel van een feestje, maar dit is...too much..
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
"Wat heb je?"quote:Op donderdag 19 juni 2025 12:52 schreef Barbusse het volgende:
Oh fuck, maandag is Festa de São João do Porto. Dat betekent 20km omrijden in een niet beschikbare taxi om na werk thuis te kunnen komen![]()
*insert ziekmelding
Jawel hoor. Maar ik hou niet van duct tape.quote:Op donderdag 19 juni 2025 14:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Werd gisteren gelokt door @:DeZwabber vanwege een opmerking over intapen, echter vond @:Moeraskat
dat niet zo'n goed idee volgens mij.
Hier Moeraskat in GC / [KSC #19013] RIP vogeltjes
Bijna de goede sc.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik hou niet van duct tape.
Hmm, ben ineens ergens anders belandquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maar ik hou niet van duct tape.
Ik heb die fout ook een paar keer al bijna gemaakt bij het meenemen van een quote naar het volgende topic.quote:
Er zijn ergere dingen in het levenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb die fout ook een paar keer al bijna gemaakt bij het meenemen van een quote naar het volgende topic.
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven
Niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 08:57 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Er zijn ergere dingen in het leven
Ik kan jouw zuurkutact niet meer serieus nemen nadat ik je irl heb leren kennen, sorryquote:
Nouhouhou.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik kan jouw zuurkutact niet meer serieus nemen nadat ik je irl heb leren kennen, sorryvolgens mij was ik laatst nog tegenover jouw oude huis trouwens
Te herkennen aan de hordes GenZ & Millenials?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 09:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
volgens mij was ik laatst nog tegenover jouw oude huis trouwens
Q we want you!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Te herkennen aan de hordes GenZ & Millenials?
quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Lawaai makend tuig.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |