Ik geloof er niks van dat je dat niet hoeft te verzorgen...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 20:55 schreef Soury het volgende:
Lekker mos tegen je muur, lijkt me nogal stoffig worden.
Ik vind het wat viezig. En ja dat gaat toch ook gelig worden.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:10 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van dat je dat niet hoeft te verzorgen...
Ik heb ooit eens een plant gekocht onder zo'n stolp, zou je ook niks aan hoeven doen, hij gaf zichzelf water enzo: na 1 maand was ie dood
En schimmelen.... en dan komen er van die vieze beestjes n....quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het wat viezig. En ja dat gaat toch ook gelig worden.
Ik word er een beetje misselijk vanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En schimmelen.... en dan komen er van die vieze beestjes n....
Maar dat is toch nep? (hoop ik)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van [ link | afbeelding ]
Brrrr...quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik word er een beetje misselijk van [ link | afbeelding ]
Nee is levend mos.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Jammer dat de platen niet door het dak zakten
Jakkes dan, buiten tegen een schutting of muur misschien wel mooi, hebben de vogeltjes ook nog wat te eten, maar binnen, brrrrr. Dat schrikt toch kopers af?quote:
Het is Kunst, dat is van onschatbare waarde. begrijp dat danquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jakkes dan, buiten tegen een schutting of muur misschien wel mooi, hebben de vogeltjes ook nog wat te eten, maar binnen, brrrrr. Dat schrikt toch kopers af?
Ik kon niet alles verstaan. Wel dat het ongeveer 600 kilo was.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:37 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ja!![]()
Verbaast me dat Ray dat toch toeliet.... want hij zat stoer te vertellen dat het absoluut niet mocht, maar Marit gaat wat drammen en het gebeurt toch? Of zag ik dat nou verkeerd?
Leem is de definitieve afwerking.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:11 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ray is ook niet consequent als Knabbel & Babbel nu wel ineens dat stukje muur mee mogen laten stucen![]()
Begrijpelijk maar eerst mocht het absoluut niet...
En het ruikt ook nogquote:Op dinsdag 10 juni 2025 21:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is Kunst, dat is van onschatbare waarde. begrijp dat dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |