En wat zou je dan doen met oosterse religies zoals hindoeïsme en boeddhisme? Zou je die ook verbieden of wil je die net als het christendom nog wel gedogen?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef DjVero het volgende:
Religie verbieden, met name Islam. Christendom wil ik gedogen, op dorpen zoals Urk of Staphorst na. Daar zou de bezem erdoorheen gaan.
Nou, lekker in het oosten laten. Laat ze daar maar lekker achter sprookjesfiguren aan hobbelen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En wat zou je dan doen met oosterse religies zoals hindoeïsme en boeddhisme? Zou je die ook verbieden of wil je die net als het christendom nog wel gedogen?
Zijn er toen familieleden van jou omgekomen?quote:Op maandag 9 juni 2025 23:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Verder zou ik alle betrekkingen met de staat Israel verbreken. Sluiting van de Nederlandse ambassade in Israel en terugroepen ambassadepersoneel, en sluiting van de Israelische ambassade in Nederland en uitwijzen van de Israelische ambassadeur. Blokkeren van alle geldverkeer met Israel. Intrekking van landingsrechten van Israelische luchtvaartmaatschappijen op Nederlandse luchthavens (dit had uiteraard op 4 oktober 1992 al moeten gebeuren). En nog veel meer.
Palliewappie gespot.quote:Op maandag 9 juni 2025 23:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Verder zou ik alle betrekkingen met de staat Israel verbreken. Sluiting van de Nederlandse ambassade in Israel en terugroepen ambassadepersoneel, en sluiting van de Israelische ambassade in Nederland en uitwijzen van de Israelische ambassadeur. Blokkeren van alle geldverkeer met Israel. Intrekking van landingsrechten van Israelische luchtvaartmaatschappijen op Nederlandse luchthavens (dit had uiteraard op 4 oktober 1992 al moeten gebeuren). En nog veel meer.
Er zijn geen familieleden of vrienden omgekomen bij de Bijlmerramp, maar het had weinig gescheeld en op een of andere manier heeft de Bijlmerramp veel indruk op me gemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 17:10 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk eerder een nabestaande van een slachtoffer van de Bijlmerramp.
Ik zou echt alleen maar neukenquote:Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef TAmaru het volgende:
De Koning is afgezet, de democratie is afgeschaft en jij wordt aangesteld als alleenheerser. Je kunt nu alle beslissingen nemen die de politiek jarenlang niet heeft kunnen nemen. Wat ga je als eerste doen? En wat daarna?
Wat als we nu à la Mussolini, die in Rome ook alle monumenten plat wilde walsen om er wegen en gebouwen te bouwen, het hele stadscentrum van Amsterdam platwalsen om daar enorme wolkenkrabbers neer te zetten, met ondergrondse parkeerplaatsen? Het is namelijk wel jammer als je dat platwalsen van Amsterdam niet wilt gebruiken om het huizenprobleem op te lossen.quote:Op donderdag 12 juni 2025 13:08 schreef xzaz het volgende:
Ik had Amsterdam eerst plat gemaakt, geasfalteerd en hernoemd tot openbare parkeerplaats van Nederland.
Er is geen huizenprobleem in Nederland alleen een verwachtingsprobleem.quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat als we nu à la Mussolini, die in Rome ook alle monumenten plat wilde walsen om er wegen en gebouwen te bouwen, het hele stadscentrum van Amsterdam platwalsen om daar enorme wolkenkrabbers neer te zetten, met ondergrondse parkeerplaatsen? Het is namelijk wel jammer als je dat platwalsen van Amsterdam niet wilt gebruiken om het huizenprobleem op te lossen.
Het is niet redelijk om te verwachten dat je een huis kunt vinden binnen 5 jaar zoeken en onder de 2000 euro?quote:Op donderdag 12 juni 2025 14:44 schreef xzaz het volgende:
[..]
Er is geen huizenprobleem in Nederland alleen een verwachtingsprobleem.
Dat kloptquote:Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Het is niet redelijk om te verwachten dat je een huis kunt vinden binnen 5 jaar zoeken en onder de 2000 euro?
Uit de EU, tja dan ben je een miniscule speelbal op het wereldtoneel.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:55 schreef Cruzinats het volgende:
- Uit de EU & NAVO
- Internationale verdragen opzeggen
- Grootschalige gedwongen deportaties van criminele migranten en extremisten
- Nationaliseren van de zorg, ov, nutsbedrijven, etc
- Flink minder belasting op zaken als voedsel en energie, dit bekostigen met extra belasting op luxezaken zoals electronica, kleding en auto's, etc.
- Minder consumeren, grotere focus op duurzaamheid
- De focus leggen op schoonheid in de openbare ruimte ipv alles vanuit een kostenplaatje te redeneren, maak Nederland weer mooi
- Abortus termijn flink inkorten, ter compensatie de morning-after pill in het basispakket
- Dit spreek voor zich; maar die hele woke drek verbieden
Precies, de tijd dat wij met gezaagde bomen een grootmacht waren in de wereld is allang voorbij.quote:Op vrijdag 13 juni 2025 13:06 schreef Pajanus het volgende:
[..]
Uit de EU, tja dan ben je een miniscule speelbal op het wereldtoneel.
Alleen een gezamenlijk EU kan opboksen tegen een rusland, china, of tegenwoordig VS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |