abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217902565
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 15:42 schreef DjVero het volgende:
Religie verbieden, met name Islam. Christendom wil ik gedogen, op dorpen zoals Urk of Staphorst na. Daar zou de bezem erdoorheen gaan.
En wat zou je dan doen met oosterse religies zoals hindoeïsme en boeddhisme? Zou je die ook verbieden of wil je die net als het christendom nog wel gedogen?
pi_217902575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 16:02 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
En wat zou je dan doen met oosterse religies zoals hindoeïsme en boeddhisme? Zou je die ook verbieden of wil je die net als het christendom nog wel gedogen?
Nou, lekker in het oosten laten. Laat ze daar maar lekker achter sprookjesfiguren aan hobbelen.
pi_217902612
Alle Mobiele Telefoons worden verboden, en Internet is alleen nog beschikbaar in de Bibliotheek.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217902751
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Verder zou ik alle betrekkingen met de staat Israel verbreken. Sluiting van de Nederlandse ambassade in Israel en terugroepen ambassadepersoneel, en sluiting van de Israelische ambassade in Nederland en uitwijzen van de Israelische ambassadeur. Blokkeren van alle geldverkeer met Israel. Intrekking van landingsrechten van Israelische luchtvaartmaatschappijen op Nederlandse luchthavens (dit had uiteraard op 4 oktober 1992 al moeten gebeuren). En nog veel meer.
Zijn er toen familieleden van jou omgekomen?
pi_217902968
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Verder zou ik alle betrekkingen met de staat Israel verbreken. Sluiting van de Nederlandse ambassade in Israel en terugroepen ambassadepersoneel, en sluiting van de Israelische ambassade in Nederland en uitwijzen van de Israelische ambassadeur. Blokkeren van alle geldverkeer met Israel. Intrekking van landingsrechten van Israelische luchtvaartmaatschappijen op Nederlandse luchthavens (dit had uiteraard op 4 oktober 1992 al moeten gebeuren). En nog veel meer.
Palliewappie gespot.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_217903268
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 16:41 schreef raptorix het volgende:

[..]
Palliewappie gespot.
Ik denk eerder een nabestaande van een slachtoffer van de Bijlmerramp.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 18:32:12 #57
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_217904090
Eens even kijken:

Allereerst donderstraal ik al die gelukszoekers het land uit. En met gelukszoekers bedoel ik mensen die niet gevlucht zijn voor oorlog o.i.d, dus al die overlast veroorzakende eikels gaan er uit. Desnoods in een lekke rubberboot op de Noordzee.

Men heeft jaren geleden praktisch elke overhangende tak bestempeld als Natura2000-gebied, waardoor ons land nu op slot zit. Die gaan opgeheven worden. Uiteraard blijven veel gebieden wel beschermd, maar niet onder de Natura2000 vlag.

We gaan op de snelweg weer terug naar de situatie van voor 2014, dus 120 km/h, behalve in stedelijke gebieden.

Essentiele sectoren zoals zorg, OV en energie worden weer genationaliseerd.

De afhandeling van de aardbevingsschade in Groningen gaat nu wel voortvarend gebeuren en de toeslagouders worden nu ook geholpen.

Er komen kerncentrales op diverse plekken in Nederland o.a. in de Flevopolder en op de Maasvlakte en er gaan windmolenparken verdwijnen. Ze zijn lelijk en van de parken op zee is nog helemaal niet bekend wat voor invloed ze hebben op het leven in zee.

Achterstallig wegenonderhoud wordt aangepakt en stilgezette projecten weer vlot getrokken.

Er wordt een hogensnelheidsspoor richting Duitsland gelegd en er moeten adequate spoorverbindingen komen naar steden op 600 km afstand. Vliegen naar die steden is dan niet meer mogelijk. Extreem goedkope vliegtickets worden afgeschaft, autorijden en openbaar vervoer wordt goedkoper.

De strijd tegen illegaal vuurwerk wordt geintensiveerd, maar er komt geen vuurwerkverbod.

XR wordt verboden.

Er komt een groot hek om Amsterdam en daar mag je wonen als je woke bent en ontzettend deugt, maar je mag ook gewoon vertrekken uit dit land.

Thierry Baudet wordt ook verboden.

Er moeten grote bassins of ondergrondse putten komen om regenwater op te vangen wanneer het plenst en weer te gebruiken als het droog is.

En over de rest moet ik nog even nadenken.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  Moderator dinsdag 10 juni 2025 @ 22:33:44 #58
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_217906599
Ik zou alles laten alleen paar wijzigingen:

Superstreng Migratiebeleid.
Doodstraf herinvoeren alleen voor:
Pedofielen, verkrachters, mishandeling van minderjarigen, seriemoordenaars en massamoordenaars en kindermoordenaars

Bij pedofiels worden ze publiekelijk opgehangen op de markt

En voor mijn plezier iedereen is verplicht om in het openbaar een kledingstuk te dragen met een capuchon aan.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_217907096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 17:10 schreef Hiddendoe het volgende:
Ik denk eerder een nabestaande van een slachtoffer van de Bijlmerramp.
Er zijn geen familieleden of vrienden omgekomen bij de Bijlmerramp, maar het had weinig gescheeld en op een of andere manier heeft de Bijlmerramp veel indruk op me gemaakt.

Een tante van mij woonde toen in op minder dan een kilometer afstand van de rampplek. Als die machine op het moment dat hij neerstortte een iets andere koers had gehad, dan was hij op de flat waar mijn tante woonde ingeslagen.

Ik was zelf die avond op bezoek bij mijn moeder in Amsterdam. Uit latere berichten bleek dat die machine, doen hij al problemen had, nog een rondje over Amsterdam heeft gevlogen.

Dan komt zo'n ramp op een of andere manier toch wel heel dichtbij.

Uit de hele nasleep is toch wel gebleken dat El Al in hoge mate verantwoordelijk is voor de Bijlmerramp. Er was sprake van achterstallig onderhoud. De machine had behoorlijk wat technische gebreken. Uit foto's van vliegtuigspotters bleek dat de motor die later afbrak, al scheef hing toen de machine eerder die middag op Schiphol landde.

Uit de parlementaire enquête is gebleken dat de vereiste onderhoudsdocumenten die normaliter moeten aantonen dat een machine technisch in goede staat verkeert, van de betreffende machine niet ondertekend waren. Verder bleek uit de verhoren dat het regelmatig voorkwam dat onderhoudstechnici door hun leidinggevenden gedwongen werden om de onderhoudsdocumenten te ondertekenen, ook als er nog onderhoud nodig was.

Een factor die ook heeft bijgedragen aan de ernst van de ramp, is dat de machine met veel meer brandstof vertrok dan nodig om Tel Aviv te bereiken. Dat maakte de machine nog slechter bestuurbaar toen er eenmaal problemen ontstonden, het maakte de inslag in de flats nog harder en de daarop volgende brand nog feller.

Met deze achtergrond zou van een luchtvaartmaatschappij uit willekeurig welk ander land direct de landingsrechten worden ingetrokken. Alleen bij één land gebeurt dat dus niet.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 23:47:21 #60
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217907228
Social media verbieden. Dan kom je al een heel eind.
pi_217909541
Hele randstad plat bombarderen en er dan een mooi groot resort van maken.
pi_217909574
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:28 schreef TAmaru het volgende:
De Koning is afgezet, de democratie is afgeschaft en jij wordt aangesteld als alleenheerser. Je kunt nu alle beslissingen nemen die de politiek jarenlang niet heeft kunnen nemen. Wat ga je als eerste doen? En wat daarna?
Ik zou echt alleen maar neuken
pi_217911080
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 10:16 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Ik zou echt alleen maar neuken
Met de koning?
  donderdag 12 juni 2025 @ 09:45:09 #64
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217918355
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juni 2025 13:16 schreef DjVero het volgende:

[..]
Met de koning?
lgOYhbq.gif
pi_217919443
Met iedereen orgies en zo
  donderdag 12 juni 2025 @ 13:08:10 #66
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217919880
Ik had Amsterdam eerst plat gemaakt, geasfalteerd en hernoemd tot openbare parkeerplaats van Nederland.
pi_217920740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 13:08 schreef xzaz het volgende:
Ik had Amsterdam eerst plat gemaakt, geasfalteerd en hernoemd tot openbare parkeerplaats van Nederland.
Wat als we nu à la Mussolini, die in Rome ook alle monumenten plat wilde walsen om er wegen en gebouwen te bouwen, het hele stadscentrum van Amsterdam platwalsen om daar enorme wolkenkrabbers neer te zetten, met ondergrondse parkeerplaatsen? Het is namelijk wel jammer als je dat platwalsen van Amsterdam niet wilt gebruiken om het huizenprobleem op te lossen.
Mja
  donderdag 12 juni 2025 @ 14:44:36 #68
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217920797
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 14:36 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wat als we nu à la Mussolini, die in Rome ook alle monumenten plat wilde walsen om er wegen en gebouwen te bouwen, het hele stadscentrum van Amsterdam platwalsen om daar enorme wolkenkrabbers neer te zetten, met ondergrondse parkeerplaatsen? Het is namelijk wel jammer als je dat platwalsen van Amsterdam niet wilt gebruiken om het huizenprobleem op te lossen.
Er is geen huizenprobleem in Nederland alleen een verwachtingsprobleem.
pi_217922072
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 14:44 schreef xzaz het volgende:

[..]
Er is geen huizenprobleem in Nederland alleen een verwachtingsprobleem.
Het is niet redelijk om te verwachten dat je een huis kunt vinden binnen 5 jaar zoeken en onder de 2000 euro?
Mja
  vrijdag 13 juni 2025 @ 12:06:46 #70
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_217929006
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 17:20 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Het is niet redelijk om te verwachten dat je een huis kunt vinden binnen 5 jaar zoeken en onder de 2000 euro?
Dat klopt
  vrijdag 13 juni 2025 @ 13:06:28 #71
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_217929549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 11:55 schreef Cruzinats het volgende:
- Uit de EU & NAVO
- Internationale verdragen opzeggen
- Grootschalige gedwongen deportaties van criminele migranten en extremisten
- Nationaliseren van de zorg, ov, nutsbedrijven, etc
- Flink minder belasting op zaken als voedsel en energie, dit bekostigen met extra belasting op luxezaken zoals electronica, kleding en auto's, etc.
- Minder consumeren, grotere focus op duurzaamheid
- De focus leggen op schoonheid in de openbare ruimte ipv alles vanuit een kostenplaatje te redeneren, maak Nederland weer mooi
- Abortus termijn flink inkorten, ter compensatie de morning-after pill in het basispakket
- Dit spreek voor zich; maar die hele woke drek verbieden
Uit de EU, tja dan ben je een miniscule speelbal op het wereldtoneel.
Alleen een gezamenlijk EU kan opboksen tegen een rusland, china, of tegenwoordig VS
Lachen joh.
  vrijdag 13 juni 2025 @ 14:43:26 #72
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217930360
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 13:06 schreef Pajanus het volgende:

[..]
Uit de EU, tja dan ben je een miniscule speelbal op het wereldtoneel.
Alleen een gezamenlijk EU kan opboksen tegen een rusland, china, of tegenwoordig VS
Precies, de tijd dat wij met gezaagde bomen een grootmacht waren in de wereld is allang voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')