abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217897918
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:15 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Echt, alsof het meteen die kant op gaat ... linkse mensen zijn geobsedeerd door WO2 lijkt het wel. Elk vleugje autoriteit maakt hen angstig voor het fascisme en nazisme waar ze op hun linkse scholen horrorverhalen over hebben gehoord.
Oké, ik doe de aanname dat jij rechts bent vanwege je 'links zus' en 'links bla. Zou jij een deel van je rechten willen opgeven?
pi_217897930
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef TAmaru het volgende:

[..]

Dat sowieso ja. Maar dat was je denk ik al voordat je je zorgen begon te maken over de VS.
Ik zit aardig in het progressieve midden.
pi_217897938
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Oké, ik doe de aanname dat jij rechts bent vanwege je 'links zus' en 'links bla. Zou jij een deel van je rechten willen opgeven?
Ja, meteen. Voor een leider die orde op zaken komt stellen, ben ik bereid veel van mijn democratische rechten in te leveren, zoals stemrecht of demostratierecht. Wel vind ik het belangrijk dat iedereen zijn mening mag uiten, hoe debiel die ook is.
Mja
pi_217897941
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
extreemlinks dus, ik hoor het al
Mja
  maandag 9 juni 2025 @ 22:27:48 #55
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217897957
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:26 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ja, meteen. Voor een leider die orde op zaken komt stellen, ben ik bereid veel van mijn democratische rechten in te leveren, zoals stemrecht of demostratierecht. Wel vind ik het belangrijk dat iedereen zijn mening mag uiten, hoe debiel die ook is.
‘Orde op zaken stellen’
Dat ziet er ook voor iedereen anders uit. Snap jij dat niet?
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 9 juni 2025 @ 22:27:58 #56
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217897959
Dit heeft niets met links of rechts te maken andersom was het net zo slecht, kwestie van je begeven op een gebied waar je niet over gaat. Intimidatie en authoriteit proberen op te leggen. Het ondermijnt de rechtstaat, zoals zoveel van Trumps initiatieven. Ik vind het een van de vele zeer zorgelijke ontwikkelingen in de V.S.

Die wet die hiervoor wordt gebruikt kan worden gebruikt als er sprake is van een rebellie of een invasie of een serieus gevaar daarvoor. Het is niet voor niets dat dit wordt aangevochten.
pi_217897968
Bekijk deze YouTube-video

Staan ze dan hoor!

En friefrie palestijn roeperts zijn er ook weer
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217897984
Ik hoop dat Trump heel oud wordt, zodat hij nog tijd genoeg heeft om te boeten voor wat hij gedaan heeft.
pi_217897996
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoop dat Trump heel oud wordt, zodat hij nog tijd genoeg heeft om te boeten voor wat hij gedaan heeft.
Nouja, hij kan natuurlijk nog 8 jaar lang Vice President zijn terwijl JD Vance het stokje overneemt.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_217898008
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:32 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Nouja, hij kan natuurlijk nog 8 jaar lang Vice President zijn terwijl JD Vance het stokje overneemt.
Gaat ie niet doen, daarvoor is ie toch te eerzuchtig denk ik. Jammer. Hopelijk vindt hij een manier om voor een derde termijn te gaan of neemt een van zijn kinderen het over.
Mja
pi_217898026
  maandag 9 juni 2025 @ 22:35:26 #62
307622 Perox
(niet de echte)
pi_217898027
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:33 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Gaat ie niet doen, daarvoor is ie toch te eerzuchtig denk ik. Jammer. Hopelijk vindt hij een manier om voor een derde termijn te gaan of neemt een van zijn kinderen het over.
Hij gaat de economie te gronde richten en dan piept iedereen wel anders. Het zou mij niet verbazen als deze man vroegtijdig wordt afgezet.
  maandag 9 juni 2025 @ 22:35:54 #63
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_217898033
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:33 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Ik hoop vooral dat de Amerikanen nog kunnen gaan stemmen, en niet dat het a la Rusland gaat worden. ‘Democratie’ voor de bühne.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 9 juni 2025 @ 22:37:48 #64
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_217898056
Wat er gaande is is feitelijk een vijandige invasie, een hele groep mexicanen met mexicaanse vlaggen welke vernieling en geweld praktiseren in de VS. Groot gelijk dat ze daarop het leger inzetten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 9 juni 2025 @ 22:38:00 #65
459912 FlippingCoin
pi_217898061
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
lol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_217898074
quote:
16s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:38 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
lol
Je reactie is wel eenvoudig te verklaren.

Je zit zelf zo ver rechts in de rechts-conservatieve hoek dat je het midden niet eens meer kan zien.
  maandag 9 juni 2025 @ 22:39:22 #67
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_217898075
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:35 schreef Perox het volgende:

[..]
Hij gaat de economie te gronde richten en dan piept iedereen wel anders. Het zou mij niet verbazen als deze man vroegtijdig wordt afgezet.
Tot nu toe is er nog geen stevig tegengeluid. Niemand durft iets te doen. Putin heeft er wat dat respect voor.
pi_217898081

Avonden vol vertier.
pi_217898118
Zo dan, er wordt dus nu hier gewoon gepleit voor afschaffing van de democratie, 'omdat redenen'? Edgy heur, echt smeuïg.

Wordt er ook nog beargumenteerd wie precies wel democratie zou mogen afschaffen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 9 juni 2025 @ 22:46:09 #70
459912 FlippingCoin
pi_217898133
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Je reactie is wel eenvoudig te verklaren.

Je zit zelf zo ver rechts in de rechts-conservatieve hoek dat je het midden niet eens meer kan zien.
uhuh

jij bent aan het radicaliseren denk ik eerder
  maandag 9 juni 2025 @ 22:48:56 #71
117098 Hathor
Effe niet
pi_217898164
quote:
16s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat er gaande is is feitelijk een vijandige invasie, een hele groep mexicanen met mexicaanse vlaggen welke vernieling en geweld praktiseren in de VS. Groot gelijk dat ze daarop het leger inzetten.
Lijkt me ook.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 9 juni 2025 @ 22:50:27 #72
117098 Hathor
Effe niet
pi_217898179
Die Mexicanen moeten nu echt heel hard terug in hun hok worden getrapt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217898195
Flink aanpakken met de lange lat dat werkschuw tuig!!!!!
U MAD?
  maandag 9 juni 2025 @ 23:00:18 #74
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_217898261
Bekijk deze YouTube-video

Steve gaat zo live
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 9 juni 2025 @ 23:18:59 #75
485843 crew  Jippie
pi_217898395
Geveegd

pi_217898409
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:18 schreef Jippie het volgende:
Geveegd

[ afbeelding ]
Wie heb je geveegd?
U MAD?
pi_217898434
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wie heb je geveegd?
:W

[ Bericht 0% gewijzigd door Ali_boo op 09-06-2025 23:37:46 ]
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217898437
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Of gewoonweg standaard iets hebben tegen alles wat niet links is: antifa
Het is misschien wel leuk als Trump alle antifascisten op kan laten ruimen, maar het is natuurlijk pas echt interessant als onze eigen Geert dat ook kan doen. Een SWAT team afsturen op iedereen die hij niet mag, met de opdracht: "eerst schieten en daarna pas vragen stellen!". En bij opstanden het leger eerst met rubber kogels laten schieten en als dat niet meteen werkt, met scherp.

Zo doe je dat.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 9 juni 2025 @ 23:25:41 #79
485843 crew  Jippie
pi_217898440
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Wie heb je geveegd?
Maand-abo als je het raadt - > antwoord via DM
pi_217898443
Was er maar een hint ofzo
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_217898464
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:09 schreef TAmaru het volgende:
Wat minder democratie zou trouwens heel goed voor elk land zijn. Je hoort sommige mensen alleen maar de hele tijd over democratische waarden en ondertussen wordt er alleen maar geluld en gebeurt er helemaal niks. Geef mij maar eens een leider die met zijn vuist op tafel slaat. NU de grenzen dicht, NU 500.000 woningen bouwen, NU afgelopen met dat stikstofgelul, NU die protesten voorbij zodat die linkse nietsnutten weer terug kunnen naar hun socialehuurwoninkjes om van hun uitkering een blik knakworsten open te trekken, NU energieprijzen omlaag, NU afgelopen met die stakingen in het OV. Zo'n leider wil ik, in plaats van dat gebekvecht in de Tweede Kamer de hele dag.
Ah, je wilt wel slavernij, omdat je er al van uitgaat dan een opzichter te zijn en de zweep te mogen hanteren. Veel mensen denken dat. Veel meer dan de vraag naar opzichters. De vraag naar slaven is dan vele malen groter, waar het grootste deel van de bevolking dan tussen zit.

Maar jij hebt niets met kansberekening? Iedereen die jou tegenkomt vind je superieur en vraagt je of je alsjeblieft de zweep ter hand wilt nemen?
pi_217898476
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:26 schreef Ali_boo het volgende:
Was er maar een hint ofzo
Klinkt als...
Begint met...
2e lettergreep...
*O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_217898482
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:20 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Rusland? Daar is het leven voor de mensen echt niet zo slecht hoor. Goed, voor homo's is het niet mogelijk om zichzelf te zijn. En dat is erg vervelend natuurlijk. Een schande zelfs. Maar verder is het echt niet zo dat het leven van de mensen zo slecht is. Er wordt in elk geval niet de hele dag politiek gebekvecht over dingen. Tuurlijk, je kunt waarschijnlijk niet zeggen dat je Poetin niet zo leuk vindt, maar dat maakt de dingen ook weer makkelijker snap je. Bij ons noemt Wilders Timmermans een antisemiet en Timmermans Wilders een rechtsextremist en dan zijn we weer een week verder.
Nee, als slavendrijver zonder empathie heb je een prima leven in Rusland. Vacatures genoeg. Extra sadistisch zijn is een pluspunt.

Maar niet proberen te belangrijk te worden, want dan krijg je een enkele reis naar Siberië of val je uit een raam.
pi_217898493
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:09 schreef TAmaru het volgende:
Wat minder democratie zou trouwens heel goed voor elk land zijn. Je hoort sommige mensen alleen maar de hele tijd over democratische waarden en ondertussen wordt er alleen maar geluld en gebeurt er helemaal niks. Geef mij maar eens een leider die met zijn vuist op tafel slaat. NU de grenzen dicht, NU 500.000 woningen bouwen, NU afgelopen met dat stikstofgelul, NU die protesten voorbij zodat die linkse nietsnutten weer terug kunnen naar hun socialehuurwoninkjes om van hun uitkering een blik knakworsten open te trekken, NU energieprijzen omlaag, NU afgelopen met die stakingen in het OV. Zo'n leider wil ik, in plaats van dat gebekvecht in de Tweede Kamer de hele dag.
Echt kut als je een minderheid bent en daarom niet je zin krijgt. Dubbelkut als de politici die het wel met je eens zijn van die totale clowns zijn. Zelfs als ze winnen krijg je niet je zin.

Slachtoffertje toch!
pi_217898498
quote:
1s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:34 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Klinkt als...
Begint met...
2e lettergreep...
*O*
Zoiets ja
pi_217898501
Gaat weer een lange nacht worden

twitter
pi_217898550
“About 700 marines being mobilzed in response to LA protests”
Trump zal het ne keer oplossen , zie in one day zekers
Die zijn daar echt van een mug een olifant aan het maken,
kunnen Amerikanen goed .
Van opportunisme gesproken komt goed uit van chaos naar “orde door intimidatie”
Of gaan de mariniers op het volk schieten .
pi_217898552
quote:
2s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef Jippie het volgende:

[..]
Maand-abo als je het raadt - > antwoord via DM
Ik heb geen vermoeden...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_217898563
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Het is misschien wel leuk als Trump alle antifascisten op kan laten ruimen, maar het is natuurlijk pas echt interessant als onze eigen Geert dat ook kan doen. Een SWAT team afsturen op iedereen die hij niet mag, met de opdracht: "eerst schieten en daarna pas vragen stellen!". En bij opstanden het leger eerst met rubber kogels laten schieten en als dat niet meteen werkt, met scherp.

Zo doe je dat.
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Who_Cried_Wolf

Dit is een algemeen probleem met nieuw links.
  maandag 9 juni 2025 @ 23:54:16 #90
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_217898570
ICE is een volsrekt immorele eenheid...

Hilarisch dat Amerikaanse 'gristenen' het bejubelen.

Kennelijk nog nooit Handelingen 10,34-35 of Openbaring 7,9-10 gezien
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_217898593
"Active military members are being used against US citizens"

twitter
pi_217898600
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:46 schreef KangaP het volgende:
“About 700 marines being mobilzed in response to LA protests”
Trump zal het ne keer oplossen , zie in one day zekers
Die zijn daar echt van een mug een olifant aan het maken,
kunnen Amerikanen goed .
Van opportunisme gesproken komt goed uit van chaos naar “orde door intimidatie”
Of gaan de mariniers op het volk schieten .
Is dit een vers van Nostradamus?
pi_217898608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 00:02 schreef Ali_boo het volgende:
"Active military members are being used against US citizens"

[ x ]
Het leger mag toch niet op eigen grondgebied en tegen burgers ingezet worden, volgens de grondwet? (toch?)

Nationale Garde wel.

Niet dat Trump zich ook maar iets aantrekt daarvan.
A murky, forgotten land.
pi_217898609
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 00:05 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Is dit een vers van Nostradamus?
Die met die groene broek 😱
A murky, forgotten land.
pi_217898623
Waarom zwaaien al die mensen met vlaggen van landen waar ze niet willen wonen?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 01:10:20 #96
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_217898710
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 00:11 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zwaaien al die mensen met vlaggen van landen waar ze niet willen wonen?
Oefenen voor de OS over 3 jaar?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_217898718
van mij mogen ze al die rellers in de cel gooien. Kan wel zien welke bevolkingsgroepen oververtegenwoordigd zijn weer. Lekker stelen met ze allen lijkt wel een gewoonte voor die lui.

de governer zou opgepakt moeten worden voor het toelaten van illegalen en criminelen, en dan lang in de cel laten rotten.
  dinsdag 10 juni 2025 @ 01:24:44 #98
168739 Red_85
'echt wel'
pi_217898720
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]

Zo doe je dat.
Ben je daar bang voor?
Op antifa terroristen mag je best wat harder zijn hoor dan die linkse troela in de stopera.
Maar gelijk moorden...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_217898872
quote:
11s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 00:06 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Het leger mag toch niet op eigen grondgebied en tegen burgers ingezet worden, volgens de grondwet? (toch?)

Nationale Garde wel.

Niet dat Trump zich ook maar iets aantrekt daarvan.
Noem eens een lijst van voorbeelden waar Trump zich niet aan de wet houd en Google eens Insurrection Act
life is like a box of chocolates
pi_217898884
quote:
0s.gif Op maandag 9 juni 2025 22:26 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Hoe kan jij dan je totaal debiele mening nog uiten als je demonstartierecht afgepakt is?

Je spreekt jezelf keihard tegen met je sterke leider fantasieën.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')