Oké, ik doe de aanname dat jij rechts bent vanwege je 'links zus' en 'links bla. Zou jij een deel van je rechten willen opgeven?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:15 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Echt, alsof het meteen die kant op gaat ... linkse mensen zijn geobsedeerd door WO2 lijkt het wel. Elk vleugje autoriteit maakt hen angstig voor het fascisme en nazisme waar ze op hun linkse scholen horrorverhalen over hebben gehoord.
Ik zit aardig in het progressieve midden.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:21 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Maar dat was je denk ik al voordat je je zorgen begon te maken over de VS.
Ja, meteen. Voor een leider die orde op zaken komt stellen, ben ik bereid veel van mijn democratische rechten in te leveren, zoals stemrecht of demostratierecht. Wel vind ik het belangrijk dat iedereen zijn mening mag uiten, hoe debiel die ook is.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oké, ik doe de aanname dat jij rechts bent vanwege je 'links zus' en 'links bla. Zou jij een deel van je rechten willen opgeven?
extreemlinks dus, ik hoor het alquote:Op maandag 9 juni 2025 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zit aardig in het progressieve midden.
‘Orde op zaken stellen’quote:Op maandag 9 juni 2025 22:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, meteen. Voor een leider die orde op zaken komt stellen, ben ik bereid veel van mijn democratische rechten in te leveren, zoals stemrecht of demostratierecht. Wel vind ik het belangrijk dat iedereen zijn mening mag uiten, hoe debiel die ook is.
Nouja, hij kan natuurlijk nog 8 jaar lang Vice President zijn terwijl JD Vance het stokje overneemt.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik hoop dat Trump heel oud wordt, zodat hij nog tijd genoeg heeft om te boeten voor wat hij gedaan heeft.
Gaat ie niet doen, daarvoor is ie toch te eerzuchtig denk ik. Jammer. Hopelijk vindt hij een manier om voor een derde termijn te gaan of neemt een van zijn kinderen het over.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Nouja, hij kan natuurlijk nog 8 jaar lang Vice President zijn terwijl JD Vance het stokje overneemt.
Hij gaat de economie te gronde richten en dan piept iedereen wel anders. Het zou mij niet verbazen als deze man vroegtijdig wordt afgezet.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:33 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen, daarvoor is ie toch te eerzuchtig denk ik. Jammer. Hopelijk vindt hij een manier om voor een derde termijn te gaan of neemt een van zijn kinderen het over.
Ik hoop vooral dat de Amerikanen nog kunnen gaan stemmen, en niet dat het a la Rusland gaat worden. ‘Democratie’ voor de bühne.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:33 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Gaat ie niet doen, daarvoor is ie toch te eerzuchtig denk ik. Jammer. Hopelijk vindt hij een manier om voor een derde termijn te gaan of neemt een van zijn kinderen het over.
lolquote:Op maandag 9 juni 2025 22:25 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik zit aardig in het progressieve midden.
Je reactie is wel eenvoudig te verklaren.quote:
Tot nu toe is er nog geen stevig tegengeluid. Niemand durft iets te doen. Putin heeft er wat dat respect voor.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:35 schreef Perox het volgende:
[..]
Hij gaat de economie te gronde richten en dan piept iedereen wel anders. Het zou mij niet verbazen als deze man vroegtijdig wordt afgezet.
uhuhquote:Op maandag 9 juni 2025 22:39 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je reactie is wel eenvoudig te verklaren.
Je zit zelf zo ver rechts in de rechts-conservatieve hoek dat je het midden niet eens meer kan zien.
Lijkt me ook.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat er gaande is is feitelijk een vijandige invasie, een hele groep mexicanen met mexicaanse vlaggen welke vernieling en geweld praktiseren in de VS. Groot gelijk dat ze daarop het leger inzetten.
quote:
Het is misschien wel leuk als Trump alle antifascisten op kan laten ruimen, maar het is natuurlijk pas echt interessant als onze eigen Geert dat ook kan doen. Een SWAT team afsturen op iedereen die hij niet mag, met de opdracht: "eerst schieten en daarna pas vragen stellen!". En bij opstanden het leger eerst met rubber kogels laten schieten en als dat niet meteen werkt, met scherp.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of gewoonweg standaard iets hebben tegen alles wat niet links is: antifa
Ah, je wilt wel slavernij, omdat je er al van uitgaat dan een opzichter te zijn en de zweep te mogen hanteren. Veel mensen denken dat. Veel meer dan de vraag naar opzichters. De vraag naar slaven is dan vele malen groter, waar het grootste deel van de bevolking dan tussen zit.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:09 schreef TAmaru het volgende:
Wat minder democratie zou trouwens heel goed voor elk land zijn. Je hoort sommige mensen alleen maar de hele tijd over democratische waarden en ondertussen wordt er alleen maar geluld en gebeurt er helemaal niks. Geef mij maar eens een leider die met zijn vuist op tafel slaat. NU de grenzen dicht, NU 500.000 woningen bouwen, NU afgelopen met dat stikstofgelul, NU die protesten voorbij zodat die linkse nietsnutten weer terug kunnen naar hun socialehuurwoninkjes om van hun uitkering een blik knakworsten open te trekken, NU energieprijzen omlaag, NU afgelopen met die stakingen in het OV. Zo'n leider wil ik, in plaats van dat gebekvecht in de Tweede Kamer de hele dag.
Klinkt als...quote:
Nee, als slavendrijver zonder empathie heb je een prima leven in Rusland. Vacatures genoeg. Extra sadistisch zijn is een pluspunt.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Rusland? Daar is het leven voor de mensen echt niet zo slecht hoor. Goed, voor homo's is het niet mogelijk om zichzelf te zijn. En dat is erg vervelend natuurlijk. Een schande zelfs. Maar verder is het echt niet zo dat het leven van de mensen zo slecht is. Er wordt in elk geval niet de hele dag politiek gebekvecht over dingen. Tuurlijk, je kunt waarschijnlijk niet zeggen dat je Poetin niet zo leuk vindt, maar dat maakt de dingen ook weer makkelijker snap je. Bij ons noemt Wilders Timmermans een antisemiet en Timmermans Wilders een rechtsextremist en dan zijn we weer een week verder.
Echt kut als je een minderheid bent en daarom niet je zin krijgt. Dubbelkut als de politici die het wel met je eens zijn van die totale clowns zijn. Zelfs als ze winnen krijg je niet je zin.quote:Op maandag 9 juni 2025 22:09 schreef TAmaru het volgende:
Wat minder democratie zou trouwens heel goed voor elk land zijn. Je hoort sommige mensen alleen maar de hele tijd over democratische waarden en ondertussen wordt er alleen maar geluld en gebeurt er helemaal niks. Geef mij maar eens een leider die met zijn vuist op tafel slaat. NU de grenzen dicht, NU 500.000 woningen bouwen, NU afgelopen met dat stikstofgelul, NU die protesten voorbij zodat die linkse nietsnutten weer terug kunnen naar hun socialehuurwoninkjes om van hun uitkering een blik knakworsten open te trekken, NU energieprijzen omlaag, NU afgelopen met die stakingen in het OV. Zo'n leider wil ik, in plaats van dat gebekvecht in de Tweede Kamer de hele dag.
Zoiets jaquote:Op maandag 9 juni 2025 23:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Klinkt als...
Begint met...
2e lettergreep...
Ik heb geen vermoeden...quote:Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maand-abo als je het raadt - > antwoord via DM
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Boy_Who_Cried_Wolfquote:Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het is misschien wel leuk als Trump alle antifascisten op kan laten ruimen, maar het is natuurlijk pas echt interessant als onze eigen Geert dat ook kan doen. Een SWAT team afsturen op iedereen die hij niet mag, met de opdracht: "eerst schieten en daarna pas vragen stellen!". En bij opstanden het leger eerst met rubber kogels laten schieten en als dat niet meteen werkt, met scherp.
Zo doe je dat.
Is dit een vers van Nostradamus?quote:Op maandag 9 juni 2025 23:46 schreef KangaP het volgende:
“About 700 marines being mobilzed in response to LA protests”
Trump zal het ne keer oplossen , zie in one day zekers
Die zijn daar echt van een mug een olifant aan het maken,
kunnen Amerikanen goed .
Van opportunisme gesproken komt goed uit van chaos naar “orde door intimidatie”
Of gaan de mariniers op het volk schieten .
Het leger mag toch niet op eigen grondgebied en tegen burgers ingezet worden, volgens de grondwet? (toch?)quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:02 schreef Ali_boo het volgende:
"Active military members are being used against US citizens"
[ x ]
Oefenen voor de OS over 3 jaar?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:11 schreef UitStraling het volgende:
Waarom zwaaien al die mensen met vlaggen van landen waar ze niet willen wonen?
Ben je daar bang voor?quote:Op maandag 9 juni 2025 23:25 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Het is misschien wel leuk als Trump alle antifascisten op kan laten ruimen, maar het is natuurlijk pas echt interessant als onze eigen Geert dat ook kan doen. Een SWAT team afsturen op iedereen die hij niet mag, met de opdracht: "eerst schieten en daarna pas vragen stellen!". En bij opstanden het leger eerst met rubber kogels laten schieten en als dat niet meteen werkt, met scherp.
Zo doe je dat.
Noem eens een lijst van voorbeelden waar Trump zich niet aan de wet houd en Google eens Insurrection Actquote:Op dinsdag 10 juni 2025 00:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het leger mag toch niet op eigen grondgebied en tegen burgers ingezet worden, volgens de grondwet? (toch?)
Nationale Garde wel.
Niet dat Trump zich ook maar iets aantrekt daarvan.
Hoe kan jij dan je totaal debiele mening nog uiten als je demonstartierecht afgepakt is?quote:Op maandag 9 juni 2025 22:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ja, meteen. Voor een leider die orde op zaken komt stellen, ben ik bereid veel van mijn democratische rechten in te leveren, zoals stemrecht of demostratierecht. Wel vind ik het belangrijk dat iedereen zijn mening mag uiten, hoe debiel die ook is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |