abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217897097
Barendrecht ontruimt panden op terrein voormalig spermadokter Jan Karbaat

Op het terrein van voormalig spermadokter Jan Karbaat aan de Voordijk in Barendrecht heeft de gemeente vrijdag meerdere panden ontruimd. Het gaat om gebouwen - niet het oude woonhuis van Karbaat - die illegaal werden bewoond.

Onder anderen twee gezinnen met jonge kinderen huurden ruimten in de panden. De families werden vorige maand aan nieuwe woonruimte geholpen. De laatste bewoner is vrijdag uit een van de gebouwen gezet.
Het wonen op het terrein van Karbaat was volgens de gemeente niet geregeld in het bestemmingsplan en dus illegaal. Ook waren er klachten van omwonenden over afval op het terrein. Iets wat in de wijk - met onder meer kapitale villa's - niet erg werd gewaardeerd. De gemeente kwam tot twee keer toe in actie om het afval op te ruimen.

De Voordijk in Barendrecht, met bij het rode puntje de panden op het voormalige terrein van Jan Karbaat.
© Google Streetview
Barendrecht had de eigenaar eerder gevraagd om de gebouwen te ontruimen. De eigenaar is op dit moment de man die de erfenis van Karbaat moet afhandelen: notaris Aniel Autar van Kooijman Autar Notarissen in Rotterdam. Autar zegt dat hij om meerdere juridische redenen, waaronder lopende rechtszaken, de panden niet kon laten ontruimen.

Zo verstreek vrijdag de uiterlijke termijn. De gemeente heeft daarom zelf ingegrepen. De kosten zullen op de eigenaar worden verhaald. De gebouwen zijn na de ontruiming verzegeld.
Rechtszaak

De panden van Karbaat zijn, zoals Autar aanhaalde, al langer inzet van een juridisch conflict. De spermadokter bleek namelijk zelf ook eigen zaad in zijn praktijk te hebben gebruikt om kinderen te verwekken. De kinderen die daarna zijn geboren, zijn ook zijn erfgenamen, is in een rechtszaak na zijn overlijden vastgesteld.
Over zijn erfenis en de rol van zijn weduwe loopt nog steeds een rechtszaak. In die kwestie wordt binnenkort een nieuwe uitspraak verwacht.

https://www.rijnmond.nl/n(...)madokter-jan-karbaat

Zoooo he he ,eindelijk opgerot! Werd wel eens tijd zeg! :(
  Miss 200.000.000! maandag 9 juni 2025 @ 21:16:24 #2
367000 roos94
pi_217897254
"HET ZAAD VAN KARBAAT EN DE DUIZEND ROVERS"

Vanaf augustus bij u in de bioscoop
  maandag 9 juni 2025 @ 21:27:48 #3
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_217897354
Ik ben regelmarig in Barendrecht. Komt wel erg dichbtij zo.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_217897499
Afval wordt in een villa-wijk blijkbaar niet gewaardeerd.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_217898887
HET ZAAD VAN KARBAAT KAN GEEN KWAAD
U MAD?
  dinsdag 10 juni 2025 @ 09:00:40 #6
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_217899322
quote:
15s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Karbaat kwam regelmatig in Barendrecht.
pi_217899647
quote:
15s.gif Op maandag 9 juni 2025 21:27 schreef BansheeBoy het volgende:

:{²
Wat is daar te doen dan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 juni 2025 @ 13:32:05 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_217901253
quote:
5s.gif Op dinsdag 10 juni 2025 09:00 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Karbaat kwam regelmatig in Barendrecht.
Als in sperma leveren ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')