En dan nog een drugshandel opzettenquote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Quincy Promes voetbalde in zijn carrière 33 miljoen euro bij elkaar, zo berekende Quote aan het begin van 2024
Dat zou zomaar kunnen ja
Het lijkt me wel iemand die zijn geld verbrast aan feesten, vrouwen en dure sportwagens en horloges en kettingen in plaats van het verstandig te investeren en beleggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Quincy Promes voetbalde in zijn carrière 33 miljoen euro bij elkaar, zo berekende Quote aan het begin van 2024
Dat zou zomaar kunnen ja
Je kan letterlijk met legaal geld een waanzinnig luxe leven leiden zonder enige zorgen. Iets wat voor misschien 1 procent van de bevolking is weggelegd. En je verneukt het gewoon compleet voor jezelf. Onvoorstelbaar.quote:
De meeste mensen hebben geen enkele werkelijkheid van de bajes, het is vooral armoe troef waarbij 98% geen cent te makken heeft, ook denken mensen dat er echt zaken plaatsvinden als verkrachting en het aanpakken van verkrachters, allemaal verzonnen dingetjes van mensen die nooit een dag in de bak hebben gezeten.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:57 schreef Parafernalia het volgende:
Als iemand de gevangenis in moet kan je alle reacties precies van tevoren optekenen. Apart eigenlijk.
Zeepjes, 'staat binnen x weken weer buiten', Hubba, play station, etc
Jij bent nooit in Usa of Mexico prison geweest lolquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben geen enkele werkelijkheid van de bajes, het is vooral armoe troef waarbij 98% geen cent te makken heeft, ook denken mensen dat er echt zaken plaatsvinden als verkrachting en het aanpakken van verkrachters, allemaal verzonnen dingetjes van mensen die nooit een dag in de bak hebben gezeten.
Het signaal vind ik wel degelijk van belang. Promes was van het type dat overal lak aan dacht te kunnen hebben. Dat is een tijdje gelukt maar uiteindelijk wacht ook hem gewoon de gevangenis en een proces in hoger beroep.quote:
Een beetjequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:29 schreef augurk2025 het volgende:
Die word wel vrijgesproken. 6 jaar cel voor de handel in een beetje drugs is absurd
Het boeit mij eerlijk gezegd geen ene reet.. vind Promes totaal niet interessant , en hetzelfde geldt voor zijn zaak.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:27 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het signaal vind ik wel degelijk van belang. Promes was van het type dat overal lak aan dacht te kunnen hebben. Dat is een tijdje gelukt maar uiteindelijk wacht ook hem gewoon de gevangenis en een proces in hoger beroep.
Waarom klik je op dit topic danquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het boeit mij eerlijk gezegd geen ene reet.. vind Promes totaal niet interessant , en hetzelfde geldt voor zijn zaak.
Zelfde als Diddy, kelly, cosby etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Je kan letterlijk met legaal geld een waanzinnig luxe leven leiden zonder enige zorgen. Iets wat voor misschien 1 procent van de bevolking is weggelegd. En je verneukt het gewoon compleet voor jezelf. Onvoorstelbaar.
Een beetjequote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:29 schreef augurk2025 het volgende:
Die word wel vrijgesproken. 6 jaar cel voor de handel in een beetje drugs is absurd
Racistquote:Op vrijdag 20 juni 2025 22:24 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zelfde als Diddy, kelly, cosby etc.
Kan ik het helpen dat het in hun genen zit.quote:
@Nober jaquote:Op vrijdag 20 juni 2025 23:06 schreef GGMM het volgende:
https://www.nu.nl/317724/(...)ndt-op-schiphol.html
Video van het vliegtuig waarin Promes zit
Het was dus niet de blauwe helikopter die @:zipportal zag
Goed dat je het even komt melden! Wij hier vinden jouw mening namelijk wél enorm belangrijkquote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Het boeit mij eerlijk gezegd geen ene reet.. vind Promes totaal niet interessant , en hetzelfde geldt voor zijn zaak.
Het blijft absurd. Ik zou met 1 miljoen al niet meer weten wat ik met nog meer geld zou moeten doen.quote:
George Best.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het lijkt me wel iemand die zijn geld verbrast aan feesten, vrouwen en dure sportwagens en horloges en kettingen in plaats van het verstandig te investeren en beleggen.
Vriend van me heeft 6 maanden vastgezeten. Je komt in de buurt idd.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 21:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
De meeste mensen hebben geen enkele werkelijkheid van de bajes, het is vooral armoe troef waarbij 98% geen cent te makken heeft, ook denken mensen dat er echt zaken plaatsvinden als verkrachting en het aanpakken van verkrachters, allemaal verzonnen dingetjes van mensen die nooit een dag in de bak hebben gezeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |