Wat boeit het jou? Je bent toch homoquote:Op maandag 9 juni 2025 16:06 schreef Fok-it het volgende:
DIT IS EEN NSFW ITEM
Om dit item te kunnen bekijken moet je ingelogd zijn.
Premium artikel. Slotje
Bestaan er ook rechtse homos denk je?quote:
Ja oke maar dat is een uitzondering. Meeste homos zijn linkse deugsofties tochquote:
Ik denk dat jij daar prima zelf antwoord op kan gevenquote:Op maandag 9 juni 2025 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke maar dat is een uitzondering. Meeste homos zijn linkse deugsofties toch
Ik denk het wel. Rechtse mannen zijn allemaal sterk en werken hard. Het fundament van onze samenleving. Als je daar niet bij wilt horen moet je wel een libmiet zijnquote:Op maandag 9 juni 2025 16:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar prima zelf antwoord op kan geven
Heb je nou medelijden met jezelf?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Rechtse mannen zijn allemaal sterk en werken hard. Het fundament van onze samenleving. Als je daar niet bij wilt horen moet je wel een libmiet zijn
Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:47 schreef Marsenal het volgende:
Maak dan effe een screenshotje, dit kan ik niet zien. Ik stond ooit eens voor de keuze; óf een fok!account, of een dumpertaccount. Het werd die eerste, en nu zijn we dus hier.
Nee maar ben wel jaloers want zou ook wel een echte stoere rechtse man willen zijn. Helaas helaasquote:
Ik denk dat je vooral stabiel moet zijnquote:Op maandag 9 juni 2025 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ben wel jaloers want zou ook wel een echte stoere rechtse man willen zijn. Helaas helaas
Doet het topje van m'n lul ook, scheelt alleen maar reistijd.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Die tieten hangen over 10 jaar op de grond
Dus gebruik van maken zolang het nog kan.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Die tieten hangen over 10 jaar op de grond
Ze zijn echt kneitergroot.quote:
ok baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Ze zijn zo groot dat zelfs Stevie Wonder ze nog ziet.quote:
Je hebt tieten met daaronder de categorien:quote:
Smaballenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:13 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je hebt tieten met daaronder de categorien:
1. Kippenborstjes
2. Flapjes / Flappen
3. Ballen
Dank voor het bijwonen van mijn spreekbeurt.
Ik wacht op de ene fokster die zegt: ja ik heb ook zulke ballen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:27 schreef Marsenal het volgende:
Opvallend dat er nog geen vrouwen hier zijn geweest om de vraag in de TT te beantwoorden.
Heel gek.
Zul je zien dat de enige fokker die zulke grote heeft een kerel is.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik wacht op de ene fokster die zegt: ja ik heb ook zulke ballen.
Maar ja, dat lijkt me alleen niet handig
Die zitten echt niet op zo'n forum als dit hoorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 10:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik wacht op de ene fokster die zegt: ja ik heb ook zulke ballen.
Maar ja, dat lijkt me alleen niet handig
Neuh…quote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Die zitten echt niet op zo'n forum als dit hoorJe hebt hier alleen maar kort pittige kapsel dames van 30+ met overgewicht
Er is niemand onder de 25 die nog van forums gebruik maakt denk ik.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 12:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Neuh…
Al zitten ze er vast ook tussen.
Nee hoor, hier zitten zeker wijven die echt lekker zijnquote:Op dinsdag 10 juni 2025 11:21 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Die zitten echt niet op zo'n forum als dit hoorJe hebt hier alleen maar kort pittige kapsel dames van 30+ met overgewicht
Bwah zo groot zijn ze toch niet?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 08:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze zijn zo groot dat zelfs Stevie Wonder ze nog ziet.
Ik vermoed dat ze in het dagelijks leven enorm onhandig zijn overigens… Maar het zijn wel money makers. Met name ook vanwege het geheel.
Ik zou ze alleszins niet willen.. onhandig en zeer pijnlijk voor nek en rug.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 09:27 schreef Marsenal het volgende:
Opvallend dat er nog geen vrouwen hier zijn geweest om de vraag in de TT te beantwoorden.
Heel gek.
Wat zijn boobs?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:55 schreef Viesdik het volgende:
oh wacht.. als vrouw zijnde is geen correct nederlands
Dat niet hebbenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:39 schreef rival het volgende:
Daar moet je een account op dumpert voor hebben.
-weggejorist en opgerot-quote:
Namen en rugnummers s.v.p.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 13:31 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee hoor, hier zitten zeker wijven die echt lekker zijn
@Viesdik opent een onderwerp over @Viesdik ke tieten, zonder @Viesdik ke tieten vanwege een @Viesdik ke betaalmuur.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:09 schreef Helenattenek het volgende:
Slotje
Video zit achter accountmuur kansloos stuk viesdikheid
ik denk dat het dat is: leuk om naar te kijken en om mee te spelen maar voor de persoon zelf onhandig en echt pittig voor je rug.quote:Op woensdag 11 juni 2025 23:42 schreef oppiedoppie het volgende:
Leuk om naar te kijken maar niet om zelf te hebben.
Ik ben nogal sportief en ondernemend en dan is zoiets niet echt handig.
Die zijn wel mooi. Hoe oud? En hoelang zouden ze nog meegaan tot ze op d'r knieën hangen?quote:
Waarom wil je dit weten?quote:Op donderdag 12 juni 2025 08:53 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Die zijn wel mooi. Hoe oud? En hoelang zouden ze nog meegaan tot ze op d'r knieën hangen?
Voor de wetenschapquote:
Dat lijkt me sterkquote:
En toch zie (en speel) ik liever met de tetten van mijn exquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Stel je voor dat dit zich klaar rijdt op je wortel![]()
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Modus op 12-06-2025 22:40:46 ]
Eens, de grens moet ergens getrokken worden.quote:
Ze zijn wat groot voor haar postuur, maar ik zou er uiterst content mee zijn zolang ze zo blijven (en ze er geen rugklachten van krijgt).quote:
Wij ook...quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
En toch zie (en speel) ik liever met de tetten van mijn ex
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |