Wat boeit het jou? Je bent toch homoquote:Op maandag 9 juni 2025 16:06 schreef Fok-it het volgende:
DIT IS EEN NSFW ITEM
Om dit item te kunnen bekijken moet je ingelogd zijn.
Premium artikel. Slotje
Bestaan er ook rechtse homos denk je?quote:
Ja oke maar dat is een uitzondering. Meeste homos zijn linkse deugsofties tochquote:
Ik denk dat jij daar prima zelf antwoord op kan gevenquote:Op maandag 9 juni 2025 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja oke maar dat is een uitzondering. Meeste homos zijn linkse deugsofties toch
Ik denk het wel. Rechtse mannen zijn allemaal sterk en werken hard. Het fundament van onze samenleving. Als je daar niet bij wilt horen moet je wel een libmiet zijnquote:Op maandag 9 juni 2025 16:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik denk dat jij daar prima zelf antwoord op kan geven
Heb je nou medelijden met jezelf?quote:Op maandag 9 juni 2025 16:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Rechtse mannen zijn allemaal sterk en werken hard. Het fundament van onze samenleving. Als je daar niet bij wilt horen moet je wel een libmiet zijn
Ik zal eens kijken.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:47 schreef Marsenal het volgende:
Maak dan effe een screenshotje, dit kan ik niet zien. Ik stond ooit eens voor de keuze; óf een fok!account, of een dumpertaccount. Het werd die eerste, en nu zijn we dus hier.
Nee maar ben wel jaloers want zou ook wel een echte stoere rechtse man willen zijn. Helaas helaasquote:
Ik denk dat je vooral stabiel moet zijnquote:Op maandag 9 juni 2025 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar ben wel jaloers want zou ook wel een echte stoere rechtse man willen zijn. Helaas helaas
Doet het topje van m'n lul ook, scheelt alleen maar reistijd.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Die tieten hangen over 10 jaar op de grond
Dus gebruik van maken zolang het nog kan.quote:Op maandag 9 juni 2025 17:26 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Die tieten hangen over 10 jaar op de grond
Ze zijn echt kneitergroot.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |