SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 09-06-2025 14:41:51 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Allemaal naar de topWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ho ho die TT kan niet
Lovely aan de top
feesten houdt niet op
met Lovely aan de topHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Je snap de grap nietquote:Op maandag 9 juni 2025 14:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens Flightradar24 is die netjes gescheduled.
Vlieg pas over enkele weken.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey GGquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Niet?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
ho ho die TT kan niet
Lovely aan de top
feesten houdt niet op
met Lovely aan de top
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
tJonge jonge Lovelyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er een livestream?quote:
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Ik ben er ook nog niet. Pas als de maand voorbij isquote:Op maandag 9 juni 2025 14:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
naar impliceert dat je er nog niet bent
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
kun je welquote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet. Pas als de maand voorbij isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
It ain't over till the fat Bolke (quote:Op maandag 9 juni 2025 14:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet. Pas als de maand voorbij is) sings idd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben wel benieuwd naar mijn gedichtquote:Op maandag 9 juni 2025 14:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
It ain't over till the fat Bolke () sings idd.
Mocht ik wel winnen..![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: