Dat bepaald de bevolking hier (nog) dmv democratische besluitvorming en wat binnen de wettelijke kaders toelaatbaar wordt geacht. Het in stand willen houden van sociale cohesie is de mens eigen, ongeacht welke groep mensen het betreft.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:04 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Maar afremmen wat precies en tot hoever en nogmaals door wie?
vewrdraagzaamheid voor verschillen in de maatschappij, de intollerantie paradox.
Want in jou oorspronkelijke filmpje wordt gepleit voor intollerantie, om de cohesie te behouden anders valt de maatschappij (of het volk zoals de nazis het noemde).
Klopt. daarom ook open grenzen.quote:Op maandag 9 juni 2025 11:52 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dat bepaald de bevolking hier (nog) dmv democratische besluitvorming en wat binnen de wettelijke kaders toelaatbaar wordt geacht. Het in stand willen houden van sociale cohesie is de mens eigen, ongeacht welke groep mensen het betreft.
4 mensen, is duidelijk hoe nederlanders denken. En stel ze vinden vier auto's met nederlanders die vluchtelingen binnen smokkelen is dat dan hoe nederlanders denken?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
Geweldig initiatief en duidelijk signaal hoe de mensen in Nederland denken. Het moet eens afgelopen zijn met de massa invasie uit islamitische landen.
Het gaat om het gebaarquote:Op maandag 9 juni 2025 12:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
4 mensen, is duidelijk hoe nederlanders denken. En stel ze vinden vier auto's met nederlanders die vluchtelingen binnen smokkelen is dat dan hoe nederlanders denken?
We zitten inmiddels vol. Of we moeten alleen nog maar vrouwen en niet-moslims binnenlaten dan is er nog wel ruimte.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:51 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Die andere ook, ze geven het gebaar dat asielzoekers welkom zijn en het volk hun welkom heet.
Meer mensen uit Ethiopië wn Eritrea bedoel je?quote:Op maandag 9 juni 2025 12:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
We zitten inmiddels vol. Of we moeten alleen nog maar vrouwen en niet-moslims binnenlaten dan is er nog wel ruimte.
dat vindt niet iedereen, er is nog plaatst volgens heel veel nederlanders, menswaardigheid voor op.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
We zitten inmiddels vol. Of we moeten alleen nog maar vrouwen en niet-moslims binnenlaten dan is er nog wel ruimte.
Bijzonder. Normaal gesproken is de term vol niet echt open voor interpretatie.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:52 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Of we moeten alleen nog maar vrouwen en niet-moslims binnenlaten dan is er nog wel ruimte.
Neequote:Op maandag 9 juni 2025 12:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Meer mensen uit Ethiopië wn Eritrea bedoel je?
Menswaardigheid door moslims op de nemen die alle niet-moslims als mensonwaardig zienquote:Op maandag 9 juni 2025 12:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
dat vindt niet iedereen, er is nog plaatst volgens heel veel nederlanders, menswaardigheid voor op.
En illegale migranten zijn vaak niet moslims, maar afrikanen (wie heel vaak christen zijn, aangezien afrika de grootste christelijke continent is).
We zitten ook vol wat betreft kansarme gevaarlijke islamitische gekken. Dit is gewoon een feit en iedereen die niet z'n eigen kop in z'n reet heeft snapt dit. Ik wil best mooie blonde Oekranische vrouwen opnemen of mooie Arabische schoonheden die de onderdrukking van de islam willen ontsnappen.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bijzonder. Normaal gesproken is de term vol niet echt open voor interpretatie.
Dat zou een bepaald gedeelte van de bevolking toch wel moeten weten. Vol=vol was het toch?
Als eerste pakken? Waarmee zouden ze mij moeten pakken dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:00 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Nee
[..]
Menswaardigheid door moslims op de nemen die alle niet-moslims als mensonwaardig zien
[..]
We zitten ook vol wat betreft kansarme gevaarlijke islamitische gekken. Dit is gewoon een feit en iedereen die niet z'n eigen kop in z'n reet heeft snapt dit. Ik wil best mooie blonde Oekranische vrouwen opnemen of mooie Arabische schoonheden die de onderdrukking van de islam willen ontsnappen.
Maar als je daadwerkelijk in 2025 nog denkt dat het een goed idee is om tikkende tijdbommen zoals islamitische mannen in dit land op te nemen dan ben je knettergek en heb ik niks tegen je te vertellen behalve dat ik hoop dat ze jou en jouw dochters als eerste pakken.
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als eerste pakken? Waarmee zouden ze mij moeten pakken dan?
Over knettergek gesproken...quote:Op maandag 9 juni 2025 13:00 schreef SuperNeger het volgende:
Maar als je daadwerkelijk in 2025 nog denkt dat het een goed idee is om tikkende tijdbommen zoals islamitische mannen in dit land op te nemen dan ben je knettergek en heb ik niks tegen je te vertellen behalve dat ik hoop dat ze jou en jouw dochters als eerste pakken.
Jij ook Elliot Rodger.quote:
Jij hebt er dus duidelijk helemaal niks van begrepen.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:01 schreef SuperNeger het volgende:
Geweldig initiatief en duidelijk signaal hoe de mensen in Nederland denken. Het moet eens afgelopen zijn met de massa invasie uit islamitische landen.
Hoezo? De mensen die het hardst roepen voor meer van dit soort volk zijn ook de mensen die er het meest van af staan. Het zou eerlijker zijn als de mensen die dit hebben veroorzaakt er ook direct mee geconfronteerd worden.quote:
Ik snap de link nietquote:
Hoe haal je uit mijn woorden dat ik daar 'voor' ben? Ik wijs alleen op je hypocrisie omtrent het vol zitten van Nederland. Behalve wanneer je incelmindset om de hoek komt kijken als mooie vrouwen binnengelaten kunnen wordenquote:Op maandag 9 juni 2025 13:05 schreef SuperNeger het volgende:
[..]
Hoezo? De mensen die het hardst roepen voor meer van dit soort volk zijn ook de mensen die er het meest van af staan. Het zou eerlijker zijn als de mensen die dit hebben veroorzaakt er ook direct mee geconfronteerd worden.
[..]
Ik snap de link niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |