Je wil dus ook de escalatieladder op.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:10 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Kijk, zo praat een leider. Ik en vele miljoenen andere Nederlanders smachten ook naar zo'n leider die bij ons de orde gaat herstellen in de ooit zo geweldige Nederlandse stad Amsterdam
Maar waar gaat het nu eigenlijk over?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:13 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
En dat staat die mensen ook vrij, maar dan nog moet men op een normale manier demonstreren. Dat mag luidruchtig met duidelijke spandoeken en slogans, maar dit is natuurlijk niet de manier.
En we hebben ook in 2020 kunnen zien hoe dat in de VS uit de hand kan lopen. Er duiken al snel allerlei groepjes op, vaak volledig in het zwart gekleed, die alleen maar willen rellen. Vooral die moeten ongenadig hard worden aangepakt.
Inderdaad, veel daarvan zijn Amerikaanse burgers, maar het gaat gebruikt worden in algemeen tegen illegalen en latina gemeenschap in het algemeen.Terwijl ik ook veel andere etniciteiten zag lopen bij demonstraties. Het gaat geframed worden het is toch maar tuig, kijk we moeten in grijpen, terwijl veel van de legale en illegale werkers ook maar harde werkers zijn tegen een klein salaris. Oh en het is straks allemaal de schuld van democrats en Biden. Polarisatie is een doel.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:06 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee, burgers dienen zich gewoon te gedragen.
Meer inzet van politie en andere handhavers is geen reden voor meer geweld en vandalisme.
[..]
Een groot deel van de relschoppers zijn gewone Amerikaanse burgers.
Zag ik gisteren ook al voorbij komen maar dan een andere foto van andere stenen op een andere locatie.quote:
Staat mij bij dat Trump Canada juist als 51e staat wilde hebben..quote:Op maandag 9 juni 2025 13:12 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Beter verkoopt ie California gewoon aan Canada voor about three fiddy. Die staat heb je toch niks aan. Alleen maar linksgekkies en hollywood pedos.
In een grote stad als LA, is het niet raar toch om dat soort bouw afval ergens te hebben staan? Gaat mij wel een beetje te ver om meteen een link te leggen met de overheid of Russische invloeden of zoiets.quote:
Er staat "key locations" maar ik zie maar 1 locatie.quote:
Dat is het enige budget wat nog over was nadat DOGE USAID heeft aangepakt, paar pellets met stenen.quote:
Wat bedoel je daarmee? Is dit een bedreiging?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals reeds eerder opgemerkt: be carefull what you wish for..
In dat geval is dat zo aan beide kanten. Dat is nogal een gevaarlijke cocktail (waarbij iedereen wint?).quote:Op maandag 9 juni 2025 12:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Hun hopen waarschijnlijk ook dat het compleet escaleert zodat ze meer steun hebben bij gemiddelde inwoner om al die buitenlanders extra hard aan te pakken en doen alsof het allemaal criminelen en tuig is.
Het zijn dan ook exact dezelfde lui met maar één doel: het westen/kapitalisme moet kapot.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:24 schreef SuperNeger het volgende:
LADat is een beetje het Amsterdam van Amerika.
Al deze relschoppers zijn dan ook te vergelijken met onze XR idioten
quote:Op maandag 9 juni 2025 13:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Is dit een bedreiging?
Wat is daar mis mee? Je houdt toch van ferme taal?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Is dit een bedreiging?
quote:Op zondag 8 juni 2025 20:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wees voorzichtig met wat je wenst.
Een toekomstig extreem links kabinet kan dat ook inzetten tegen jou, omdat je de verkeerde dingen zegt op het internet
Zo interpreteer ik het? Jij zegt dat ik blijkbaar op moet passen. Dat klinkt als een bedreiging. Maar je mag het me zeggen als het niet klopt.quote:
Ik zou geweld niet zien als een situatie waarbij iedereen wintquote:Op maandag 9 juni 2025 13:18 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
In dat geval is dat zo aan beide kanten. Dat is nogal een gevaarlijke cocktail (waarbij iedereen wint?).
Je escaleert zaken wel erg snel.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik het? Jij zegt dat ik blijkbaar op moet passen. Dat klinkt als een bedreiging. Maar je mag het me zeggen als het niet klopt.
Iemand daar is uit op escalatie, daarnaast zie ik geen enkele bouwprojecten in de buurtquote:Op maandag 9 juni 2025 13:17 schreef Momo het volgende:
[..]
In een grote stad als LA, is het niet raar toch om dat soort bouw afval ergens te hebben staan? Gaat mij wel een beetje te ver om meteen een link te leggen met de overheid of Russische invloeden of zoiets.
Handel in bakstenen? Serieus?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er staat "key locations" maar ik zie maar 1 locatie.
En zo te zien staan er achter dat hek nog vele pallets, dus mogelijk zit er gewoon een handel in bakstenen daar.
Altijd uitkijken voor frames.
Ik speel het vrijwel nooit op de persoon volgens mij en bedreig sowieso al geen mensen.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Je houdt toch van ferme taal?
Maar neen... het ging denk ik hierom:
[..]
Je bent niet zo goed in het begrijpen van Engelstalige uitdrukkingen?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik het? Jij zegt dat ik blijkbaar op moet passen. Dat klinkt als een bedreiging. Maar je mag het me zeggen als het niet klopt.
My god.quote:Op maandag 9 juni 2025 13:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zie jij Trump dan zo als een bedreiging?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:20 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je ziet toch wel die hekken met pallets erachter?quote:Op maandag 9 juni 2025 13:22 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iemand daar is uit op escalatie, daarnaast zie ik geen enkele bouwprojecten in de buurt
[..]
Handel in bakstenen? Serieus?
Dat bedoel ik dus, heb dit eerder gezien. Ook in nlquote:Op maandag 9 juni 2025 13:18 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is het enige budget wat nog over was nadat DOGE USAID heeft aangepakt, paar pellets met stenen.
Why is a pile of bricks on Capitol Hill near the Supreme Court and RNC headquarters?
Kennen we nog wel van paar jaar geleden
Bekijk deze YouTube-video
Nou ja, je kunt het interpreteren als "pas maar op wat je wenst (want dan komen we je thuis opzoeken)"quote:Op maandag 9 juni 2025 13:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent niet zo goed in het begrijpen van Engelstalige uitdrukkingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |