Ach, genoeg mensen die wat aan beide heeft lijkt me?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:42 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
In Amerika is die hype gelukkig aardig op z'n retour.
Het is overigens ook Men's mental awareness month, maar het wordt door sommigen zowat als een hate-crime gezien als je dat aankaart.
Maar goed; veel plezier met je feestje, Mikey!
Maar jij hoeft van hen toch niet halfnaakt rond te lopen en met regenboogvlaggetjes te zwaaien? Ik begrijp je reactie denk ik niet helemaal..quote:Op maandag 9 juni 2025 09:37 schreef Apotheose het volgende:
dat je een maand lang met regenboogvlagjes wilt rondzwaaien en half naakt wilt rondlopen om acceptatie af te dwingen... Dan moet je je toch eens gaan verdiepen in de psychologie en dat dit echt averechts werkt. Door de strot drukken heeft nog nooit geholpen.
Als je vindt dat met vlaggetjes zwaaien al "door de strot drukken" is, dan is het ook wel duidelijk dat er qua acceptatie nog wel een weg te gaan is. Je kan je ook afvragen waar dan het probleem zit he. En hoe moet het dan?quote:Op maandag 9 juni 2025 09:37 schreef Apotheose het volgende:
dat je een maand lang met regenboogvlagjes wilt rondzwaaien en half naakt wilt rondlopen om acceptatie af te dwingen... Dan moet je je toch eens gaan verdiepen in de psychologie en dat dit echt averechts werkt. Door de strot drukken heeft nog nooit geholpen.
quote:Op maandag 9 juni 2025 09:42 schreef ToT het volgende:
Het is overigens ook Men's mental awareness month, maar het wordt door sommigen zowat als een hate-crime gezien als je dat aankaart.
Ah ja, de sportvoyeuristenvlag, mooi is die.quote:Op maandag 9 juni 2025 10:49 schreef Farenji het volgende:
Hier trouwens nog meer halfnaakte mensen die met vlaggen zwaaien, maar daar hoor je natuurlijk niemand over:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |