Precies wat deze wedstrijd verdiendequote:Op zondag 8 juni 2025 20:58 schreef Yesse het volgende:
Jaaaaaaaa wat een mooi punt om op af te maken
Ik had laatst weer eens ge-enkeld, toen was ik na een uur echt gaarquote:Op zondag 8 juni 2025 20:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ben na 1 - 1,5 uur meestal wel klaar en ik tennis tegen 70+' ers![]()
(context: ik tennis met mijn ouders, 69 & 71 en 2 dames uit mijn moeders oude team, 72+73. Zij wisselen met opletten op mini en ik tennis het hele stuk, maar zij zijn betere tennissers)
En omdat zij de koning van Spanje niet eren in hun volkslied moeten wij het maar doenquote:Op zondag 8 juni 2025 20:56 schreef GeorgeM het volgende:
Echt ideaal voor de spelers dat volkslied van Spanje zonder woorden
Ja en spierpijn alsof je een marathon hebt gelopenquote:Op zondag 8 juni 2025 21:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had laatst weer eens ge-enkeld, toen was ik na een uur echt gaar
Ik vind beide voetbal landen mwah maar speciaal voor jou ben ik vanavond voor Spanjequote:Op zondag 8 juni 2025 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies wat deze wedstrijd verdiende
Nou, nu nog Portugal verslaan en het is weer helemaal Viva España.
Gewoon hoog inzetten. 4-0 voor Spanjequote:Op zondag 8 juni 2025 21:01 schreef GeorgeM het volgende:
Ik denk 2-2 en dan wint Spanje in de verlenging.
Ik waardeer hetquote:Op zondag 8 juni 2025 21:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja en spierpijn alsof je een marathon hebt gelopen
[..]
Ik vind beide voetbal landen mwah maar speciaal voor jou ben ik vanavond voor SpanjeZelf ga ik denk ik wat anders kijken
Wel niveautje hoor. En ze willen allebei voetballenquote:Op zondag 8 juni 2025 21:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja en spierpijn alsof je een marathon hebt gelopen
[..]
Ik vind beide voetbal landen mwah maar speciaal voor jou ben ik vanavond voor SpanjeZelf ga ik denk ik wat anders kijken
En ja, ik word echt een beetje gek van 'm als 'ie hier weer de hele avond op de bank zit en ook telkens mensen uitnodigt op de gekste momentenquote:
Als je dat hier zou doen dan zou tegen het eindsignaal het halve land zich afgescheiden hebben.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:01 schreef zorro28 het volgende:
[..]
En omdat zij de koning van Spanje niet eren in hun volkslied moeten wij het maar doen
Jij snapt hetquote:Op zondag 8 juni 2025 21:07 schreef Strani het volgende:
[..]
En ja, ik word echt een beetje gek van 'm als 'ie hier weer de hele avond op de bank zit en ook telkens mensen uitnodigt op de gekste momenten
Boeiequote:Op zondag 8 juni 2025 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar... als 'ie niet bij jou zit en ook niet bij mij? Bij wie dan wel Sjors
Nou ja ik ben nog niet zo lang met 'm dus ik maak me nog wel een beetje zorgen. Wel steeds minder hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |