Of Escalatie van de Russen.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:57 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Mijn opmerking gaat eigenlijk op voor beide aanvallen. De vraag is waarom er een hele periode amper aanvallen op Kharkiv met FABs zijn geweest. Het lijkt alsof de luchtverdediging toch wel wat verzwakt is. We stien ook steeds meer inslagen in Kiiv.
Maar dit is eigenlijk niks nieuws, ook in 2024, 2023 waren er aanvallen met hetzelfde type bom op Kharkiv.quote:Op maandag 9 juni 2025 00:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Of Escalatie van de Russen.
Fabs zijn geen precisiemunitie en ze worden midden op de stad gegooid, gistermiddag bijv met doden en tientallen gewonden als gevolg door 1 bom.
Zou me niets verbazen als ze Kharkiv onbewoonbaar willen maken.
We moeten haar hoofd kaalscheren.quote:Op zondag 8 juni 2025 15:57 schreef RotatoR het volgende:
[..]
We hadden het paspoort van gekke Sonja al lang moeten afpakken.
Daar gaan weer wat Russen de lucht in. Die plaats wordt gebruikt voor het verzamelen van troepen en materieel voor het Sumy-offensief en is de laatste tijd wel vaker het doelwit van raketaanvallen.quote:🚀💥 HIMARS strike in Rylsk, Kursk region.
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lr5zwrm3l22z
quote:LONDEN (ANP) - De NAVO moet haar luchtverdediging vervijfvoudigen en duizenden extra tanks en pantservoertuigen aanschaffen.
Ook zijn er miljoenen meer artilleriegranaten nodig, zegt NAVO-topman Mark Rutte.
Het bondgenootschap zit verder verlegen om twee keer zoveel militaire transportmiddelen en andere ondersteunende zaken.
De militaire planners van de NAVO hebben bepaald wat de alliantie nodig heeft om vijanden geloofwaardig af te schrikken en af te slaan, aldus Rutte.
Hun precieze verlanglijst is geheim, omdat de NAVO tegenstanders niet wijzer wil maken over haar zwakke plekken.
Maar iets daarvan laat de secretaris-generaal maandagmiddag wel los in een toespraak bij denktank Chatham House in Londen.
De NAVO heeft "een verhoging van de lucht- en raketverdediging met 400 procent" nodig, stelt Rutte blijkens zijn spreektekst.
Die is nu ondermaats en dat is gevaarlijk nu we dagelijks zien hoe Rusland "in Oekraïne terreur zaait vanuit de lucht".
Naast veel meer pantservoertuigen, tanks en artilleriemunitie is ook een verdubbeling van "faciliterende capaciteiten" als "bevoorrading, vervoer en medische ondersteuning" nodig.
Rutte: kwantumsprong nodig
nou kan TESLA het wel helemaal vergetenquote:Op zondag 8 juni 2025 15:49 schreef oheng het volgende:
[..]
Yup. rusland heeft een groot aantal westerse praatpoppen in dienst.
Zo is vandaag ook Musk sr. in Moskou geland om deel te nemen aan een evenement van Dugin:
[ x ]
Wat denken jullie? Durft Trump dat of is hij een lafaard?quote:Ukrainian boxer Oleksandr Usyk invited Donald Trump to come to Ukraine, live in his home, and experience the daily Russian terror firsthand.
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3lr6anxmlts2u
https://www.kyivpost.com/post/54150quote:There has been some unconfirmed speculation that Ukraine’s new Swedish-built Saab 340 AEW&C (airborne early warning and control) platform assisted with the kill, either by vectoring the F-16 to a point within the F-16 tracking range or by providing data link to the missile itself for midcourse guidance.
This ability would only be available if the F-16 were equipped with Link-16, which they were allegedly not provided, or with another compatible data link system in unannounced upgrades to the former-Dutch F-16AM.
De man die twee jaar geleden nog een Russisch paspoort wilde aanvragenquote:RTL Boulevard spreekt exclusief met Quincy Promes in special: 'Ik wil terug naar Nederland'
Fikt hard. Benieuwd hoe dat heeft kunnen gebeuren, Meestal ploffen die dingen niet vanzelf.quote:🔥 Belgorod region, a fuel tanker on fire!
https://bsky.app/profile/maks23.bsky.social/post/3lr6bljeo222g
Nee joh, dat is die allang weer vergeten.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef Ulx het volgende:
Morgen verloopt het ultimatum van Trump aan Poetin. Denken jullie dat hij werkelijk de keiharde sancties gaat doen waarmee hij twee weken geleden Rusland dreigde of wordt het weer TACO time?
Dat niet. Ik denk gewoon TACO. Maar er is een kansje dat het pak slaag wat de Russen vorige week kregen hem doet inzien dat Rusland te verslaan is.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:38 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee joh, dat is die allang weer vergeten.
Ik vermoedt dat ze nog twee weken zullen krijgen en daarna weer twee weken.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:32 schreef Ulx het volgende:
Morgen verloopt het ultimatum van Trump aan Poetin. Denken jullie dat hij werkelijk de keiharde sancties gaat doen waarmee hij twee weken geleden Rusland dreigde of wordt het weer TACO time?
Denk je dat de sancties voor of na infrastructure week zullen ingaan?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:49 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Ik vermoedt dat ze nog twee weken zullen krijgen en daarna weer twee weken.
Ik verwacht helemaal niet.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:56 schreef Ulx het volgende:
[..]
Denk je dat de sancties voor of na infrastructure week zullen ingaan?
Tuig.quote:Shocking: A Ukrainian soldier has revealed the scars on his body after Russian captivity—showing severe mutilation and a burned-in inscription reading “Glory to Russia”.
These images expose the brutal treatment endured by Ukrainian POWs.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lr6i2536sk2u
Bekijk deze YouTube-videoquote:
quote:BREAKING: 🇮🇱➡️🇺🇦 Israel has transferred Patriot air defense systems to Ukraine, confirms Ambassador Brodsky. Originally received from the U.S. in the 1990s, the systems are now helping defend Ukrainian skies.
“We agreed to transfer them. It’s a pity this was barely mentioned,” he said.
https://bsky.app/profile/noelreports.com/post/3lr6ju2flik2u
Een katheter neem ik aan, een katheder heb je nodig voor een lezing.quote:Op maandag 9 juni 2025 16:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Geeft dus precies weer wat Tommy zei in dit interview, de meeste Oekrainse POWs hebben een katheder nodig, vanwege alle genitale martelingen.
Russen zijn geen mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |