quote:Dank voor het uitkijken naar de vrouw, de politie neemt het over
Niemand die je hoort krijsen dus hebben sommige mensen zoiets van ok lekker geen mensen lastig vallen met mn lawaai? en bij katten zie je het ook soms dat ze een lekker rustig achteraf plekje gaan opzoeken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:18 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Niet ongewoon om in de natuur te bevallen
Heb je niet te doen met de vader? Of alleen als jij dat bent?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef Hathor het volgende:
Ja daaaaaag ruim je eigen moederkoek maar op mafkees.
die wordt niet gezochtquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je niet te doen met de vader? Of alleen als jij dat bent?˛
Ik kan hier niet eens op reageren.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heb je niet te doen met de vader? Of alleen als jij dat bent?˛
Vraag @Hathorquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:23 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar... hoe weten ze nou dat er een vrouw in de duinen aan het bevallen is???
En als het je hier niet bevalt dan rot je maar op!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef Hathor het volgende:
Een 23-jarige vrouwquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:23 schreef Vliegbaard het volgende:
Maar... hoe weten ze nou dat er een vrouw in de duinen aan het bevallen is???
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:22 schreef Hathor het volgende:
In tegenstelling tot niet-bevallende vrouwen, die je best zonder eten en drinken in de kou kunt achterlaten.quote:Maar het is belangrijk dat een bevallende vrouw goed eet en drinkt en vooral warm blijft
Je denkt dat iedereen die bevalt het uitschreeuwt, of zo?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:59 schreef marretak het volgende:
[..]
Niemand die je hoort krijsen dus hebben sommige mensen zoiets van ok lekker geen mensen lastig vallen met mn lawaai? en bij katten zie je het ook soms dat ze een lekker rustig achteraf plekje gaan opzoeken?
Ja ps ik ben man en ik had 1 enkele keer de behoefte om keihard te schreeuwen maar dan zonder dat iemand het zou horen en heb ik een leeg strand uitgekozen,
Owwww ok ik heb geen idee.....quote:Op zondag 8 juni 2025 18:37 schreef arvensis het volgende:
Je denkt dat iedereen die bevalt het uitschreeuwt, of zo?
Wat zo leuk is aan de AD-journalistiek, is dat ze net doen alsof ze niet in de gaten dat hun artikelen meer vragen oproepen dan antwoorden geven. Alsof het geschreven is door een bot ofzo. Die ene blauwe maandag dat ik de school voor journalistiek deed (dont ask) leerde ik al dat als je iets opschrijft wat vragen oproept, je die ook meteen moet erkennen, liefst beantwoorden natuurlijk. Maar dat lijkt ze niet uit te maken.quote:Op zondag 8 juni 2025 13:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
In tegenstelling tot niet-bevallende vrouwen, die je best zonder eten en drinken in de kou kunt achterlaten.
Verder is dit het zoveelste nogal vreemd geschreven AD-artikel. Het begint als een soort opsporingsbericht waarbij ook duidelijk is aangegeven dat de politie niets deelt/weet over de omstandigheden hierachter, kom laten we iemand van een of andere organisatie bellen die mag gissen naar de redenen, en even reclame mag maken voor betreffende organisatie ondanks dat we geen idee hebben of dat hier van toepassing is.
Als het die lui van Windesheim zijn die tijdens hun studie alleen maar op FOK! zaten te slowchatten hoef je van geen enkele krant meer iets zinnigs te verwachtenquote:Op zondag 8 juni 2025 20:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat zo leuk is aan de AD-journalistiek, is dat ze net doen alsof ze niet in de gaten dat hun artikelen meer vragen oproepen dan antwoorden geven. Alsof het geschreven is door een bot ofzo. Die ene blauwe maandag dat ik de school voor journalistiek deed (dont ask) leerde ik al dat als je iets opschrijft wat vragen oproept, je die ook meteen moet erkennen, liefst beantwoorden natuurlijk. Maar dat lijkt ze niet uit te maken.
Zand in de vasjiennn genotquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
en zou het bevallen denken jullie?
Vroeger mochten die studenten van de Windesheim stukjes schrijven op het weblog Zwolle. Infantiel gewoon wat daar uitkwam. "En toen kwam de politie en toen gingen die de man arresteren en toen moest hij in de auto en toen gingen ze hem een boete geven op het bureau en toen ging hij schreeuwen."quote:Op zondag 8 juni 2025 20:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als het die lui van Windesheim zijn die tijdens hun studie alleen maar op FOK! zaten te slowchatten hoef je van geen enkele krant meer iets zinnigs te verwachten
Als je in de eerste seconde van je leven al gelijk zand tussen je tanden hebt kan ik dat niet echt een jofele start vindenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:21 schreef cosmosis het volgende:
Hoe heerlijk zou het zijn het eerste levenslicht te zien met een ondergaande zon uitkijkend over de Noordzee in de duinen! Dit zou de nieuwe generatie moeten ervaren..... Goed voor de ontwikkeling
Gemiddeld genomen ondergaan vrouwen het niet jodelend.quote:Op zondag 8 juni 2025 18:37 schreef arvensis het volgende:
[..]
Je denkt dat iedereen die bevalt het uitschreeuwt, of zo?
quote:Op zondag 8 juni 2025 23:51 schreef the-eye het volgende:
[..]
Als je in de eerste seconde van je leven al gelijk zand tussen je tanden hebt kan ik dat niet echt een jofele start vinden
Was dat niet het verhaal van Het Leven in 1 dag? Of gingen ze alleen dood op het strand?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:21 schreef cosmosis het volgende:
Hoe heerlijk zou het zijn het eerste levenslicht te zien met een ondergaande zon uitkijkend over de Noordzee in de duinen! Dit zou de nieuwe generatie moeten ervaren..... Goed voor de ontwikkeling
quote:Op zondag 8 juni 2025 21:32 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Vroeger mochten die studenten van de Windesheim stukjes schrijven op het weblog Zwolle. Infantiel gewoon wat daar uitkwam. "En toen kwam de politie en toen gingen die de man arresteren en toen moest hij in de auto en toen gingen ze hem een boete geven op het bureau en toen ging hij schreeuwen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |