Dit is een vorm van terrorisme. Enkeltje naar Guantanamo.quote:
In de VS kunnen ze terugschieten. Alleen liggen de meeste wapens bij de heel rechtse mensen in huis. Hele arsenalen. Die zijn nog redelijk op de hand van Trump, die vinden over het algemeen Project 2025 geen slecht idee.quote:Op zondag 8 juni 2025 21:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
De ME is leuk maar gebruikt bij mijn weten vrijwel nooit echte wapens. Het leger is veel indrukwekkender. Die lopen met grote geweren over straat. Alleen dat beeld al herstelt de orde.
quote:
Dank je wel, het lukte mij niet.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo doet ie het beter
Het forum snapt je link niet helemaal.
100 manquote:Op zondag 8 juni 2025 22:28 schreef ChocoFan het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Helikopter beelden.
Dit soort volk snapt inderdaad actie>reactie niet. Blijven provoceren en als er dan ingegrepen wordt is het janken. Hebben ook totaal geen grens.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En over een tijdje afvragen hoe dit toch uit de hand kon lopen
Zag je bij die bestorming van het capitool ook, toen ze dat gebouw uit gemept werden was het janken.quote:Op zondag 8 juni 2025 22:58 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Dit soort volk snapt inderdaad actie>reactie niet. Blijven provoceren en als er dan ingegrepen wordt is het janken. Hebben ook totaal geen grens.
Zien we hier ook bij die pro-Hamas demonstraties. Eerst de boel massaal slopen en daarna tranen met tuiten dat ze klappen hebben gehad.
Wij hebben het leger niet ingezet bij 15.000 protesterende boeren die allemaal tractors meenamen.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:31 schreef GerryDV het volgende:
Laat wel weer zien hoe ver Amerika op ons voor loopt. Ik denk dat het ijdele hoop is dat wij op korte termijn ook gewoon het leger inzetten bij XR en propally demonstraties. Wat dat betreft valt er nog een hoop te leren.
Alleen bij demonstraties uit de meer linkse hoek? En als we dan eventueel een ander kabinet hebben juist op Boerendemonstraties en ander meer rechtse demonstraties? Pro Israël demonstraties? Hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 8 juni 2025 23:31 schreef GerryDV het volgende:
Laat wel weer zien hoe ver Amerika op ons voor loopt. Ik denk dat het ijdele hoop is dat wij op korte termijn ook gewoon het leger inzetten bij XR en propally demonstraties. Wat dat betreft valt er nog een hoop te leren.
Inderdaad op alles wat links/woke/anti-semitisch/anti-vax/wappie/blm/klimaat is. Kort samengevat op alles wat (passief-)agressief, geweldadig en fascistisch is. Lijkt me prima.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Alleen bij demonstraties uit de meer linkse hoek? En als we dan eventueel een ander kabinet hebben juist op Boerendemonstraties en ander meer rechtse demonstraties? Pro Israël demonstraties? Hoe zie je dat voor je?
Laten we hopen dat de meeste mensen in Nederland niet zo simpel zijn door mensen met een andere politieke visie monddood of letterlijk dood willen maken. Gewoon ingrijpen als het uit de hand loopt, dingen vernield worden. Zou niks uit moeten maken uit welke politieke hoek het komt.quote:Op zondag 8 juni 2025 23:37 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Inderdaad op alles wat links/woke/anti-semitisch/anti-vax/wappie/klimaat is. Kort samengevat op alles wat (passief-)agressief, heweldadig en fascistisch is. Lijkt me prima.
Fascistisch? Weet je dat zeker? Je rechtse vriendjes?quote:Op zondag 8 juni 2025 23:37 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Inderdaad op alles wat links/woke/anti-semitisch/anti-vax/wappie/blm/klimaat is. Kort samengevat op alles wat (passief-)agressief, geweldadig en fascistisch is. Lijkt me prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |