SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ah, ja. Ook al zo'n mooi en gevoelig nummer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Deze had ik ook al te lang niet meer gedraaid. De nummer-3 uit mijn jaarlijst van 2020:The Howl & The Hum - 27
Hierna: iets met een vader van een artiest die eerder vanavond langskwam...
Dan ben ik benieuwd....quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik weet ongeveer 1000% zeker dat ik @:Symphonic met het volgende nummer een zeer groot plezier doe(mezelf trouwens ook)
Dan ga je een paar seconden langer door.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
Ik houd echt ongeveer 10 seconden over straks
Nee hoor, ik kom goed uit. Om 21:00:00 uur is Radio 49 all yoursquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ga je een paar seconden langer door.
Ik wist helemaal niet dat dit zo'n lang nummer was, maar het heeft natuurlijk wel een eindeloos wegstervende einde.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer staat steady in mijn Top 250 allertijden. Toch is dit pas de tweede keer dat ik 'm draai. Vandaag dan maar als slotsong, in z'n volle 7-minuten glorie:The Beatles - Hey Jude
quote:
Alweer Tim Finnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Tim is de vader van Harper Finn, die eerder vanavond langskwam. Die jongen is ook artiest
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:56 schreef Fogel het volgende:
Vriendin is ergens anders in het huis maar ik hopr 'better better BETTER' ergens vandaan gezongen worden
Vriendin is ergens anders in het huis maar ik hopr 'better better BETTER' ergens vandaan gezongen worden
Maar goed ook, want ik kende dit niet. Klonk best prima trouwens.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
En zoals altijd maak ik de eerste bekend:
[ afbeelding ]
Wist dat je deze wel zou kunnen waarderen.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:04 schreef livelink het volgende:
Adele Bloemendaal - Als je mekaar niet meer vertrouwen kan
Zeker. Heb de verschillende moderne varianten gezien. De meeste waren ook leuk.quote:
Ik denk dat ik dat echt nooit gezien heb. Zowel de oude, als de nieuwe niet.quote:
Dat was ook erg goed gedaanquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker. Heb de verschillende moderne varianten gezien. De meeste waren ook leuk.
Het is wel een aanraderquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat echt nooit gezien heb. Zowel de oude, als de nieuwe niet.
Eet smakelijk alvastquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga even iets te eten maken. Uiteraard blijf ik luisteren
Verdorie, die had in mijn "Love is..." -uitzending gedraaid moeten worden.quote:
Have funquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:21 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even een spelletje spelen, maar r49 blijft aan.
Beiden zijn mooiquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit alleen van Rob de Nijs, maar het origineel is natuurlijk ook mooi.
Dat je dat wist.quote:
Hij deed dacht ik mee voor Joegoslavie in het ESFquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat je dat wist.
Montenegrijnse-Kroatisch.
Klopt helemaal.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij deed dacht ik mij voor Joegoslavie in het ESF
Dat jij geen Zweeds verstaat verbaast me wel hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Wat zingen ze nu? Seagull? Ik versta het niet...
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Tot zover mijn matig geslaagde imitatie van een gefrustreerde PEC Zwolle-supporter...
Ja, die raken bij mij ook altijd snel leeg bij de shows van Melting.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken het ook, maar de batterijen van mijn labelmachine zijn net leeg
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die raken bij mij ook altijd snel leeg bij de shows van Melting.
Hier ziet ze er wel ongezond mager uit hoor.quote:
Hier was ze nog erg jong, volgens mij.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier ziet ze er wel ongezond mager uit hoor.
Valt wel mee hoor. Ze is van 1944 en dit nummer is van 1980quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier was ze nog erg jong, volgens mij.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die raken bij mij ook altijd snel leeg bij de shows van Melting.
Mmm.....dan zie ze er nog jong uit voor haar 36 jaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze is van 1944 en dit nummer is van 1980
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik dacht aan Wim Sonneveld, dus ik wist dat het dan Toon Hermans moest zijn.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik dacht aan Wim Sonneveld, dus ik wist dat het dan Toon Hermans moest zijn.
quote:
Niet?quote:
Zeg maar rustig nooit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:50 schreef Symphonic het volgende:
Echt een geweldig nummer ook dat je veel te weinig hoort
Ik begrijp hem nu.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:51 schreef Melting het volgende:
Deze heb ik al vaker gedraaid als eerbetoon aan onze Godmother.
In plaats van Er staat een paard in de gangquote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:51 schreef Melting het volgende:
Deze heb ik al vaker gedraaid als eerbetoon aan onze Godmother.
Dat stond er nooit lang bij de Godmother.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In plaats van Er staat een paard in de gang
Nee…quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat stond er nooit lang bij de Godmother.
Nee, die is het niet.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:01 schreef livelink het volgende:
Ik moet aan Was not Was denken, maar weet niet waarom.
Luisterde jij er graag naar, of je moeder?quote:
Beidenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Luisterde jij er graag naar, of je moeder?
Gelukkig is morgen weer een nieuwe dag.quote:
Knap dat je dat hoort.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken het liedje niet, maar de manier van zingen is erg herkenbaar
Ik vind het knap hoor.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken het liedje niet, maar de manier van zingen is erg herkenbaar
Dank je. Kun je winnen, of ben je afgeleid?quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
Ai, deze tekst kan echt niet meer hoor
"she is domestic, she is property, she is my wife"
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:23 schreef DJ11 het volgende:
Volgens mij is dit Alexander Curly - I'll Never Drink Again
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Mary had a little lamb Beatles of Paul alleen?
Dat kan kloppen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:29 schreef livelink het volgende:
Klinkt als Dr. Hook - Love me a little bit more
Goed gehoord.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:29 schreef livelink het volgende:
Klinkt als Dr. Hook - Love me a little bit more
Ja en jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Dank je. Kun je winnen, of ben je afgeleid?
Ja, hebben leuke muziek gemaaktquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goed gehoord.
Dat was best een fijne band
Ik haal ze in ieder geval niet.quote:
+1quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit ken ik niet(het heeft wel iets bekends in zich, qua sound)
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:40 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit ken ik niet(het heeft wel iets bekends in zich, qua sound)
Goede avond Bos.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
een van mijn guilty pleasures (Sugar Baby Love) gemist![]()
Ja, het is wel een beetje een guilty-pleasure nummer.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
een van mijn guilty pleasures (Sugar Baby Love) gemist![]()
Mika heeft heel goed naar dt nummer geluisterd toen hij Grace Kelly maaktequote:
Hij heeft hele mooie liedjes gemaaktquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb weinig met Franstalige muziek. Ik versta het ook nauwelijks...
Maar dit klinkt wel mooi
Ik kende dit wel, maar wist natuurlijk niet van wie.quote:
Nou datquote:Op zaterdag 7 juni 2025 22:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kende dit wel, maar wist natuurlijk niet van wie.
Ik heb er natuurlijk meerdere, maar deze staat er wel standaard in...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn jaarlijkse stemplaat voor de t2000
Aldus alweer de gematigd gefrustreerde PEC-supporterquote:
Dat heb je snel gehoord dan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, ik hoorde het eerste akkoord en dacht: dit klinkt als een typisch John Denver begin
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Aldus alweer de gematigd gefrustreerde PEC-supporter
Ik dacht in het begin. Dit is Barcelona van Freddie en Montserrat C>.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:04 schreef Symphonic het volgende:
Grappig, ik hoorde het eerste akkoord en dacht: dit klinkt als een typisch John Denver begin
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.spar.nl/calypso-ijs-pineapple-peach-9213893/
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
https://www.spar.nl/calypso-ijs-pineapple-peach-9213893/
Ik heb echt geen idee. Ik googelde maar wat.quote:
Verzoekje: de leader van Magnumquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt er gewoon op
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog een Cornetto in de vriezer. Het is jullie schuld als ik die zo nog ga pakken.
Oeh…quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:09 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog een Cornetto in de vriezer. Het is jullie schuld als ik die zo nog ga pakken.
Gary Glitter ontkende wel meer liefdes.quote:
Ik nog een aantal mini magnumsquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:09 schreef livelink het volgende:
Ik zeg het nog verkeerd ook, ik bedoelde Redbone. Ik vond het wel wat van Wounded knee hebbenquote:
Nu maar hopen dat Melting zo niet "Whiskey In The Jar" instart...quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:09 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Melting zo niet "Whiskey In The Jar" instart...
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zolang het niet Whisky out of the jar is.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb net een weizen van Uiltje op. Was mijn tweede biertje van de avond. Daar laat ik het waarschijnlijk bij. Maar Leffe Ruby is wel lekker jaquote:
Ja, zelfs in de zomer regent het wel eens in de stadquote:
Neem een Magnum mini.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb nog Leffe Ruby hier in huis, maar nee nog iets met alcohol is niet verstandig.
Ik heb al een ijsje op vandaag. Moet echt aan de calorien denken...quote:
Zo heb ik DoeMaar nog live gezien op een schoolfeest.quote:
Ik een paar jaar geleden hier in EIndhoven, op een gratis Festivalquote:
Cool!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo heb ik DoeMaar nog live gezien op een schoolfeest.
quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Otis die Dootis - Sitting on the docks of the bay
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:22 schreef livelink het volgende:
Otis Redding - Sitting on the dock of the bay
Beroepsdeformatie. Ik heb een jaar lang een baan gehad waarbij ik stukken moest archiveren op gemeentenaam. Jarenlang kon ik daarna van elke plaats oplepelen in welke gemeente het lag. Maar ja, toen kwamen al die gemeentelijke herindelingen en ben ik de draad een beetje kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik een paar jaar geleden hier in EIndhoven, op een gratis Festival
Erik Mesie vertelde trots dat hij geboren was in Eindhoven. Toen hij de straat vertelde, wist ik meteen waar die straat lag inclussief postcode..
Ja, helaas wel. Echt veel te jong gestorven.quote:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Roberta Flack first time ever i saw your face
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit klinkt eigenlijk een stuk beter dan Killing me SOftly
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |