Ernst Röhm?quote:Op maandag 9 juni 2025 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, zij heeft er nog steeds last van.
quote:
Motarded.quote:Even later ging het van kwaad naar erger. Het peloton geraakte opgedeeld in twee stukken omdat de weg verkeerd aangegeven werd. De reden van de foute afslag zou een fout in de GPS-route zijn waardoor een motard naar links afsloeg en voor verwarring zorgde. De wedstrijdjury zag zich zo genoodzaakt de koers meteen te neutraliseren, zodat de verkeerd gereden renners weer konden aansluiten.
En gisteren al Vingegaard in de aanval in de eerste de beste etappe. Doldwaze dagen.quote:Op maandag 9 juni 2025 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
Merlier in de aanval. Dat zie je echt nooit.
Zou hij niet vooral weg gaan omdat ze nog geen nieuwe sponsor hebben en hem daarom geen passend aanbod kunnen doen?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je snapt toch ook niets van zo'n Kielich. Die gaat bij Visma echt niet meer kunnen schroeien in dit soort koersen, want die rijden ze überhaupt niet eens.
Quick Step had ook interesse, dan kies je toch daar voor? Dit is echt het terrein van Kielich.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:13 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zou hij niet vooral weg gaan omdat ze nog geen nieuwe sponsor hebben en hem daarom geen passend aanbod kunnen doen?
Kom maar, kom maar, kom maar.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allemaal even lachen om @:bugno3 jongens.
Dat dacht ik net ook ja, maar dan op een andere manier. Dit en gisteren zijn toch fantastische koersen voor Kooij? Stuur hem hierheen met Loe van Belle, McLay, Vermote, Van der Sande. Dan rijden ze nog eens wat. Alsof die knechten op hoogtestage moeten...quote:Op maandag 9 juni 2025 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je snapt toch ook niets van zo'n Kielich. Die gaat bij Visma echt niet meer kunnen schroeien in dit soort koersen, want die rijden ze überhaupt niet eens.
Bij QS heb ik steeds meer twijfel of die de 'bonus' wel op orde hebben voor de normale renners. Bij Alpecin lijkt het dat ze de andere renners veel beter op punt krijgen als het er om gaat.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Quick Step had ook interesse, dan kies je toch daar voor? Dit is echt het terrein van Kielich.
Brennan kan hier ook echt prima uit de voeten. Hagenees zou dit toch ook wel leuk vinden?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat dacht ik net ook ja, maar dan op een andere manier. Dit en gisteren zijn toch fantastische koersen voor Kooij? Stuur hem hierheen met Loe van Belle, McLay, Vermote, Van der Sande. Dan rijden ze nog eens wat. Alsof die knechten op hoogtestage moeten...
Dat heb ik sowieso al gedaan als je weet waarom z'n username Bugno3 isquote:Op maandag 9 juni 2025 15:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Allemaal even lachen om @:bugno3 jongens.
Korsakov is niet om te lachen.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso al gedaan als je weet waarom z'n username Bugno3 is
De motor denkt daar anders over.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zitten ook nog genoeg andere ploegen, maar dit is wel onder controle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |