Niemand, hoog RTL boulevard gehalte , als je daar naar kijkt voel je letterlijk je hersencellen een voor een afsterven, geen wonder dat dementie steeds vaker voorkomtquote:
Tja, dat zal de meeste mannen niet tegenhouden. Mompelt iets over Mars en Venus.quote:
meer een moeder type voor die anthonyquote:Op zaterdag 7 juni 2025 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
In haar jongere jaren had ze wel iets stouts en pikants over zich. Zo van, ik kom degelijk en onschuldig over, maar ik verscheur je in de slaapkamer. Denk ik.²
quote:[Chorus] I`ve got hoes (I`ve got hoes) In different area codes (area) area codes (codes) Hoes (hoes..hoes) in different area codes (area) area codes (codes)
leuk dat je een anthony gesproken hebt, verder is dat irrelevant voor dit topicquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef raptorix het volgende:
Ik heb Anthony redelijk vaak gesproken, nogal naïef warrig persoon en beetje te goed voor deze wereld. Zijn zelfmoord kwam mij niet als een verrassing.
Wat dacht je van Daniël de Ridder en Dinand Woesthof ?quote:Op zondag 8 juni 2025 09:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
meer een moeder type voor die anthony
Die vent had alle filmsterren van de wereld kunnen neuken en bleef ie aan zo een lelijk oud wijf hangen
[ afbeelding ]
ik val meer op vrouwen boven de 50 , van die rijpe zeg maarquote:Op maandag 9 juni 2025 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Daniël de Ridder en Dinand Woesthof ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is wel handig als je zelf boven de 70 bent.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik val meer op vrouwen boven de 50 , van die rijpe zeg maar
geen last van kinderen en zo
Rijp in de zin van uitknijpenquote:Op maandag 9 juni 2025 12:39 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik val meer op vrouwen boven de 50 , van die rijpe zeg maar
geen last van kinderen en zo
nee dat vinden ze niet leukquote:
Dat is de bedoeling toch van een one night stand. Je praat in meervoud, dus komt over als een grootverbruiker.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat vinden ze niet leuk
dan gaan ze weer weg
nee boven de 70quote:Op maandag 9 juni 2025 15:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling toch van een one night stand. Je praat in meervoud, dus komt over als een grootverbruiker.
70 per week, maand, jaar of gedurende je hele seksuele carrière?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee boven de 70
dan ga je menserger je nieten he
ik ben boven de 70 bedoel ikquote:Op maandag 9 juni 2025 15:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
70 per week, maand, jaar of gedurende je hele seksuele carrière?
Dinand is nu al 10+ jaar samen met die prachtige Britse vrouw.quote:Op maandag 9 juni 2025 12:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Daniël de Ridder en Dinand Woesthof ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |