SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lovely op 07-06-2025 16:35:50 ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
@Nattekat !quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is warme regen nog, dus je overleeft het ook wel
[ afbeelding ]
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het wordt er niet beter op.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
het is zo'n zoet ventje, als hij nat wordt smelt iequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volgens mij staat er een vlinderplant in. Maar moet toegeven dat de tuin meer liefhebberij van mijn vrouw isquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:19 schreef loveislikeakiss het volgende: en dan vullen met helemaal zand?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
misschien even dudje vragen wanneer hij boodschappen wilde doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vanuit zijn cocon onder de grond
Vliegt hij heel gezond en galant
de wijde wereld in en fladdert rond
Dat krijg je ervan als je een vlinderplantMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Zal bij jou eens een emmer water in je hol gooien, kijken wat jij daar van vindt.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ik ga vast in de startblokken staan voor als deze bui voorbij is. Dan zou het moeten lukken droog thuis te komen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Toch wel 5 minuten heen en 5 minuten weer.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Moet je zo ver.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch wel 5 minuten heen en 5 minuten weer.
ah net zo'n ik wil er niet de fiets voor pakken afstandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vind het ook wel zwaar moet ik zeggen, onmenselijk bijna.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is op de fiets. En ik pak de fiets nog net niet als ik de kliko buiten ga zetten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah net zo'n ik wil er niet de fiets voor pakken afstand"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je kunt ook in de winkel een paraplu kopenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch wel 5 minuten heen en 5 minuten weer.
Da's superkut op de fietsquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:35 schreef Homijn het volgende:
[..]
Je kunt ook in de winkel een paraplu kopen
Dan ga je lopend terugquote:
Snap ik. Ik hoef alleen maar een lift naar beneden te nemen en ik ben er. Dat soort afstanden van jou zijn toch wel reden om te laten bezorgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind het ook wel zwaar moet ik zeggen, onmenselijk bijna.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Waar komt dat bijdehante toch vandaan bij al die konijnen hier of de fokz?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat mis ik soms wel aan mijn vorige huis, gewoon karretje naar je voordeur duwen afstandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als ik niet ook nog een pakketje op moest halen was het wel weer thuisbezorgd geworden vrees ik ja.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:37 schreef aeque het volgende:
[..]
Snap ik. Ik hoef alleen maar een lift naar beneden te nemen en ik ben er. Dat soort afstanden van jou zijn toch wel reden om te laten bezorgen.
Ik denk gewoon graag mee.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar komt dat bijdehante toch vandaan bij al die konijnen hier of de fokz?MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Jij woonde zeker ook nog aan de goede kant van de brevierstraat tov het winkelcentrum?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
dat mis ik soms wel aan mijn vorige huis, gewoon karretje naar je voordeur duwen afstand"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Morgen wel pizza bestellen gok ik.
NYP waarschijnlijk. 2e gratis dus heb ik maandag ook gelijk.quote:
Bui over!
Volgens mij was het nu ook bij bezorgen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah, dan moet je ze wel zelf afhalen toch?Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
ah, dan moet je ze wel zelf afhalen toch?
Dat win ik moeiteloos. Ik ben niet van suiker.quote:
oh dacht altijd dat het dan pas 3e wasquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Volgens mij was het nu ook bij bezorgen.ah je hebt een couponquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is zonder in te loggen, dus ik gok voor iedereen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh dacht altijd dat het dan pas 3e was
[..]
ah je hebt een coupon
Kan er nog een derde bij doen met punten die ik al veel te lang heb.
Bij jou verkopen ze nog raspatat?!quote:
Raspatat date wanneer?
Patatje Kernoorlog
Het enige voedsel dat inslaat als een bom
hadden wij vroeger ook in de snackbar
goeie tijdenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoorde laatst dat er nu ook een Frikandel Faber bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Tuurlijkquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Bij jou verkopen ze nog raspatat?!
Raspatat date wanneer?![]()
Als we die game date ook hebben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Helaas nog steeds erg populair hier op FOK!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh die ken ik gewoon als 'zonder ui graag'
Te veel users zonder UI
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Helaas nog steeds erg populair hier op FOK!
Te veel users zonder UI![]()
![]()
Friet met uitjesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Teveel prutswerk om dat voor elkaar te krijgenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:51 schreef Homijn het volgende:
[..]
Helaas nog steeds erg populair hier op FOK!
Te veel users zonder UI![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Als we die game date ook hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Meteen Dr. Dre in zijn dm die bally aanklaagt.quote:
Ik heb deze ook nogquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Meteen Dr. Dre in zijn dm die bally aanklaagt.
Dan moeten we dringend een andere naam voor ze gaan bedenken. Ik stel loopgragen voor.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
je wil niet weten hoeveel antilopen lopenMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
Wist je dat nog niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
zal er rekening mee houden als ik je carriere uitstippel in de simsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
De UI-politie heeft tegenwoordig infiltranten en die komen graag bij de FOK!'ers thuis.![]()
Een gewaarschuwde UI-loze telt voor twee.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Still dre stond net op.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn kloon lacht je nu uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:09 schreef Homijn het volgende:
De UI-politie heeft tegenwoordig infiltranten en die komen graag bij de FOK!'ers thuis.![]()
Een gewaarschuwde UI-loze telt voor twee.
Jouw kloon is ook ui-loos?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
Ik had ze aangemaakt als grapje dus men weet toch dat ik het ben.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Kloons zijn zo 2017Ik had alleen Homijnbot. God hebbe zijn ziel.
[ afbeelding ]
Vast welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
vraag me af of grrrrr het overleefd heeftOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het was zwaarder dan verwacht wel want de zon scheen en dus was het ineens taffusbenauwd. Dat ik nog een jas had aangetrokken hielp ook niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
vraag me af of grrrrr het overleefd heeft
Tot zover mijn verslag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het maakt niet uit welke dag het is
De regen zegt alleen maar wat ik toch al wistHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat je binnen blijft vandaag?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
De regen zegt alleen maar wat ik toch al wistOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het maakt niet uit welke dans ik dansquote:
De liefde is genadeloos en scherp als glasHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mijn tripje naar de supermarkt dat ik uit aan het stellen was omdat het steeds regendequote:
En je bent niet gesmolten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn tripje naar de supermarkt dat ik uit aan het stellen was omdat het steeds regendeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je ruikt toch geen verbrande toast he?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Het maakt niet uit welke dans ik dans
De liefde is genadeloos en scherp als glasOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Door de zon bijna.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
nee soms luister ik spinvisquote:
dat is vergelijkbaarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
De regen zegt alleen maar wat ik toch al wist![]()
Best een reëel risico op dit forum. Ik ken iemand die al jaren aan het smelten is.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
beetje heks smelt natuurlijk wel van water
Aliens ook.![]()
@Melting ziet er wel anders uit dan ik me had voorgesteld. Ik dacht zelf meer aan zoiets:quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ afbeelding ]
beetje heks smelt natuurlijk wel van water
![]()
Oeps. Wel uitkijken he. Er moeten nog gedichtjes gemaakt worden.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar, goed voorbeeld doet volgen
tijd om sokken te zoeken en de stoute schoenen aan te trekken
op naar de supermarktHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Smelten van verliefdheid op jou 😉quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Best een reëel risico op dit forum. Ik ken iemand die al jaren aan het smelten is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is het een ijsberg?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:33 schreef Homijn het volgende:
[..]
Best een reëel risico op dit forum. Ik ken iemand die al jaren aan het smelten is.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:53 schreef aeque het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee, het is @Meltingquote:Maar het einde der tijden komt eraan, want Morcheeba heeft net een liedje uitgebracht dat "Molten" heet.
Hey Bbquote:
Hey Lovelyquote:
Hai Dottekequote:![]()
Ik dacht ff dat ik iedereen weg had gejaagd
Zie die Lovely gewoon eens even 11 punten scoren in het JustinK-spel. Waar is JustinK trouwens?
Ik had om 14 uur mijn laptop al uitgegooid. Kom af en toe even hier kijken. Is niet druk mis er veel.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hai Dotteke![]()
Ik dacht ff dat ik iedereen weg had gejaagdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fok! Pauzequote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:11 schreef Homijn het volgende:
Zie die Lovely gewoon eens even 11 punten scoren in het JustinK-spel. Waar is JustinK trouwens?
Oh vanmiddag ook niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had om 14 uur mijn laptop al uitgegooid. Kom af en toe even hier kijken. Is niet druk mis er veel.
Nja kan ik ff puntjes pakken, heb er nog niet veel"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Spannend wel, maar waarom zijn alle bewoners terug?
Of speciaal voor de finale?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Goedeavond heer Wouterquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee niet echt. Ja je moet er nog wel wat pakken om 1 te blijvenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh vanmiddag ook niet?
Nja kan ik ff puntjes pakken, heb er nog niet veelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het zo rustig blijft tot een uur of half 9 moet t wel lukkenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet echt. Ja je moet er nog wel wat pakken om 1 te blijven
Net billetjesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Mannen gatjesquote:
zo, boodschapjes gedaan
vanavond spinazie kip pastaHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Leuk, ook veel gekeken vroegerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:44 schreef mario390 het volgende:
somige episoden nachmiddag knight rider
en baywatch komt ook"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Jij blij dat ze terug is?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:42 schreef mario390 het volgende:
mijn favoritin is de 2de keer terug in huis
en vele op socialmedia hassen haar
Ja waren leuke series toenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* Homijn heeft nieuws uit betrouwbare bron:
Er is zo weer een uitzending op Radio 49. Ik ga zeker luisteren.
Vaak valt het dan tegen vind ik. Was voor toen leuk. Voor nu niet meer omdat je anders gewend bentquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mogen ze mij wel weer een keer uitzendenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oude series of films nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
kunt alles zelf kijken wanneer je wil nu"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mwa het beeld is natuurlijk ook heel anders jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak valt het dan tegen vind ik. Was voor toen leuk. Voor nu niet meer omdat je anders gewend bent
ja vor 2 weken was zij al de erste keer terugquote:
maar daar zijn nur 2 terug gekomen
maar nu over 10 mensen![]()
Daar staan sowieso wel veel op ook alle streamingdiensten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
* Homijn gaat Radio 49 luisteren, tot later
Ja en het komt echt nep over of gemaaktquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa het beeld is natuurlijk ook heel anders jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk toch. Wanneer is het afgelopen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja vor 2 weken was zij al de erste keer terug
maar daar zijn nur 2 terug gekomen
maar nu over 10 mensenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot,laters Homijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:59 schreef Homijn het volgende:
* Homijn gaat Radio 49 luisteren, tot later
O nog maar 2 dagenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Komt vast wel ergens weer een nieuwe BBquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
will in zomer niet hebbenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast wel ergens weer een nieuwe BB![]()
Bed and breakfast? Kan leuk zijn vooral als de eigenaren moeite voor je doen en beetje sociaal zijn.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast wel ergens weer een nieuwe BB![]()
Toch maar vandaag pizza aangezien het nu droog is en ik het niet meer zielig vindt voor de bezorger.
Morgen meer regenAlhoewel wie weet valt het morgen ook mee
Vandaag ook niet veel geregend"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Volgens mij krijg ik zo niet gare pizza. Binnen 8 minuten van bestelling geplaatst naar bezorger is onderweg.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
En nu springt hij naar bezorgd. Nou ik heb nog niks hoor.quote:
Binnen 10 min is hij erquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:46 schreef aeque het volgende:
[..]
En nu springt hij naar bezorgd. Nou ik heb nog niks hoor.
Dat mag ik dan hopen.quote:
Sneller internet nemen of minder tabs open laten staan
Geen geluid
Geen signaal, alleen maar ruis
De witte lichten gaan nooit uitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zal jou eens bijtenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
en anders kun je op een houtje bijten
nee kutreklame op fokquote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:52 schreef Lovely het volgende:
Sneller internet nemen of minder tabs open laten staan![]()
Je hebt een abo. En volgens mij had iemand al gezegd dat je dat uit moet zetten in instellingenquote:
Als de hemel schreeuwt
Wie je had kunnen zijn
Je doet je best, maar je doet haar pijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Big Brother 😉quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bed and breakfast? Kan leuk zijn vooral als de eigenaren moeite voor je doen en beetje sociaal zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ze kunnen hier nooit vandaan
verraden in de naam van koning en vaderlandHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Mario390 klik rechts boven op settings, daarnaa advertenties, vink dan de eerste 3 aan
heel de reden voor een abbo hebben is volgens mij de reclames uit kunnen zettenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:57 schreef maily het volgende:
[..]
Heb jij weer.
Als het al geen maandverbandreclame is.
oh justine je hebt gezegd alleen dit licht dit licht is echtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet eerst even op mijn pizza wachten.quote:
Is het ver van Utrecht CS? Want dan neem ik vanaf daar wel een uber.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja wel een van de redenen dat ik toch iedere keer weer een abo aanschaf.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
heel de reden voor een abbo hebben is volgens mij de reclames uit kunnen zetten![]()
3 km ofzo?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:01 schreef aeque het volgende:
[..]
Zal jou eens bijten
[..]
Ik moet eerst even op mijn pizza wachten.
Is het ver van Utrecht CS? Want dan neem ik vanaf daar wel een uber.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Tot ziens Justine Kellerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh justine je hebt gezegd alleen dit licht dit licht is echt![]()
![]()
ik loop het meestal, maar er is ook een tram en busHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
wat is duits adverties?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:59 schreef Lovely het volgende:
Mario390 klik rechts boven op settings, daarnaa advertenties, vink dan de eerste 3 aan![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik loop het meestal, maar er is ook een tram en bus![]()
Die trams in Utrecht mijdt ik liever sinds een paar jaar.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik loop het meestal, maar er is ook een tram en bus
wat hebben ze je aangedaan?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Die trams in Utrecht mijdt ik liever sinds een paar jaar.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Straks roept die mafketel dat mijn halve kont open staat.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Friet gegetenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: