VVD heeft met een Timmermans als MP niets in te brengen zeker niet als D66 en SP ook meedoenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zo te zien is VVD egoïsme groter geworden. Mocht VVD hierom falen, spelen ze de kaart aan de PVV of PVDA-GL.
Als ik VVD was, zou ik gewoon even ophouden met ruzie maken, verder samen met BBB en NSC deze post opstellen. Minste 1 of 2 maatregelen doorvoeren. Daarna winnen ze de verkiezing gemak.
MAar ik heb schijt aan hele Rechts honden. Dus laat hen lekker met elkaar ruzie maken en boel laten klappen.
Schoof is dirigent, geen partijquote:
Dan vraag je nu af. Wat wilt VVD nou weer. ofwel waar zijn ze nu mee bezig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
VVD heeft met een Timmermans als MP niets in te brengen zeker niet als D66 en SP ook meedoen
dus dat doen ze niet
VVD en PVV en dat kan mogelijk
Geen Groen Links dusquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:08 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Dan vraag je nu af. Wat wilt VVD nou weer. ofwel waar zijn ze nu mee bezig.
Gaan over lijken om hun macht te behouden. En hun stemvee geeft om niks anders dan hun eigen hachje. Daar ga je heel erg moeilijk vanaf komenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:15 schreef Cupfighter het volgende:
De VVD wordt steeds meer een vervelendere partij
Die hielden bij het verdelen van de posten en de reserves kennelijk als enige serieus rekening met het scenario wat zich nu ontvouwt en de politieke amateurs van de BBB en NSC zijn er klaarblijkelijk met open ogen ingerold. Komt wel mooi uit nu, ook met hoe de partijen in de peilingen staan..quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:24 schreef Richestorags het volgende:
De VVD houdt zich dus gewoon aan de gemaakte afspraken.
wat een stel ook he soms die minister worden , die MONA ookquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:04 schreef Hathor het volgende:
Zo vermakelijk vind ik het niet. Dit land heeft capabele bestuurders nodig, en geen stelletje chimpansees die elkaar met hun uitwerpselen bekogelen.
Dit kan bijna niet anders nee, maar geeft wel mooi weer hoe de VVD in de wedstrijd staat. Vlaggetjes hebben is belangrijker dan continuïteit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die hielden bij het verdelen van de posten en de reserves kennelijk als enige serieus rekening met het scenario wat zich nu ontvouwt en de politieke amateurs van de BBB en NSC zijn er klaarblijkelijk met open ogen ingerold. Komt wel mooi uit nu, ook met hoe de partijen in de peilingen staan..
Fixedquote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit kan bijna niet anders nee, maar geeft wel mooi weer hoe de VVD iedere politici in de wedstrijd staat. Vlaggetjes hebben is belangrijker dan continuïteit.
Prima gedachtenkronkel om ze er maar niet af op te hoeven rekenen.quote:
Gewoon een normale vrouw in een tijd voordat mensen hadden geleerd om te gaan met dit soort journalisten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wat een stel ook he soms die minister worden , die MONA ook
de PVDA die had ook zo een misbaksel
met haar krachtwijken , wat een raar mens
Bekijk deze YouTube-video
Ja, ze gunnen die arme VVD ook helemaal niets. Straks zijn ze zomaar een tijdje niet de baas geweest in Nederland, dat kan nooit goed zijn voor ons land.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:05 schreef Evangelion het volgende:
Sneu dat twee partijen die er bij de verkiezingen niet meer toe doen dit niet gewoon de VVD gunnen.
Er zijn toch afspraken gemaakt? De VVD is ook niet mijn partij maar no matter what willen haten is ook triest.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:43 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, ze gunnen die arme VVD ook helemaal niets. Straks zijn ze zomaar een tijdje niet de baas geweest in Nederland, dat kan nooit goed zijn voor ons land.
Staat er in die afspraken dat die twee partijen zichzelf moeten opdoeken omdat ze er slecht voorstaan in de peilingen?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Er zijn toch afspraken gemaakt? De VVD is ook niet mijn partij maar no matter what willen haten is ook triest.
Allemaal irrelevant. Ze zijn ooit gemaakt. Dat is alles wat je moet weten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:51 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Staat er in die afspraken dat die twee partijen zichzelf moeten opdoeken omdat ze er slecht voorstaan in de peilingen?
Jackpot!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Allemaal irrelevant. Ze zijn ooit gemaakt. Dat is alles wat je moet weten.
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om de inhoud van die afspraken te achterhalen? Als die vervangingsregeling alleen is zoals BBB hier schetst, hebben ze wat mij betreft een punt. Het volledig terugtrekken van een regeringspartij en zijn bewindslieden is een totaal andere situatie.quote:BBB wijst erop dat de eerder afgesproken vervangingsregeling bedoeld is om een invaller te hebben die op de winkel past als een minister een weekje griep heeft of in het buitenland zit, maar niet voor langdurige waarneming. „In het laten voortduren van de vervangingsregeling staat de VVD alleen”, zegt een BBB’er. Een NSC-bron: „Dit is niet houdbaar.”
Dat ship has sailed, jaren geleden al.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:04 schreef Hathor het volgende:
Zo vermakelijk vind ik het niet. Dit land heeft capabele bestuurders nodig, en geen stelletje chimpansees die elkaar met hun uitwerpselen bekogelen.
Mona op asiel hoop ik wel eigenlijk. Van der Burg was voor dequote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om de inhoud van die afspraken te achterhalen? Als die vervangingsregeling alleen is zoals BBB hier schetst, hebben ze wat mij betreft een punt. Het volledig terugtrekken van een regeringspartij en zijn bewindslieden is een totaal andere situatie.
Die vervangingsregeling is niet gelimiteerd aan de tijd. Wel is het gebruikelijk dat in een geval zoals nu er vervanging wordt gezocht. Echter... zo lang je daar niet uitkomt blijft de vervanger zitten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:57 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om de inhoud van die afspraken te achterhalen? Als die vervangingsregeling alleen is zoals BBB hier schetst, hebben ze wat mij betreft een punt. Het volledig terugtrekken van een regeringspartij en zijn bewindslieden is een totaal andere situatie.
Die zal gewoon moeten uitvoeren wat van hem wordt gevraagd. Als hij dat niet wil, dan moet hij lekker blijven waar hij zit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Mona op asiel hoop ik wel eigenlijk. Van der Burg was voor deSpreidwet
en heeft sowieso nogal linkse sentimenten als het op asiel aankomt.
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
"De strijd om te scoren met het ministerie van racisme gaat de tweede ronde in! Luid de gong!"
Dat snap ik, maar uit het artikel krijg ik de indruk dat de VVD niet voornemens is om die ministersposten te herverdelen onder de resterende coalitiepartners, maar tot het einde wil vasthouden aan deze vervangingsregeling.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Die vervangingsregeling is niet gelimiteerd aan de tijd. Wel is het gebruikelijk dat in een geval zoals nu er vervanging wordt gezocht. Echter... zo lang je daar niet uitkomt blijft de vervanger zitten.
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:26 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Die hielden bij het verdelen van de posten en de reserves kennelijk als enige serieus rekening met het scenario wat zich nu ontvouwt en de politieke amateurs van de BBB en NSC zijn er klaarblijkelijk met open ogen ingerold. Komt wel mooi uit nu, ook met hoe de partijen in de peilingen staan..
Nee, het pijnpunt is de post van Faber. De BBB (lees: Mona) wil koste wat het kost die post hebben. De VVD daarentegen wil die post ook. De VVD wil best andere posten laten aan de BBB en/of NSC, maar als wisselgeld. Omdat het al vastloopt op Asiel heeft de VVD gewoon gezegd: nou, als er een patstelling is, dan laten we het maar sudderen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:29 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar uit het artikel krijg ik de indruk dat de VVD niet voornemens is om die ministersposten te herverdelen onder de resterende coalitiepartners, maar tot het einde wil vasthouden aan deze vervangingsregeling.
Doe anders gewoon effe normaal joh.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
"De strijd om te scoren met het ministerie van racisme gaat de tweede ronde in! Luid de gong!"
Zo'n beetje alle plannen op asiel komen van de VVD vandaan dus het zou vrij logisch zijn als zij nu de ministerspost krijgen. Ik heb BBB en NSC nog nooit iets zinnigs over asiel horen zeggen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zo te zien is VVD egoïsme groter geworden. Mocht VVD hierom falen, spelen ze de kaart aan de PVV of PVDA-GL.
Als ik VVD was, zou ik gewoon even ophouden met ruzie maken, verder samen met BBB en NSC deze post opstellen. Minste 1 of 2 maatregelen doorvoeren. Daarna winnen ze de verkiezing gemak.
MAar ik heb schijt aan hele Rechts honden. Dus laat hen lekker met elkaar ruzie maken en boel laten klappen.
Duidelijk verhaal, thanks.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, het pijnpunt is de post van Faber. De BBB (lees: Mona) wil koste wat het kost die post hebben. De VVD daarentegen wil die post ook. De VVD wil best andere posten laten aan de BBB en/of NSC, maar als wisselgeld. Omdat het al vastloopt op Asiel heeft de VVD gewoon gezegd: nou, als er een patstelling is, dan laten we het maar sudderen.
Dat is gewoon een slimme zet.
Het is nu aan de BBB (en NSC) om in te zien dat de VVD nu al die post in handen heeft en dat er dus echt van hun kant water bij de wijn gedaan moet worden.
Laten we wel zijn, voor de VVD kan het ook het verschil maken tussen de grootste partij zijn op 29 oktober, of niet. Dus natuurlijk spelen ze het keihard.
De laatste stuiptrekkingen van deze partij en de enige manier voor hun om nog wat reclame voor zichzelf te maken. De VVD heeft wel door dat ze dit niet aan NSC over moeten laten, omdat je met NSC helemaal nergens komt. Gelukkig zijn we strak van die onzinnige partij af.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:05 schreef Evangelion het volgende:
Sneu dat twee partijen die er bij de verkiezingen niet meer toe doen dit niet gewoon de VVD gunnen.
Net als de vluchtelingenverdragen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 17:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Allemaal irrelevant. Ze zijn ooit gemaakt. Dat is alles wat je moet weten.
Mjah bij jou ga ik er wel van uit dat je je dat realiseert.quote:
Die verdragen hoeven ook niet opgezegd te worden. Ze zeggen volgens mij niks over strengere taaleisen, tijdelijke vergunningen etc.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah bij jou ga ik er wel van uit dat je je dat realiseert.
Bij een groot deel van de PVV stemmers helaas niet, gezien het geroeptoeter van Geert de laatste paar dagen over het negeren van rechters en verdragen. Als de PVV achterban zich namelijk wel realiseerde dat het wijzigen of opzeggen van dat soort verdragen veel moeite en tijd kost, dan had Geert de stekker er ook niet uit hoeven trekken.
Voor sommigen van die 10 punten niet nee. Anderen weer wel.quote:Op zondag 8 juni 2025 17:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die verdragen hoeven ook niet opgezegd te worden. Ze zeggen volgens mij niks over strengere taaleisen, tijdelijke vergunningen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |