abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 juni 2025 @ 16:01:08 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_217877120
Als je dit artikel leest heb je al gegeten en gedronken gelijkertijd. Lees walg en huiver...............

'De VVD wil niet verder praten met NSC en BBB over de vervanging van de vertrokken PVV-kabinetsleden. Als het aan de liberalen ligt, zullen drie van hun bewindspersonen voorlopig de baas blijven op niet één maar twee ministeries. „Twee ministerschappen tegelijk? Dat is niet te doen.”

De discussie over de braakliggende PVV-minstersposten loopt hoog op. Drie keer kwamen de partijleiders en vicepremiers van VVD, NSC en BBB plus premier Dick Schoof samen, drie keer leverden die gesprekken niets op.

Schoof concludeerde vrijdagavond dat zolang de drie partijleiders blijven doorruziën over wie welk ministerschap krijgt, de huidige vervangingsregeling voorlopig blijft gelden. Die afspraken werden gemaakt toen zijn kabinet afgelopen zomer aantrad en regelen welke minister het werk van een ander waarneemt bij afwezigheid.

Dankzij die (oude) afspraken afspraken is de VVD nu spekkoper. De partij heeft daardoor de leiding over het zeer gewilde ministerie van Asiel en Migratie in de schoot geworpen gekregen. Dat is zeer tegen de zin van NSC en vooral BBB. Al in juli 2024 werd namelijk afgesproken dat VVD-justitieminister David van Weel de vaste invaller is als minister van Asiel.

Verkiezingscampagne
Maar op die post azen alle partijen. Het voormalige ministerie van PVV’er Marjolein Faber is gewild. Wie erin slaagt om snel de strenge asielwetten door het parlement te loodsen, kan die prestatie gebruiken in de verkiezingscampagne.

Inmiddels heeft NSC aangegeven Asiel en Migratie ‘niet meer te hoeven’, nadat zij eerder vicepremier Eddy van Hijum nog naar voren had geschoven voor het migratie-deel van die portefeuille. Maar BBB-vicepremier Mona Keijzer heeft haar zinnen nog wél op de post gezet, en houdt daaraan vast. Zij denkt Asiel te kunnen combineren met haar huidige portefeuille: Volkshuisvesting. NSC probeert BBB in de onderhandelingen ‘een beetje te helpen’. „Wij snappen dat zij ook iets willen. Anders heeft BBB het nakijken.”

Want de huidige verdeling zou betekenen dat de liberalen niet alleen Asiel en Migratie ‘erbij’ krijgen, maar ook dat minister van Financiën Eelco Heinen het ministerie van Economische Zaken erbij blijft doen en vicepremier Sophie Hermans haar eigen ministerschap van Klimaat en Groene Groei moet combineren met Infrastructuur en Waterstaat.

Met die verdeling gaan NSC en BBB echter niet akkoord. De twee partijen willen daarom dinsdag verder praten met de VVD, maar volgens die partij heeft dat ‘geen zin’. „Alle argumenten zijn gewisseld.”

Machtsdenken
Bij NSC vermoedt men dat de harde opstelling tactiek is van de VVD ‘om hun zin te krijgen’. „Dit is het oude machtsdenken.”

BBB wijst erop dat de eerder afgesproken vervangingsregeling bedoeld is om een invaller te hebben die op de winkel past als een minister een weekje griep heeft of in het buitenland zit, maar niet voor langdurige waarneming. „In het laten voortduren van de vervangingsregeling staat de VVD alleen”, zegt een BBB’er. Een NSC-bron: „Dit is niet houdbaar.”

De verkiezingen zijn op 29 oktober en de formatie zal naar verwachting maanden in beslag nemen. Daardoor zal kabinet-Schoof mogelijk nog een jaar of langer aanblijven vóór er een nieuw kabinet aantreedt. Ambtenaren op de ministeries zetten dan ook grote ogen op bij al die dubbelfuncties. „Twee ministerschappen tegelijk? Dat is echt niet te doen.”

Hard werken
Bewindspersonen in een demissionair kabinet hebben het weliswaar minder druk, maar zelfs dan is een ministerspost bepaald geen parttime baan. Zo zal de planning van Kamerdebatten ingewikkeld worden: verschillende beleidsterreinen worden vaak tegelijk gepland. Een minister kan niet in twee debatzalen tegelijk staan.

Bij de VVD klinkt monter dat het ‘hard werken’ zal zijn, maar dat ‘Nederland niet gebaat is bij een herhaling van gesprekken’. Ook zeggen VVD’ers dat deze oplossing niet hun wens is, maar ‘de conclusie die premier Schoof heeft getrokken’.

Maar ook in de kringen van de demissionair premier klinkt dat er ‘een oplossing moet komen’ – ook om de portefeuilles van de vertrokken PVV-staatssecretarissen netjes te verdelen. Een concept-persbericht zou al klaar liggen. De boodschap van Schoof was vrijdag juist: kom maar terug als er beweging is. Een woordvoerder: „Tot die tijd geldt de vervangingsregeling.”

https://www.ad.nl/politie(...)nsc-en-bbb~aacd9432/

Ik heb het afgelopen jaar genoten. Ik had nooit verwacht dat Koot en Bie rechtmatige opvolgers zouden krijgen. Dit wordt een nieuw hoofdstuk. Helaas van Alles is voor Bassie niveau. Maar wel vermakelijk. Laat dit een half jaartje duren.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:03:41 #2
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_217877139
Het gaat om de functie na de politiek , minister van buitenlandse zaken worden, commissaris van de koning of Burgemeester of naar het Europese parlement

Off ene mooie functie bij een flink pensioenfonds of bij een grote woningcorporatie en dan cashen en de wereld over reizen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217877147
Zo vermakelijk vind ik het niet. Dit land heeft capabele bestuurders nodig, en geen stelletje chimpansees die elkaar met hun uitwerpselen bekogelen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217877152
Zo te zien is VVD egoïsme groter geworden. Mocht VVD hierom falen, spelen ze de kaart aan de PVV of PVDA-GL.

Als ik VVD was, zou ik gewoon even ophouden met ruzie maken, verder samen met BBB en NSC deze post opstellen. Minste 1 of 2 maatregelen doorvoeren. Daarna winnen ze de verkiezing gemak.

MAar ik heb schijt aan hele Rechts honden. Dus laat hen lekker met elkaar ruzie maken en boel laten klappen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_217877156
Sneu dat twee partijen die er bij de verkiezingen niet meer toe doen dit niet gewoon de VVD gunnen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:07:18 #6
323876 michaelmoore
pi_217877166
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:05 schreef Captain_Ghost het volgende:
Zo te zien is VVD egoïsme groter geworden. Mocht VVD hierom falen, spelen ze de kaart aan de PVV of PVDA-GL.

Als ik VVD was, zou ik gewoon even ophouden met ruzie maken, verder samen met BBB en NSC deze post opstellen. Minste 1 of 2 maatregelen doorvoeren. Daarna winnen ze de verkiezing gemak.

MAar ik heb schijt aan hele Rechts honden. Dus laat hen lekker met elkaar ruzie maken en boel laten klappen.
VVD heeft met een Timmermans als MP niets in te brengen zeker niet als D66 en SP ook meedoen

dus dat doen ze niet

VVD en PVV en dat kan mogelijk
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_217877167
Die Schoof heb je ook niks aan.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:07:45 #8
323876 michaelmoore
pi_217877171
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:07 schreef Evangelion het volgende:
Die Schoof heb je ook niks aan.
Schoof is dirigent, geen partij
pi_217877177
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:07 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
VVD heeft met een Timmermans als MP niets in te brengen zeker niet als D66 en SP ook meedoen

dus dat doen ze niet

VVD en PVV en dat kan mogelijk
Dan vraag je nu af. Wat wilt VVD nou weer. ofwel waar zijn ze nu mee bezig.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:11:52 #10
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_217877206
Dump alles maar bij nsc & bbb, die bestaan straks toch niet meer
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:12:01 #11
323876 michaelmoore
pi_217877209
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:08 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Dan vraag je nu af. Wat wilt VVD nou weer. ofwel waar zijn ze nu mee bezig.
Geen Groen Links dus
pi_217877241
De VVD wordt steeds meer een vervelendere partij
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:20:39 #13
319979 Fok-it
All is well
pi_217877283
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:15 schreef Cupfighter het volgende:
De VVD wordt steeds meer een vervelendere partij
Gaan over lijken om hun macht te behouden. En hun stemvee geeft om niks anders dan hun eigen hachje. Daar ga je heel erg moeilijk vanaf komen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:24:30 #14
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_217877312
De VVD houdt zich dus gewoon aan de gemaakte afspraken.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:26:58 #15
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_217877329
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:24 schreef Richestorags het volgende:
De VVD houdt zich dus gewoon aan de gemaakte afspraken.
Die hielden bij het verdelen van de posten en de reserves kennelijk als enige serieus rekening met het scenario wat zich nu ontvouwt en de politieke amateurs van de BBB en NSC zijn er klaarblijkelijk met open ogen ingerold. Komt wel mooi uit nu, ook met hoe de partijen in de peilingen staan..
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 7 juni 2025 @ 16:34:53 #16
323876 michaelmoore
pi_217877387
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:04 schreef Hathor het volgende:
Zo vermakelijk vind ik het niet. Dit land heeft capabele bestuurders nodig, en geen stelletje chimpansees die elkaar met hun uitwerpselen bekogelen.
wat een stel ook he soms die minister worden , die MONA ook

de PVDA die had ook zo een misbaksel
met haar krachtwijken , wat een raar mens
Bekijk deze YouTube-video
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:03:10 #17
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217877609
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:26 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Die hielden bij het verdelen van de posten en de reserves kennelijk als enige serieus rekening met het scenario wat zich nu ontvouwt en de politieke amateurs van de BBB en NSC zijn er klaarblijkelijk met open ogen ingerold. Komt wel mooi uit nu, ook met hoe de partijen in de peilingen staan..
Dit kan bijna niet anders nee, maar geeft wel mooi weer hoe de VVD in de wedstrijd staat. Vlaggetjes hebben is belangrijker dan continuïteit.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217877617
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:03 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dit kan bijna niet anders nee, maar geeft wel mooi weer hoe de VVD iedere politici in de wedstrijd staat. Vlaggetjes hebben is belangrijker dan continuïteit.
Fixed :)
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:06:40 #19
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_217877626
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:04 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Fixed :)
Prima gedachtenkronkel om ze er maar niet af op te hoeven rekenen.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_217877634
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
wat een stel ook he soms die minister worden , die MONA ook

de PVDA die had ook zo een misbaksel
met haar krachtwijken , wat een raar mens
Bekijk deze YouTube-video

Gewoon een normale vrouw in een tijd voordat mensen hadden geleerd om te gaan met dit soort journalisten.
pi_217877760
Bijzondere spin om de VVD hier de schuld van te geven. De BBB wil gewoon haar zin doordrijven, net als de VVD dat wil. Het verschil is dat de VVD betere kaarten in handen heeft (bij niets doen hebben ze ook het ministerie).

Het meest gekke is wel dat de VVD gewoon een uitstekende kandidaat heeft (Eric van der Burg), die gelet op zijn ervaring duidelijk de beste keuze is. En daar zet de BBB (die nog maar 2 zetels in de peilingen heeft!) dan tegenover onze Volendamse Mona, die het naast haar huidige portefeuille wil gaan doen. Op zich is het van de BBB duidelijk de beste kandidaat, maar op deze manier is het natuurlijk geen reële optie.

En dan gebruiken ze ook nog als argument dat de VVD de huidige situatie niet mag laten voortduren, want twee portefeuilles samen is niet te doen!

Gelukkig worden ze gesteund door NSC, die zowaar nog 1 zetel over heeft in de peilingen...
pi_217877869
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:05 schreef Evangelion het volgende:
Sneu dat twee partijen die er bij de verkiezingen niet meer toe doen dit niet gewoon de VVD gunnen.
Ja, ze gunnen die arme VVD ook helemaal niets. Straks zijn ze zomaar een tijdje niet de baas geweest in Nederland, dat kan nooit goed zijn voor ons land.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:48:24 #23
396550 Richestorags
pi_217877912
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:43 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Ja, ze gunnen die arme VVD ook helemaal niets. Straks zijn ze zomaar een tijdje niet de baas geweest in Nederland, dat kan nooit goed zijn voor ons land.
Er zijn toch afspraken gemaakt? De VVD is ook niet mijn partij maar no matter what willen haten is ook triest.
pi_217877930
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:48 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Er zijn toch afspraken gemaakt? De VVD is ook niet mijn partij maar no matter what willen haten is ook triest.
Staat er in die afspraken dat die twee partijen zichzelf moeten opdoeken omdat ze er slecht voorstaan in de peilingen?
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:52:08 #25
396550 Richestorags
pi_217877938
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:51 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Staat er in die afspraken dat die twee partijen zichzelf moeten opdoeken omdat ze er slecht voorstaan in de peilingen?
Allemaal irrelevant. Ze zijn ooit gemaakt. Dat is alles wat je moet weten.
pi_217877965
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Jackpot!
  zaterdag 7 juni 2025 @ 17:57:12 #27
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217877976
quote:
BBB wijst erop dat de eerder afgesproken vervangingsregeling bedoeld is om een invaller te hebben die op de winkel past als een minister een weekje griep heeft of in het buitenland zit, maar niet voor langdurige waarneming. „In het laten voortduren van de vervangingsregeling staat de VVD alleen”, zegt een BBB’er. Een NSC-bron: „Dit is niet houdbaar.”
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om de inhoud van die afspraken te achterhalen? Als die vervangingsregeling alleen is zoals BBB hier schetst, hebben ze wat mij betreft een punt. Het volledig terugtrekken van een regeringspartij en zijn bewindslieden is een totaal andere situatie.
pi_217877996
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:04 schreef Hathor het volgende:
Dat ship has sailed, jaren geleden al.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 18:01:43 #29
396550 Richestorags
pi_217878009
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:57 schreef Repentless het volgende:

[..]
Het moet toch niet zo moeilijk zijn om de inhoud van die afspraken te achterhalen? Als die vervangingsregeling alleen is zoals BBB hier schetst, hebben ze wat mij betreft een punt. Het volledig terugtrekken van een regeringspartij en zijn bewindslieden is een totaal andere situatie.
Mona op asiel hoop ik wel eigenlijk. Van der Burg was voor de :r Spreidwet :r en heeft sowieso nogal linkse sentimenten als het op asiel aankomt.
pi_217878020
"De strijd om te scoren met het ministerie van racisme gaat de tweede ronde in! Luid de gong!"
pi_217878502
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:57 schreef Repentless het volgende:

[..]
Die vervangingsregeling is niet gelimiteerd aan de tijd. Wel is het gebruikelijk dat in een geval zoals nu er vervanging wordt gezocht. Echter... zo lang je daar niet uitkomt blijft de vervanger zitten.
pi_217878517
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:01 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Mona op asiel hoop ik wel eigenlijk. Van der Burg was voor de :r Spreidwet :r en heeft sowieso nogal linkse sentimenten als het op asiel aankomt.
Die zal gewoon moeten uitvoeren wat van hem wordt gevraagd. Als hij dat niet wil, dan moet hij lekker blijven waar hij zit.

Ik denk overigens dat hij juist de contacten heeft om de huidige wetsvoorstellen (met wat aanpassingen) snel door de kamers heen te loodsen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 19:18:55 #33
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217878552
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
"De strijd om te scoren met het ministerie van racisme gaat de tweede ronde in! Luid de gong!"
:')
  zaterdag 7 juni 2025 @ 19:29:27 #34
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217878613
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die vervangingsregeling is niet gelimiteerd aan de tijd. Wel is het gebruikelijk dat in een geval zoals nu er vervanging wordt gezocht. Echter... zo lang je daar niet uitkomt blijft de vervanger zitten.
Dat snap ik, maar uit het artikel krijg ik de indruk dat de VVD niet voornemens is om die ministersposten te herverdelen onder de resterende coalitiepartners, maar tot het einde wil vasthouden aan deze vervangingsregeling.
pi_217878700
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:26 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Dit inderdaad.

Leuk dat de PVV hier per 2024 een apart departement van wilde maken maar aangezien deze taken/ambtenarensinds de 209 jaren daarvoor onder justitie vielen lijkt het mij ook niet meer dan logisch dat Van Weel dit gaat doen.
pi_217878721
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:29 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar uit het artikel krijg ik de indruk dat de VVD niet voornemens is om die ministersposten te herverdelen onder de resterende coalitiepartners, maar tot het einde wil vasthouden aan deze vervangingsregeling.
Nee, het pijnpunt is de post van Faber. De BBB (lees: Mona) wil koste wat het kost die post hebben. De VVD daarentegen wil die post ook. De VVD wil best andere posten laten aan de BBB en/of NSC, maar als wisselgeld. Omdat het al vastloopt op Asiel heeft de VVD gewoon gezegd: nou, als er een patstelling is, dan laten we het maar sudderen.

Dat is gewoon een slimme zet.

Het is nu aan de BBB (en NSC) om in te zien dat de VVD nu al die post in handen heeft en dat er dus echt van hun kant water bij de wijn gedaan moet worden.

Laten we wel zijn, voor de VVD kan het ook het verschil maken tussen de grootste partij zijn op 29 oktober, of niet. Dus natuurlijk spelen ze het keihard.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 20:08:37 #37
117098 Hathor
Effe niet
pi_217878905
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 18:03 schreef SymbolicFrank het volgende:
Doe anders gewoon effe normaal joh.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_217878976
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:05 schreef Captain_Ghost het volgende:

Zo'n beetje alle plannen op asiel komen van de VVD vandaan dus het zou vrij logisch zijn als zij nu de ministerspost krijgen. Ik heb BBB en NSC nog nooit iets zinnigs over asiel horen zeggen.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 20:37:14 #39
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_217879148
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 19:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nee, het pijnpunt is de post van Faber. De BBB (lees: Mona) wil koste wat het kost die post hebben. De VVD daarentegen wil die post ook. De VVD wil best andere posten laten aan de BBB en/of NSC, maar als wisselgeld. Omdat het al vastloopt op Asiel heeft de VVD gewoon gezegd: nou, als er een patstelling is, dan laten we het maar sudderen.

Dat is gewoon een slimme zet.

Het is nu aan de BBB (en NSC) om in te zien dat de VVD nu al die post in handen heeft en dat er dus echt van hun kant water bij de wijn gedaan moet worden.

Laten we wel zijn, voor de VVD kan het ook het verschil maken tussen de grootste partij zijn op 29 oktober, of niet. Dus natuurlijk spelen ze het keihard.
Duidelijk verhaal, thanks.
  zaterdag 7 juni 2025 @ 21:44:54 #40
21467 franske19
Hit the deck!
pi_217880160
Maakt toch niets uit joh. Ze zitten er alleen om de stoelen bezet te houden. Europa regeert.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
pi_217881607
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 16:05 schreef Evangelion het volgende:
De laatste stuiptrekkingen van deze partij en de enige manier voor hun om nog wat reclame voor zichzelf te maken. De VVD heeft wel door dat ze dit niet aan NSC over moeten laten, omdat je met NSC helemaal nergens komt. Gelukkig zijn we strak van die onzinnige partij af.
pi_217882282
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juni 2025 17:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Net als de vluchtelingenverdragen.
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 8 juni 2025 @ 01:58:30 #43
396550 Richestorags
pi_217882326
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 01:31 schreef probeer het volgende:

[..]
Net als de vluchtelingenverdragen.
Oh? Echt waar joh?
pi_217886957
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 01:58 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Oh? Echt waar joh?
Mjah bij jou ga ik er wel van uit dat je je dat realiseert.

Bij een groot deel van de PVV stemmers helaas niet, gezien het geroeptoeter van Geert de laatste paar dagen over het negeren van rechters en verdragen. Als de PVV achterban zich namelijk wel realiseerde dat het wijzigen of opzeggen van dat soort verdragen veel moeite en tijd kost, dan had Geert de stekker er ook niet uit hoeven trekken.
  zondag 8 juni 2025 @ 17:09:09 #45
396550 Richestorags
pi_217886987
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 17:04 schreef probeer het volgende:

[..]
Mjah bij jou ga ik er wel van uit dat je je dat realiseert.

Bij een groot deel van de PVV stemmers helaas niet, gezien het geroeptoeter van Geert de laatste paar dagen over het negeren van rechters en verdragen. Als de PVV achterban zich namelijk wel realiseerde dat het wijzigen of opzeggen van dat soort verdragen veel moeite en tijd kost, dan had Geert de stekker er ook niet uit hoeven trekken.
Die verdragen hoeven ook niet opgezegd te worden. Ze zeggen volgens mij niks over strengere taaleisen, tijdelijke vergunningen etc.
pi_217886996
quote:
0s.gif Op zondag 8 juni 2025 17:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Die verdragen hoeven ook niet opgezegd te worden. Ze zeggen volgens mij niks over strengere taaleisen, tijdelijke vergunningen etc.
Voor sommigen van die 10 punten niet nee. Anderen weer wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')