De overlast van de georganiseerde misdaad is gigantisch en dat bekostigen ze mede door de grote ladingen coke uit de haven. Je bent zeker z'n yup die ook wekelijks een paar lijntjes coke snuift dat je denkt dat het allemaal wel meevalt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:02 schreef ricky3 het volgende:
Triest dat de straffen zo hoog zijn. Het is niet alsof ze echt zoveel schade toebrengen. Snap dat je geen container kapot mag maken maarja. Moet dat dan een jarenlange celstraf waard zijn?
En omgekeerde bewijslast is geen grapje. De politie/om moet bewijzen dat je een wet hebt overtreden. Datis hier simpelweg niet mogelijk --> bananenrepubliek.
Hij had een stiekeme datequote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
Heerlijk altijd, die vaatdoek-slappe verdediging. Doen alsof de haven van Antwerpen een soort park is.
Ik nam dopsleutel 24 mee, een koevoet, zaklamp, ik zwom het stuk naar de haven, maar ik had geen idee dat ik iets strafbaars aan het doen was hoor.
Het zijn waarschijnlijk Nederlanders met nog een paspoort.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk omdat het Nederlanders zijn en geen Belgen.
Als de overheid het gewoon zou legaliseren was er niets aan de hand geweestquote:Op zaterdag 7 juni 2025 16:57 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
De overlast van de georganiseerde misdaad is gigantisch en dat bekostigen ze mede door de grote ladingen coke uit de haven. Je bent zeker z'n yup die ook wekelijks een paar lijntjes coke snuift dat je denkt dat het allemaal wel meevalt.
Klopt. Dan zouden al deze jongens vast allemaal netjes studeren en op zaterdag vakken vullen bij de lokale supermarkt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:20 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Als de overheid het gewoon zou legaliseren was er niets aan de hand geweest
Tell deze homo more!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
Je kan afvragen wat een Nederlanders op Antwerpse haven te zoeken. Niets, tenzij hij een homo is en dat stiekem willen uitleven.
Uiteraard inside info. Zonder medewerking van havenpersoneel of andere personen die kunnen nakijken waar zo'n container staat zijn ze een week aan het zoeken op zo'n terminal.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:08 schreef Mubassie het volgende:
Worden die dingen niet beveiligd?
Ik snap dat er misschien duizenden staan op zo'n plek maar is dat niet omheind en beveiligd met camera's e.d.?
En hoe weten ze de juiste containers te vinden? Is dat allemaal inside info?
En wat als ze 3 hoog staan?
Zoveel vragen
Sommige mensen houden van een spanning en wilt ff vluggertje. Dus op deze terrein lopen niet veel volk rond. Behalve politie of beveiligers.quote:
De haven van Antwerpen hangt vol met moderne bewakingssystemen, waaronder duizenden camera's.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 19:08 schreef Mubassie het volgende:
Worden die dingen niet beveiligd?
Ik snap dat er misschien duizenden staan op zo'n plek maar is dat niet omheind en beveiligd met camera's e.d.?
En hoe weten ze de juiste containers te vinden? Is dat allemaal inside info?
En wat als ze 3 hoog staan?
Zoveel vragen
Wat een grappenmaker deze verdachtequote:"Ik begrijp dat jullie het zat zijn om iedere keer Nederlanders aan te houden, maar ik ben niet hierheen gekomen om iets verkeerds te doen", zegt hij tegen de drie rechters in de zaal.
Triest?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:02 schreef ricky3 het volgende:
Triest dat de straffen zo hoog zijn. Het is niet alsof ze echt zoveel schade toebrengen. Snap dat je geen container kapot mag maken maarja. Moet dat dan een jarenlange celstraf waard zijn?
En omgekeerde bewijslast is geen grapje. De politie/om moet bewijzen dat je een wet hebt overtreden. Datis hier simpelweg niet mogelijk --> bananenrepubliek.
Als moorden legaal zou zijn zou er ook niets meer mis zijn met moorden!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 18:20 schreef ricky3 het volgende:
[..]
Als de overheid het gewoon zou legaliseren was er niets aan de hand geweest
Is een prima deal. Rotterdam zit inmiddels redelijk dicht en in België weten ze qua straffen wel raad met zulke gasten. Nou maar ver genoeg het probleem opschuiven tot ze moeten uitwijken naar de haven in Singaporequote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:13 schreef Toefjes het volgende:
Instanties rond de haven van Rotterdam hebben goed werk geleverd: Een sterke afname van uithalers.
Succes ermee België
Nou nou, duizenden... Het is geen China natuurlijk. 460 Camera's leert een zoekopdracht op google. Alsnog een aanzienlijk aantal.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:35 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
De haven van Antwerpen hangt vol met moderne bewakingssystemen, waaronder duizenden camera's.
Tevens radar en perimeterbeveiliging.... het is eigenlijk best naïef om te denken dat je daar met een rubberbootje ongemerkt de haven in kunt lopen.
Informatie over containers wordt onzichtbaar in afbeeldingen toegevoegd. Althans voor het blote oog onzichtbaar. Zodra je er een filter overheen legt krijg je de informatie. Dus je ziet bijv. een foto van een giraffe, als je daar op inzoomt ga je lichte subpixels zien.
Vaak is er tussen de opdrachtgevers van de uithalers contact met havenmedewerkers om die containers toegankelijk te maken.
er vliegen zelfs autonome drones over het terrein. maar je hebt gelijk, wellicht tellen ze Zeebrugge mee in dat getal.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou nou, duizenden... Het is geen China natuurlijk. 460 Camera's leert een zoekopdracht op google. Alsnog een aanzienlijk aantal.
Moorden hebben een duidelijk slachtoffer. Wat chemische stofjes van A naar B verplaatsen niet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 20:57 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als moorden legaal zou zijn zou er ook niets meer mis zijn met moorden!
Drugs hoort thuis in de krottenwijken en in het jaar 1.000.
Niet nu.
Dat van die omgekeerde bewijslast is niet hoe het feitelijk zit, maar hoe de advocaat van deze verdachten het beschouwt.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 14:02 schreef ricky3 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |