SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lekker, je hebt tegenwoordig ook smeer brie. Ik vind dat wel lekkerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, duh! Ik eet niet van m’n eigen tenen!quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:12 schreef marc0871 het volgende: [..] Ik hoop niet dat dat jouw voeten zijn
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
WIe welquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, duh! Ik eet niet van m’n eigen tenen!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik nietquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, je hebt tegenwoordig ook smeer brie. Ik vind dat wel lekkerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoi Dot!quote:![]()
Precies, de kaastenen van een ander zijn veel lekkerder.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Niet?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Nee, duh! Ik eet niet van m’n eigen tenen!![]()
Kanm smaken verschillenquote:
Hey Killemquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Hoi Dot!![]()
Precies, de kaastenen van een ander zijn veel lekkerder.nou van mij mag iedereen het lekker zelf houden
Maar ben dan ook pas van gewone Goudse kaas gaan houden na mijn tienerjaren, dus mijn smaak voor kaas is heel beperktquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
maar je lust het wel
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Mijn oma had een keer een stukje overjarig bewaard, omdat ik oude kaas zo lekker vond.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
brie is altijd mooi
ik hoop op een foto van de brie met de bril
maar van die flaky oude kaas die gewoon zoutkristallen heeft zo oud
Keihard, zoutkristallen en het brande bijna in mijn mond.
Wel lekker![]()
Ook niet erg, ik ben ook verder niet zo van de kaasjes hoor schimmelkaas of dergelijk zal ik nooit eten.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ben dan ook pas van gewone Goudse kaas gaan houden na mijn tienerjaren, dus mijn smaak voor kaas is heel beperkt
Ik ben een fan van Beemsterkaas En af en toe een toastje met brie ook lekker. Verder gaat het bij mij ook niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
worth itquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn oma had een keer een stukje overjarig bewaard, omdat ik oude kaas zo lekker vond.
Wel lekker
niet iedere kaas is lekker, maar er zijn zoveel soorten om te proberen
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Belegen extra belegen eet ik nog wel, maar oud of extra oud kan je mij geen plezier mee doenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:22 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Mijn oma had een keer een stukje overjarig bewaard, omdat ik oude kaas zo lekker vond.
Wel lekkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En het is zooooo lekker.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar ben dan ook pas van gewone Goudse kaas gaan houden na mijn tienerjaren, dus mijn smaak voor kaas is heel beperkt![]()
Heb ik echt leren eten. Net als olijven.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belegen extra belegen eet ik nog wel, maar oud of extra oud kan je mij geen plezier mee doen![]()
There is no one better to be than myself
Today is going to be an amazing day
My feelings matter
I get better every single day
I choose to feel happy
My family loves me so much!
I care about others
I learn from my mistakesHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: