hagelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu is het wel herfstig vandaag, maar winterse neerslag is ook weer een beetje overdreven
Laat je mannelijkheid zien door deze ondragelijke jeuk gewoon te verbijtenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:27 schreef Recce het volgende:
Een mug heeft me gestoken op de zijkant van m'n hand bij m'n pink en nu heb ik heel veel jeuk. Echte mannen als US en Los zouden gewoon hun hand eraf hakken dan, maar daar ben ik niet dapper genoeg voor.
Dat klinkt anders, hier regent het gewoonquote:
* Recce slaat zich op z'n borstquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Laat je mannelijkheid zien door deze ondragelijke jeuk gewoon te verbijten
er staat dan ook over 25minquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt anders, hier regent het gewoon
*kuch kuch*quote:
Sneeuwpretquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:31 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nu is het wel herfstig vandaag, maar winterse neerslag is ook weer een beetje overdreven
Zegquote:
quote:
Halloquote:
Vechtkat.quote:
Heeft die ook net een Switch gekocht?quote:
Die heb ik al gekeken via pathé.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort komt Saw X op Netflix zag ik. @:ama
Over enorm uitmelken gesproken.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:55 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort komt Saw X op Netflix zag ik. @:ama
En zie je overal die pop?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heb ik al gekeken via pathé.Had een code om film te kijken.
Oh dat zijn dingen die ik niet meer weet.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En zie je overal die pop?
Straks weer wel. Als iemand je vraagt om mee te doen met een spelletje.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 10:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dat zijn dingen die ik niet meer weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |