Ok.. Nu is het serieus.. Wat is er?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 07:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik slik 3 soorten antibiotica.
Ik ben blij in mijn eigen bed te liggen
Jaquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zei ik toch dat het werkteWegdroomhouse
Om zwanger te geraken moet er ook een man aan te pas komen, jij bent wel veiligquote:Op zaterdag 7 juni 2025 08:53 schreef Nizno het volgende:
Meldingen van ongewenste zwangerschap na gebruik Ozempic: ‘Serieuze medicijnen met bijwerkingen’
No way that ik Ozempic ga gebruiken
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om zwanger te geraken moet er ook een man aan te pas komen, jij bent wel veilig
ow gelukkig, blij dat mijn sarcasme ook zo duidelijk door kwamquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om zwanger te geraken moet er ook een man aan te pas komen, jij bent wel veilig
Blijkt Nizzie straks ons Maria te zijn die babyke Jezus werptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.
sowquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga eens even heel rap niet zo lui doen... hup hup opstaan
Jezno.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijkt Nizzie straks ons Maria te zijn die babyke Jezus werpt
Ja dat is wel altijd jouw sterkste puntquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig, blij dat mijn sarcasme ook zo duidelijk door kwam
Ja straks blijkt dat Ozempic heul geen mannen nodig te hebben om vrouwen zwanger te makenquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow gelukkig, blij dat mijn sarcasme ook zo duidelijk door kwam
dat zou eng zijnquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja straks blijkt dat Ozempic heul geen mannen nodig te hebben om vrouwen zwanger te maken
Ben je aangeSwitcht?quote:
Gemeen he zo vroeg op zaterdagochtendquote:
Therethere.gifquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gemeen he zo vroeg op zaterdagochtend
Ja er zit ook al heel subtiel 'pic' in het woord verstoptquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja straks blijkt dat Ozempic heul geen mannen nodig te hebben om vrouwen zwanger te maken
ja schandalig.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
motivational.... das idd even gemeen maar als je gewoon meewerkt voelt het erg goedquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
O zo'n pic.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zit ook al heel subtiel 'pic' in het woord verstopt
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
motivational.... das idd even gemeen maar als je gewoon meewerkt voelt het erg goed
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja er zit ook al heel subtiel 'pic' in het woord verstopt
Nee, ben net wakkerquote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ja schandalig.
ben je inmiddels je bed uit?
quote:Op zaterdag 7 juni 2025 09:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
motivational.... das idd even gemeen maar als je gewoon meewerkt voelt het erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |