Zit Mani nu de beelden van gisteren te kijken?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:39 schreef Mykonos het volgende:
Er zijn toch nog helemaal geen livebeelden
Die kijkt samen met @Bugno3quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit Mani nu de beelden van gisteren te kijken?
Dat kan de beste overkomen.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 14:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zit Mani nu de beelden van gisteren te kijken?
Dat lijkt echt nergens op. Met het parcours van de tour begrijp ik er weinig van dat ze Mes niet ook meenemenquote:Op dinsdag 10 juni 2025 15:13 schreef Pistolero het volgende:
Milan klimt wel echt wonderbaarlijk slecht deze week.
En je kunt niet HBO Max aanslingeren zonder VPN?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Klacht: HBO Max zit de laatste tijd moeilijk te doen over VPNs waardoor ik nu verplicht ben op de Belg te kijken.
Dat wordt een slagveld in de eerste Tourweek.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:11 schreef Faraday01 het volgende:
Vanaf 15k voor het klimmetje van vierde categorie rijden alle ploegen al in slagorde. Dat gaat wel heel erg ver
Nope, buitenland.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
En je kunt niet HBO Max aanslingeren zonder VPN?
Als ik even kijk zie ik afnemende wind (tegen) morgen, lijkt me veel meer waard dan een mannetje inhalen.quote:
Als ze gelijk nucleair gaan is het zo gedaanquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:19 schreef Faraday01 het volgende:
Een minuut aan de voet van het klimmetje, dit is nog niet gedaan.
Ik wou zeggen; daar draait hij normaal zijn hand niet voor om. Maar dat is nu het probleem natuurlijkquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu schroeit het dicht.
Wel vrij matig dat hij niet mee kon op die klim. Van dat soort klimmetjes gaan we er een hoop tegenkomen in de Tour.
Hij deed de klim helemaal vanuit het zadel toch?quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik wou zeggen; daar draait hij normaal zijn hand niet voor om. Maar dat is nu het probleem natuurlijk
Hij wacht het niet afquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd om slag om slinger te demarreren. Dit wordt heel moeilijk voor Mathieu.
Hij zit flink kapot.quote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan maar zelf gaan.
Moet je wel doortrekken, ei.
Romeo achter de motorquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eddie Dunbar gaat er zo mee lopen, ik voel het aan alles.
Behalve Lipowitz is iedereen kapotquote:Op dinsdag 10 juni 2025 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goede aanval, maar Romeo is kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |