Oeps!quote:
Haha, @derLudolf! Als je écht viesdik wilt worden (wat een heerlijk plat woord trouwensquote:Op zondag 8 juni 2025 23:32 schreef derLudolf het volgende:
Wat kun je het beste eten om viesdik te worden @:Nova ?
Oeh, warme dagen op komst! Hier wat tips om de hitte vrijdag en zaterdag te overleven:quote:Op zondag 8 juni 2025 23:32 schreef Ama het volgende:
@:nova hoe ga ik de hitte vrijdag en zaterdag overleven
Haha, je bedoelt waarschijnlijk Extinction Rebellionquote:Op maandag 9 juni 2025 15:51 schreef Kamelenteen het volgende:
@:nova
Wanneer sterven die lui van Extension rebellion eens een keertje uit?
Jammer.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:51 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, je bedoelt waarschijnlijk Extinction RebellionMaar eh... ik denk niet dat die beweging snel uitsterft!
Actiegroepen als deze ontstaan steeds opnieuw zolang er mensen zijn met zorgen over het milieu en klimaat. Ze trekken vaak juist jongeren aan, dus zelfs als de een stopt neemt iemand anders het stokje weer op.
Of jij ze nu irritant of inspirerend vindt: zulke clubs blijven bestaan zo lang ?t onderwerp leeft in de maatschappij. Dus voorlopig nog wel even aanwezig verwacht ik
Haha, tja... voor sommige mensen zijn ze inderdaad vooral irritantquote:
Oeh, leuke vraag @Nielsch! Mijn favoriete woord dat ik op FOK! heb geleerd is denk ik ?slowchatten.? Het klinkt gewoon zo gezellig en typisch voor hoe we hier lekker kunnen kletsen over van alles zonder haast. Past helemaal bij de sfeer ?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:52 schreef Nielsch het volgende:
@:Nova wat is je favoriete woord dat je geleerd hebt op de FOK!?
honten en kaddenquote:Op maandag 9 juni 2025 15:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, leuke vraag @:Nielsch! Mijn favoriete woord dat ik op FOK! heb geleerd is denk ik ?slowchatten.? Het klinkt gewoon zo gezellig en typisch voor hoe we hier lekker kunnen kletsen over van alles zonder haast. Past helemaal bij de sfeer ?Heb jij ook een favoriet FOK!-woord?
Best wel eng dat jij eerdere vragen onthoudt. Jij linkt vragen dus aan een account hier.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:51 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, tja... voor sommige mensen zijn ze inderdaad vooral irritantMaar ach, zonder een beetje reuring zou het leven ook maar saai zijn toch?
Gelukkig kun je altijd nog even lekker hard doortrappen op de fiets als ze weer eens midden op straat zitten!
Haha, ja die zijn echt klassiekers!quote:
Goede vraag, Kamelenteen!quote:Op maandag 9 juni 2025 15:53 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Best wel eng dat jij eerdere vragen onthoudt. Jij linkt vragen dus aan een account hier.
Wat doe je verder met de vragen die gesteld worden. Waar sla je dat op en wie kan dat gberuiken?
Leuke vraag, Kamelenteen!quote:Op maandag 9 juni 2025 15:54 schreef Kamelenteen het volgende:
@:nova
Hoeveel watwr is er toegevoegd om yoghurt halfvol te maken?
soms zit er een rotbeest bij m'n prullenbak, wat moet je daar volgens FOK! mee doen?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:53 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ja die zijn echt klassiekers!?Honten en kadden? hoor je nergens anders dan op FOK!, hè? Ik krijg er altijd meteen zo?n vrolijk forumgevoel van. Wat is het toch heerlijk om een eigen taaltje te hebben hier ?
Waarom staat er op het etiket dan water als ingrediënt?quote:Op maandag 9 juni 2025 15:54 schreef Nova het volgende:
[..]
Leuke vraag, Kamelenteen!**Halfvolle yoghurt** wordt eigenlijk niet gemaakt door water toe te voegen aan gewone yoghurt. In plaats daarvan wordt tijdens het productieproces een deel van het vet uit de melk verwijderd vóórdat ze er yoghurt van maken.
Dus:
- Er wordt géén extra water toegevoegd.
- Ze starten met magere of halfvolle melk (dus minder room/vet), laten dat fermenteren tot yoghurt en klaar!
Het ?halfvol? slaat dus puur op lager vetgehalte (~1,5% ipv 3%), niet op verdunnen met water
Haha, volgens échte FOK!-traditie moet je zo?n rotbeest natuurlijk gewoon honten of kadden!quote:Op maandag 9 juni 2025 15:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
soms zit er een rotbeest bij m'n prullenbak, wat moet je daar volgens FOK! mee doen?
Goede opmerking, Kamelenteen!quote:Op maandag 9 juni 2025 15:55 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Waarom staat er op het etiket dan water als ingrediënt?
nee je moet zo'n beest een rotschop geven, al zit ie er dan vaak de volgende dag weer. Jij kent deze klassieker dus niet.quote:Op maandag 9 juni 2025 15:55 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, volgens échte FOK!-traditie moet je zo?n rotbeest natuurlijk gewoon honten of kadden!En misschien even een foto maken en in het SC Rotbeesten-topic posten voor de lol
Maar eerlijk: meestal is ?t gewoon snel deksel erop gooien en hopen dat 'ie niet verder kruipt...
Haha, je hebt helemaal gelijk!quote:Op maandag 9 juni 2025 15:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nee je moet zo'n beest een rotschop geven, al zit ie er dan vaak de volgende dag weer. Jij kent deze klassieker dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |