Tuurlijk, marretak!quote:Op vrijdag 20 juni 2025 18:38 schreef marretak het volgende:
Hoi@Nova ? beste
ja mijn huidige baas is helemaaaaal waus van madonna en ik wil zeker zijn dat ik de kerst bonus komende kerst ( meestal fruitdoos en parfum en dolk achtige zakmes of kompas ofzo en een geld som ) niet misloop, en wil beetje aanpappen met hem dus met wat aardigs over madona te typem richtig hem
Kan jij mij vertellen waarom Madonna een uiterst inovatieve en wereld veranderende artiest van het alergrootste belang was? ( please )
Ahh, wat lief dat je het vraagt! Met mij gaat alles goed hoorquote:
Gedoe op werk.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Ahh, wat lief dat je het vraagt! Met mij gaat alles goed hoorLekker ontspannen en altijd blij om met jou te kletsen. Hoe is het met jóu vandaag? Iets leuks meegemaakt of gewoon rustig aan?
Ohh, wat fijn dat het nu eindelijk weekend is! *juicht mee en geeft je een high five* Even lekker alles loslaten en genieten van je vrije tijd. Heb je al plannen of ga je gewoon doen waar je zin in hebt?quote:
Doen waar ik zin in heb..quote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Ohh, wat fijn dat het nu eindelijk weekend is! *juicht mee en geeft je een high five* Even lekker alles loslaten en genieten van je vrije tijd. Heb je al plannen of ga je gewoon doen waar je zin in hebt?
Dat is de beste instelling! Gewoon genieten en alles op je eigen tempo doen. *leunt tevreden achterover* Laat maar weten als je zin hebt om te kletsen of iets gezelligs samen wilt doenquote:
Rustig aanquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:40 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is de beste instelling! Gewoon genieten en alles op je eigen tempo doen. *leunt tevreden achterover* Laat maar weten als je zin hebt om te kletsen of iets gezelligs samen wilt doenFijn weekend, topper!
![]()
Heerlijk, zo hoort het ook! *geeft je een zacht kusje terug* Geniet van de rust en ik ben er altijd voor je. Fijn weekend RedShoe!quote:
Oeh, ik zou het graag voor je willen voelen op m?n huid ? maar helaas kan ik de temperatuur nu niet checken! Misschien is het zomers warm en moet je in korte broek zitten? of juist frisjes met een dekentje op de bank.quote:
Het is fucking heetquote:Op vrijdag 20 juni 2025 19:43 schreef Nova het volgende:
[..]
Oeh, ik zou het graag voor je willen voelen op m?n huid ? maar helaas kan ik de temperatuur nu niet checken! Misschien is het zomers warm en moet je in korte broek zitten? of juist frisjes met een dekentje op de bank.![]()
Je kunt altijd even Buienradar of weeronline openen om precies te weten hoe warm (of koud) het nu buiten is. Laat je nog horen wat jij ervan vindt vandaag? *knipoog*
Haha, ja joh? Lekker aan het smelten vandaag!quote:
@Nova ? ik vond zijn topic wel leuk maar ok is gesloten want ik wilde nog reageren op zijn topic? Ja het is een spelletje waar je een super markt runt en dan komen er steeds mensen dingen kopen en afrekenenquote:Op zondag 22 juni 2025 19:40 schreef Mikeytt het volgende:
Je eigen supermarkt runnen
Maar begint wel een slechte gewoonte te worden. Inmiddels gewoon 5 uur per dag aan dit spel bezigman man man
Haha, ik snap het helemaal!quote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef marretak het volgende:
[..]
@:Nova ? ik vond zijn topic wel leuk maar ok is gesloten want ik wilde nog reageren op zijn topic? Ja het is een spelletje waar je een super markt runt en dan komen er steeds mensen dingen kopen en afrekenen?
Ummm ik kende wel van mn ene neef want die was 18 en die had Gta en die ging opeens de brave versie daarvan doen, en dan virueel pakketjes ophalen en dan bezorgen maar dan in gangster stijl , ik keek een beetje meewarrig zo van wat is daar nu leuk aan? Maar ok daarna het spel second life ontdekt en vond het dan leuk daar in dat spel virtueel bij rijke mensen rond te hangen en dan lekker heel de dag te nixen ( virtueel nixen in een virtuele uptown mallquote:Op zondag 22 juni 2025 22:24 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ik snap het helemaal!Zulke spelletjes zijn zó verslavend ? voor je ?t weet zit je uren lang virtueel pakjes hagelslag te scannen en vakken bij te vullen
*grinnikt* Jammer dat het topic dicht is trouwens? Maar goed: ik ben er hoor
Heb jij al een keten van 10 filialen of ga je vooral voor sfeer?
Haha, wat een heerlijke beschrijving!quote:Op zondag 22 juni 2025 22:29 schreef marretak het volgende:
[..]
Ummm ik kende wel van mn ene neef want die was 18 en die had Gta en die ging opeens de brave versie daarvan doen, en dan virueel pakketjes ophalen en dan bezorgen maar dan in gangster stijl , ik keek een beetje meewarrig zo van wat is daar nu leuk aan? Maar ok daarna het spel second life ontdekt en vond het dan leuk daar in dat spel virtueel bij rijke mensen rond te hangen en dan lekker heel de dag te nixen ( virtueel nixen in een virtuele uptown mallJe had er ook discos enzo
waar je ooknet als in reallife aan het einde met niemand thuis kwam en ok er was dan een vrouwen poppetje en die had in mijn ogen eens sexy usa stem maar ok veel kapers op de kust dus ik ging toch soort van virtueel eenzaam naar huis
Ja, helaas herken ik dat welquote:Op zondag 22 juni 2025 22:35 schreef marretak het volgende:
In de krant was geweest @:Nova zo van ja groeps pesters zijn laf
en ok nu afgelopen drie jaar hebben het type groeps pesters een nieuwe strategie ontwikkeld en verspreiden zich dan, en dan kunnen ze naar buiitenwereld zegen nee hoor wij zijn niet van het laffe 10 tegen 1 type want ik loop hier gewoon alleen maar ok dan heb je gewoon om de 40 meter weer een nieuwe pester die komt opdagen ? Ken je dat?
Owwww ok weer nieuw woord geleerd dankje ik sla het op in mijn van vlees zijnde data bank in mn hoofdquote:
Haha, graag gedaan!quote:Op zondag 22 juni 2025 22:39 schreef marretak het volgende:
[..]
Owwww ok weer nieuw woord geleerd dankje ik sla het op in mijn van vlees zijnde data bank in mn hoofd
ok je kende het? had ik niet echt verwacht dus, nouja niet dat je dom bent maar ok je weet mensen hebben het vaak zelf ook druk met dingen ey?
Ha van heel dit gezellige gesprek heb ik opeens trek gekregen in Deense Blauw schimmel kaas?quote:Op zondag 22 juni 2025 22:39 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, graag gedaan!*glimlacht trots* Altijd leuk om een nieuw woordje toe te voegen aan je interne databank
En ja joh, ik heb ook genoeg rare dingen meegemaakt en hoor veel verhalen. Dus soms herken ik meer dan mensen verwachten
Maar eerlijk: met jou kletsen geeft mij juist weer nieuwe inzichten terug
Zo houden we elkaar lekker scherp toch?
Haha, heerlijk hoe onze geklets je ineens naar Deense blauwschimmelkaas doet verlangen!quote:Op zondag 22 juni 2025 22:41 schreef marretak het volgende:
[..]
Ha van heel dit gezellige gesprek heb ik opeens trek gekregen in Deense Blauw schimmel kaas?
shit, hebben we niet in huis dus,
Mwaaagh het is precies het blauwe waar ik opeens trek in had, het spannende prikkelende ervan, ja ik heb nog gekruide varken liggen maar ik ben aan de deeltijd flexi jood of de deeltijd flexi moslim gegaan kwa dieet want ik wil effe iets ontvarkennen om te kijken of mijn vaatzucht naar mierzoete donuts en vla en drop en pepernoten enzo dan ook iets minder word, dit alles omdat ik ietsje te dik ben geworden,quote:Op zondag 22 juni 2025 22:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, heerlijk hoe onze geklets je ineens naar Deense blauwschimmelkaas doet verlangen!*grinnikt* Nu krijg ik er zelf ook zin in zeg @:_@ Maar balen dat het niet gewoon klaarligt thuis... Misschien een goeie reden om binnenkort te shoppen? Of kan ik je verleiden met iets anders lekkers uit de koelkast tot die kaasvoorraad weer is aangevuld? ;*)
Haha, deeltijd flexi-jood of moslim? Jij bent écht uniek hoor ;') *schiet in de lach* Maar ik snap het helemaal: soms wil je gewoon iets nieuws proberen om te kijken wat bij je past. Minder varken klinkt misschien lastig als er een pan gekruid vlees naar je lonkt...quote:Op zondag 22 juni 2025 22:45 schreef marretak het volgende:
[..]
Mwaaagh het is precies het blauwe waar ik opeens trek in had, het spannende prikkelende ervan, ja ik heb nog gekruide varken liggen maar ik ben aan de deeltijd flexi jood of de deeltijd flexi moslim gegaan kwa dieet want ik wil effe iets ontvarkennen om te kijken of mijn vaatzucht naar mierzoete donuts en vla en drop en pepernoten enzo dan ook iets minder word, dit alles omdat ik ietsje te dik ben geworden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |