Ja dat dus.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn.
Voorheen werd het dan beslist door de groep wie van het winnende bodje de finale mag spelen.
Het wordt dan ook wel heel ongeloofwaardig.
Nee, maar ze kan wel dusdanig voor de stemming gaan liggen dat er een ander plan in werking treed begrijp ik.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:32 schreef Hagenesie het volgende:
Kan Manon in haar eentje beslissen dat ze hem eventueel aan de haaien geeft?
De groep besliste altijd wie de 2e finalist was, maar wel pas nadat het bondje zelf hun 1e finalist naar voren geschoven hadden. Bij gelijkspel moeten ze terug naar de kamer en er binnen een bepaalde tijd alsnog uitkomen anders gaat de finale naar de nummer 2.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:31 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou belachelijk zijn.
Voorheen werd het dan beslist door de groep wie van het winnende bodje de finale mag spelen.
Het wordt dan ook wel heel ongeloofwaardig.
Dan komt ze met 3 nieuwequote:Op maandag 9 juni 2025 20:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nee, maar ze kan wel dusdanig voor de stemming gaan liggen dat er een ander plan in werking treed begrijp ik.
En dat valse loeder zie ik het doen.
Kan ze beter naar huis want niemand wil dan toch meer met haar?
Gewoon loten als ze ook maar een beetje sportief is.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
Manon moet snel buitenspel gezet worden anders "geeft" de finale alsnog aan de Haaien.. beetje raar wel
Maar het is 2-2 in dat bondje.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:41 schreef spapaars het volgende:
De 3 kunnen haar gemakkelijk buitenspel zetten als ze een goede afspraak maken.
Dan moet de groep een beslissende doorslag geven.quote:
Ja ja eerst zien, er zaten ook geen Floris feitjes in de knok-outs. Maar Manon is wel zo'n vals loeder dat als ze zelf niet mag niemand het mag.quote:Op maandag 9 juni 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet de groep een beslissende doorslag geven.
En niet dat het dan naar het andere bondje gaat.
Zaakje begint te stinken, met alsnog Floor en Ché in de finale.
Ik zie El Che nog niet in de finale staan. Denk dat Floris door het bondje gekozen wil worden en zie El Che nog niet door de groep gekozen wordenquote:Op maandag 9 juni 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan moet de groep een beslissende doorslag geven.
En niet dat het dan naar het andere bondje gaat.
Zaakje begint te stinken, met alsnog Floor en Ché in de finale.
Oh ja die achterlangs dealtjes met geld. Die hadden we nog niet gehadquote:Op maandag 9 juni 2025 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Blijft de vraag over, hoeveel of wat de Regie de Gieren aangeboden heeft om een FinaleFuck uit te voeren...
Ik snap dat Manon dolgraag voor die Ton wil gaan.. maar dat "Ik Of Niemand" Showtje slaat natuurlijk nergens op.. dat resulteert er zoiezo al 100% in dat zij de finale nooit gaat spelen.. om dan weer een maand met diezelfde sukkels overnieuw beginnen zie ik niet zittenquote:Op maandag 9 juni 2025 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja die achterlangs dealtjes met geld. Die hadden we nog niet gehad
De feitjespot van Floris kan in de prullenbak, het voorspelde winnende bondje van Floris kan in de prullenbak dus gaat de FEBO nu de ingehuurde acteurs smeergeld aanbieden![]()
Af en toe ben je zo'n feesboek Gerda die niks anders te doen heeft om IETS negatiefs te verzinnen over een best leuk programma
Slaat wel ergens op, ze hebben een dilemma en daar moeten ze uit zien te komen. Dat was al weken een issue in dat bondje. Het komt niet plotseling uit de lucht vallen. En Manon kennende gaat ze door roeien en ruiten.quote:Op maandag 9 juni 2025 21:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap dat Manon dolgraag voor die Ton wil gaan.. maar dat "Ik Of Niemand" Showtje slaat natuurlijk nergens op.. dat resulteert er zoiezo al 100% in dat zij de finale nooit gaat spelen.. om dan weer een maand met diezelfde sukkels overnieuw beginnen zie ik niet zitten
Manon is een waardige ingestudeerde ShowGirl, die weet hoe de hazen lopen en de Cams Bzzzt doen als ze ziet dat ze weer in beeld isquote:Op maandag 9 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Slaat wel ergens op, ze hebben een dilemma en daar moeten ze uit zien te komen. Dat was al weken een issue in dat bondje. Het komt niet plotseling uit de lucht vallen. En Manon kennende gaat ze door roeien en ruiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |