Je wilt niet weten wat ik allemaal nog in mijn todo-lijst heb staan om 'nog' te bekijken ....quote:
Ik gooi zijn ramen in en neuk zn moeder in Minecraft.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:47 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Onzin, als hij hem nu niet kijkt, dan gooi ik keihard een banaan tegen zijn raam.
Ga jij hem wel kijken?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:47 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Onzin, als hij hem nu niet kijkt, dan gooi ik keihard een banaan tegen zijn raam.
Kom op dan jonguh .... vechten?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:47 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Looijkartelquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik gooi zijn ramen in en neuk zn moeder in Minecraft.
grapje
Hey, mijn moeder is dood hèquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:48 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik gooi zijn ramen in en neuk zn moeder in Minecraft.
Ooooke. Braaf.quote:grapje
Alleen met waterpistolen en een onpartijdige scheidsrechter.quote:
Ik heb daar helaas de energie niet voor. Ik heb wel half jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt. Daar heb ik ook mensen met zwaar autisme en beperking gehad. Uiteindelijk gestopt vanwege het vele geweld.quote:
Doe maar een voorstelquote:
Ik heb het vorige week nog meegemaakt op werk, een autistische jongen die ineens iemand helemaal inelkaar sloeg vanuit het niks, maar voor hem was gewoon de maat vol, gelijk schuldbewust.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:50 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Alleen met waterpistolen en een onpartijdige scheidsrechter.
[..]
Ik heb daar helaas de energie niet voor. Ik heb wel half jaar in de gehandicaptenzorg gewerkt. Daar heb ik ook mensen met zwaar autisme en beperking gehad. Uiteindelijk gestopt vanwege het vele geweld.
Ja dat is wel heftig, ook om mee te maken. Hoe gaat het met jou?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb het vorige week nog meegemaakt op werk, een autistische jongen die ineens iemand helemaal inelkaar sloeg vanuit het niks, maar voor hem was gewoon de maat vol, gelijk schuldbewust.
Nou ik was niet op tijd om hem tegen te houden ging supersnel. Hij heeft mij niks misdaan.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:53 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Ja dat is wel heftig, ook om mee te maken. Hoe gaat het met jou?
Ik vul 'm met Heinekenquote:
Wie?quote:
Wat dacht je van Kees?quote:
gelukkig maar ik heb echt wel eens dingen moeten doen nouja na half jaar was ik weg zeg maarquote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:54 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nou ik was niet op tijd om hem tegen te houden ging supersnel. Hij heeft mij niks misdaan.
@roos94? Akkoord?quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:56 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Absoluut niet, misschien coolguy
Goeie bitequote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:56 schreef Roesjesjager het volgende:
[..]
Het is rustig aan de eettafel wanneer de dikke pappa aanschuift.
Moest lachen.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Zou Kees al weten dat hij een kale plek op zijn achterhoofd heeft.
Ja dat kan wel, maar wel duct tape over haar mond.quote:Op zaterdag 7 juni 2025 00:56 schreef r_one het volgende:
[..]
@:roos94? Akkoord?
Coolguy is veuls te druk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |