Geen idee of ik daar heen wil gaan of @Harrie moet met een paaldansact komenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gehoord over naar de nieuwe all-men-stripclub in Rotterdam gaan. Was volgens mij een project van @:MizzezAmy
Die zijn er hier nog nauwelijks gelukkig. En als ze er wel zijn heb ik er eigenlijk ook kak aan. Dan maar lek geprikt wordenquote:
Hier wel, die bulten maken me niet eens uit maar ik kan niet slapen met dat nasty gezoem van die kutbeesten bij mijn orenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn er hier nog nauwelijks gelukkig. En als ze er wel zijn heb ik er eigenlijk ook kak aan. Dan maar lek geprikt worden
Als ze maar niet gaan rondcirkelen wanneer ik probeer te slapenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die zijn er hier nog nauwelijks gelukkig. En als ze er wel zijn heb ik er eigenlijk ook kak aan. Dan maar lek geprikt worden
Klamboequote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier wel, die bulten maken me niet eens uit maar ik kan niet slapen met dat nasty gezoem van die kutbeesten bij mijn oren
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hier wel, die bulten maken me niet eens uit maar ik kan niet slapen met dat nasty gezoem van die kutbeesten bij mijn oren
Dat is idd het kutste.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ze maar niet gaan rondcirkelen wanneer ik probeer te slapen
Dan ga je sowieso?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar heen wil gaan of @:harrie moet met een paaldansact komen
Gewoon weer weg jagenquote:
Hebben we nog tegoed van 'm ja.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Geen idee of ik daar heen wil gaan of @:harrie moet met een paaldansact komen
Die laten zich niet wgjagenquote:
https://www.tiktok.com/@kimkrijnen_/video/7505445585286090006quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb wel wat gehoord over naar de nieuwe all-men-stripclub in Rotterdam gaan. Was volgens mij een project van @:MizzezAmy
Ik ookquote:
Bolk roepenquote:
Dan roepen de muggen bulkquote:
Ik doe meestal m'n kussen over m'n kop als ik in bed lig. Nachtelijk muggen jagen is echt het slechtste wat je kan doen voor je nachtrustquote:
Licht aan zijn ze ineens spoorloos,dus doe je het licht weer uit en ga je weer liggen. Een paar tellen later hoor je ze weerquote:
quote:
Tottert!quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
Koter hier ligt ook weer onder z'n klamboe, met 2 kleine muggenlampen aan.
Is eergisteren op z'n pols en onder z'n oog geprikt en het is lelijk opgezwollen allemaal.Hee peeps!
Heb je geen muggen zalf in huis?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:50 schreef ToT het volgende:
Koter hier ligt ook weer onder z'n klamboe, met 2 kleine muggenlampen aan.
Is eergisteren op z'n pols en onder z'n oog geprikt en het is lelijk opgezwollen allemaal.Hee peeps!
Het kutte is dat ik die ochtend helemaal niks gezien heb, maar toen ik hem van school ophaalde, zag ik die bulten.quote:
Ik slik preventief ceterizine/loratadine in het muggenseizoen voordat ik ga slapen. Geen wondermiddel maar het vermindert wel degelijk de reactie.quote:
Dan vast op school dan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kutte is dat ik die ochtend helemaal niks gezien heb, maar toen ik hem van school ophaalde, zag ik die bulten.
Ik weet nog steeds niet zeker of hij hier thuis geprikt is of op school. Hij zag rond school wel wat muggen vliegen, maar dat zegt ook niet alles.
Ok, oordoppen meenemen dus als je daar naar toe gaatquote:
Pas je op wat je zegt?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Is standaard voor de zomer, stortbuien en (vaak) onweer tussen 15 en 17:00. Maar meestal duurt het maar iets van 20 tot 30 minuten. Warme vochtige lucht van de golf van Mexico die bots met koude droge lucht uit het noorden. Het went, behalve als je op de fiets zit, want je ziet soms een gordijn van regen jouw kant op komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |