Dat is nog wel een uur lopenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet vandaag 7500 stappen maken van mijzelf. Als ik die niet gehaald heb moet ik zo nog op de loopband
En hoelang duurde die wandeling ?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
mijn smartwatch registreerde mijn bezoek aan de IKEA vandaag als een wandeling, met een heuse route
Hoeveel stappen heb je al gezet dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik moet vandaag 7500 stappen maken van mijzelf. Als ik die niet gehaald heb moet ik zo nog op de loopband
Eetse!quote:
Geen verse visquote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
4 dagen oude sushi is een slecht idee
Daar denkt kree anders over.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
4 dagen oude sushi is een slecht idee
Ahquote:
die denkt over veel dingen andersquote:
Hey Koekiequote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
ga je vanavond nog even wandelen, Lovely?
Nee, volgende week wel weer.. is t ook weer beter weer..quote:Op vrijdag 6 juni 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
ga je vanavond nog even wandelen, Lovely?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |