Kan indd maar vond ik toch iets tegenvallenquote:
Niet bij alle games alleen maar datquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan gebruk je alleen de pijltjes en de spatiebalk?
Oh.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan indd maar vond ik toch iets tegenvallen
Jawel, maar dan moet ik ook een abo nemen op de switchquote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh.
Dus we gaan het niet meer samen spelen?
Oh.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jawel, maar dan moet ik ook een abo nemen op de switch
Dat lijkt een kopie van Fallguys.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 15:55 schreef Lovely het volgende:
Ik heb nu deze gratis gedownload https://www.stumbleguys.com/nl
Ja anders kan je niet samen gamenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Oh.
[..]
Dat lijkt een kopie van Fallguys.
Ook als we bij jou samen gaan spelen?quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja anders kan je niet samen gamen![]()
Nou het spel is stom,ik was meteen al af..
Maar goed dat je het niet kan lezen.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:34 schreef aeque het volgende:
Zien jullie wat Dot zegt? Ik zie alleen maar een leeg vlak.
Hoe noem je me nou?quote:
Lekker ding. Kan ik nu wel zeggen je kan het toch niet lezen.quote:
Kan zijn dat je nu weer aan het schelden bent of misschien wel iets aardigs. Maar goed voor de zekerheid maar een tr gedaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker ding. Kan ik nu wel zeggen je kan het toch niet lezen.
Dan niet natuurlijk, alleen moet je wel iets lekkers meenemen ( en dan bedoel ik niet jezelf )quote:
Je was me al voor.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan niet natuurlijk, alleen moet je wel iets lekkers meenemen ( en dan bedoel ik niet jezelf )
Goeie wel, kan ik dan toch eens uit proberenquote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Je was me al voor.
Joppie chippies toch? Met paprika als reserve.
Dat was de bedoeling idd.quote:Op vrijdag 6 juni 2025 17:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goeie wel, kan ik dan toch eens uit proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |